سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد آناهیتا

نیاز روز افزون برخی از صنایع و همچنین پروژه‌های ساختمانی موجب شده که امروزه از میلگردها استفاده‌های زیادی شود، به همین دلیل کارخانه‌های زیادی در ایران هستند که در این زمینه فعالیت دارند. همه‌ی کارخانه‌های میلگرد روی محصولات تولید شده خود، یک علامت اختصاری دارند که از حروف انگلیسی و اعداد تشکیل شده است. این نمادها می‌تواند باعث تشخیص و تمایز میلگردها از یکدیگر شود. میلگرد آناهیتا هم یکی از میلگردهایی است که طرفداران زیادی در بازار فولاد دارد، به همین دلیل، لازم است که نماد یا همان علامت اختصاری درج شده روی این میلگرد را بشناسید. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع میلگرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن 724 مراجعه کنید.

علام اختصاری میلگرد آناهیتا کدام است؟

علامتی که روی میلگردهای درج می‌شود، مربوط به کد نشانه‌گذاری میلگرد و همچنین قسمتی از آن مربوط به فرآیند تولید میلگرد است. بخش اول که مربوط به کد نشانه‌گذاری است اگر از حروف j یا L تشکیل شده باشد، نشان دهنده این است که میلگرد از نوع آجدار مارپیچ است. این در حالی است که اگر این کد، از حروف f یا S تشکیل شده باشد، می‌توان بیانگر میلگرد آجدار مرکب باشد. نحوه تولید میلگرد هم می‌تواند در هز میلگرد طبق استانداردهای مشخصی باشد.

آرم هک شده بر روی میلگرد آناهیتا

آرم هک شده بر روی میلگرد آناهیتا

آرم حک شده بر روی میلگرد آناهیتا “A G J U” است و میلگرد آناهیتا را در اصل با این نوع علامت می‌توان از هم تشخیص داد. در تولید میلگردها، معمولا از عناصر آلیاژی مختلفی استفاده می‌شود؛ اگر میلگرد موردنظر تحت فرآیند خنک کاری قرار گرفته باشد، حرف T در علامت اختصاری آن دیده می‌شود. این در حالی است اگر روشی غیر از این روش گفته شده برای تولید میلگرد در نظر گرفته شود، معمولا در علامت اختصاری میلگرد می‌توان علامت U را مشاهده کرد.

سخن پایانی

همن‌طور که گفته شد، میلگرد آناهیتا یکی از میلگردهایی است که در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و همچنین صنایع کاربردهای زیادی دارد؛ به همین تشخیص آن از سایر میلگردها توسط مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد. این علائم می‌تواند به خریداران کمک کند که بتوانند هویت و اصالت میلگرد، مرغوب بودن و همچنین فرآیند میلگرد خریداری شده را به راحتی تشخیص دهند.
اگر قصد خرید میلگرد دارید، می توانید از طریق سایت آهن 724 اقدام به ثبت سفارشات خود کنید. تمامی محصولات به صورت دسته بندی های مجزا بر روی سایت فروشگاه قرار داده شده و شما به تناسب نیاز خود می توانید در سریع ترین زمان به محصولات موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه