سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد bms

مجتمع معدنی و صنعتی آهن و فولاد بافق یزد یکی از مجتمع های بزرگ فولادی کشور می باشد که انواع مقاطع فولادی به خصوص میلگردهای فولادی را در کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نموده است. یکی از مزیت‌های بسیار بزرگ این مجتمع مجاورت آن با بزرگترین معدن سنگ آهن کشور می‌باشد که باعث شده است محصولات تولید شده آن از لحاظ کیفیت و از لحاظ قیمت در حد عالی باشند. ما در این مطلب به صورت خلاصه و مفید در مورد میلگرد bms ویژگی ها و خصوصیات آن صحبت خواهیم کرد.

میلگرد bms متعلق به کدام کارخانه است؟

همانطور که قبلا هم گفته ایم میلگرbms متعلق به مجتمع معدنی و صنعتی آهن و فولاد بافق یزد می باشد. این کارخانه به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی بسیار عالی به یکی از کارخانجات مهم کشور تبدیل شده است. در واقع این کارخانه به تمام نقاط کشور دسترسی داشته و با جاده ترانزیت نیز به سهولت در ارتباط می باشد. علاوه بر آن، مجاورت و همجواری با شبکه ریلی نیز باعث آسان شدن حمل و نقل محصولات این مجتمع شده است. تمامی محصولات تولید شده در این مجتمع توسط واحد آزمایشگاه و توسط افراد متخصص و مجرب کنترل کیفی می‌ شوند و توسط پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها استاندارد آن ها تایید می‌ شود.

ویژگی های میلگرد bms

ویژگی های میلگرد bms

از جمله مهم ترین ویژگی های میلگرد bms این است که استانداردهای رعایت شده در تولید آن قابل رقابت با استانداردهای بین‌المللی هستند و این محصول پس از تولید با اجرای تست های مکانیکی از جمله تست های کششی، خمشی و باز خمشی مهر تایید استاندارد میخورند. از جمله میلگردهای تولید شده در این مجتمع می توان به میلگرد گرید a3 اشاره کرد. این میلگرد در ۴ سایز مختلف ازجمله سایز ۸، سایز ۱۰، سایز ۱۴ و سایز ۱۶ تولید می شود. همچنین این مجتمع به صورت تخصصی اقدام به پذیرش میلگردهای سفارشی بر اساس نیاز مشتری نیز نموده است. واحد نورد میلگرد مجتمع فولاد بافق یزد به دلیل استفاده از سوخت های دوگانه و به دلیل مجاورت با معدن سنگ آهن ایران میلگردهای خود را با قیمت تمام شده بسیار عالی و استانداردهای بالا تولید و بازار فروش ارائه نموده است. اگر قصد خرید این میلگرد را دارید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان آهن 724 در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه