سبد خرید شما خالی می باشد.
نمودار قیمت میلگرد ابرکوه

مجتمع فولاد سرمد ابرکوه یزد، یکی از تولیدکنندگان مقاطع فولادی است که در 15 کیلومتری جاده ابرکوه یزد قرار دارد و موفق به دریافت گواهینامه‌های ایزو ISO های مختلف در زمینه کیفیت، مدیریت محیط زیست و همچنین در زمینه ایمنی و بهداشت شغلی شده است. میلگرد ابرکوه یکی از پرکاربردترین میلگردهای تولیدی در بازار فولاد است و به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال مطلع شدن از قیمت میلگرد ابرکوه هستند. محصولات تولیدی فولاد سرمد ابر کوه، بر اساس استاندارد ملی 3132 تولید می‌شوند. هرکدام از میلگردهای موجود در بازار فولاد، با یک علامت اختصاری قابل شناسایی هستند؛ شما می‌توانید میلگرد ابرکوه را با علامت اختصاری SAISکه روی آن‌ها حک شده، تشخیص دهید. یک نکته مهم این است که وزن میلگرد ابرکوه نسبت به سایر میلگردها پایین است و در دسته میلگردهای سبک جای دارد؛ همین موضوع باعث شده که قیمت مناسبی داشته باشند و خیلی از مصرف کنندگان به خرید این محصول تمایل داشته باشند. به عنوان مثال، قیمت میلگرد سایز 12 ابرکوه، وزن بیشتری دارد و خرید آن نسبت به میلگردهای دیگر، مقرون به صرفه‌تر است. تا پایان این مقاله با آهن 724 همراه باشید. 


نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12 ، 14 و 18

سایز 12، 14 و 18، سه سایز از پرکاربردترین سایزهای میلگرد است. اطلاع از قیمت میلگرد 12، 14 و 18 میلگرد ابرکوه برای بسیاری از افراد فعال در حوزه آهن آلات ضروری است؛ به همین منظور ما تصمیم گرفتیم نگاهی به روند قیمت میلگرد ابرکوه در 15 روز اخیر داشته باشیم. در سه نمودار زیر قیمت این نوع میلگرد در گریدهای مختلف آورده شده است؛ با نگاه به روند قیمت میلگرد ابرکوه به راحتی می‌توانید متوجه شوید که قیمت این محصول طی چند روز اخیر به چه صورت بوده است.

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12: به عنوان مثال؛ میلگرد 12 آجدار ابرکوه، در آبان ماه تقریبا با قیمت 16600 هزار تومان معامله شده است. چند روز بعد از آن، تقریبا روند کاهشی را طی کرده است و طی این چند روز حتی می‌تواند روند افزایشی داشته باشد.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12 ، 14 و 18

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 14: این در حالی است که میلگرد 14 ابرکوه، تقریبا قیمت بالاتری دارد و در آبان ماه با قیمت 16400 هزار تومان معامله شده است . هرچه زمان گذشته و به آذر ماه نزدیک شده‌ایم، قیمت این محصول تقریبا روند کاهشی به خود گرفته است.

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12 ، 14 و 18

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 18: در تصویر زیر هم می‌توانید نمودار قیمت میلگرد 18 ابرکوه را مشاهده کنید. میلگرد سایز 18 ابرکوه هم طی چند وقت اخیر نوسانات زیادی داشته است. با مشاهده این تصویر می‌توانید متوجه شوید که هرچه به روزهای آذرماه 1400نزدیک می‌شویم، روند قیمت این محصول تقریبا نزولی بوده است. به عنوان مثال؛ میلگرد 18 ابرکوه، در تاریخ 22 آبان، با قیمت 16200 هزار تومان معامله شده است و در 18 آذرماه، این محصول با قیمت تقریبی 16000 تومان معامله شده است. به طور کلی نمی‌توان در مورد روند قیمت میلگرد ابرکوه در روزهای آینده صحبتی داشت؛ اما با توجه به نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12، 14 و 18 می‌توان گفت که ممکن است حتی تا چند روز آینده قیمت این محصول نوسان جزئی را تجربه کند و یا حتی ثبات داشته باشد.

نمودار قیمت میلگرد ابرکوه 12 ، 14 و 18

آهن 724 ارائه انواع میلگرد ابرکوه به قیمت روز


همان طور که گفته شد، مجتمع فولادی ابرکوه، قادر به تولید انواع میلگرد آجدار 8 تا 32 میلی متر در گرید A3 است که تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی ایران به شماره 3132 تولید و روانه بازار فولاد می‌کند. میلگردهای این کارخانه برای ساختمان سازی مناسب هستند و به همین دلیل برای همه مصرف کنندگان مهم است که از قیمت روز میلگرد ابرکوه اطلاع داشته باشند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت آهن 724 مراجعه کنید. به این موضوع دقت داشته باشید که قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی مرتبا در حال تغییر و دگرگونی است و همه قیمت‌ها با توجه به تغییرات بازار در لحظه تغییر می کنند. بنابراین بهتر است روزانه استعلام داشته باشید. اگر احساس می‌کنید که نیاز به مشاوره پیش از خرید دارید، بهتر است قبل از اینکه برای خرید تصمیم نهایی بگیرید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه