سبد خرید شما خالی می باشد.
علامت اختصاری میلگرد شاهرود

امروزه در کشور ما، میلگرد در کارخانه‌های مختلفی تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود. یکی از میلگردهای باکیفیت که استفاده‌های زیادی در صنعت ساختمان‌سازی دارد، میلگرد آجدار شاهرود است. همان‌طور که می‌دانید، روی هر کدام از میلگردهای تولید شده در کارخانه‌های مختلف، یک علامت اختصاری درج شده که باعث تمایز آن از سایر میلگردها می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم در مورد علامت اختصاری میلگرد شاهرود صحبت کنیم.

علامت اختصاری میلگرد شاهرود کدام است؟

علامت اختصاری درج شده روی میلگردها، در اصل می‌تواند به عنوان یک نماد برتر باشد تا مشتری با خیال و آسودگی خاطر بتواند محصول موردنظر را خریداری کند. در اصل، این علامت می‌تواند بیانگر اطلاعاتی مانند اندازه آج، قطر، نوع میلگرد، کارخانه تولید کننده و ... باشد که توسط کارخانه سازنده درج می‌شود. این علامت اختصاری با ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی است. یکی از مواردی که روی میلگرد درج می‌شود در اصل کدی است که نشان دهنده فرآیند تولید میلگرد است.

آرم هک شده بر روی میلگرد شاهرود

آرم هک شده بر روی میلگرد شاهرود

علامت اختصاری مجتمع فولاد شاهرود حروف SHS بوده و از طریق این نماد به راحتی می‌توان میلگرد این کارخانه را تشخیص داد. به طور کلی، نمادهای حک شده روی میلگرد، باید از سمت چپ خوانده شوند و و اولین کدی که روی آن نوشته شده، کد انحصاری کارخانه تولیدکننده میلگرد است. کد دوم مربوط به مشخصه میلگرد و کد بعدی در رابطه با روش فرآیند تولید میلگرد است.
این علامت اختصاری می‌تواند حتی برای افرادی که تجربه زیادی در حوزه فولاد ندارند، کمک کننده باشد تا بتوانند به راحتی میلگرد مورد نظر را تشخیص دهند. سایت آهن 724 یکی از مجموعه های معتبر در حوضه فروش انواع فولاد است. این مجموعه بصورت اینترنتی نیز فعال بوده و افراد می توانند خرید خود را به راحتی از طریق همین مجموعه انجام دهند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه