سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد بستر [تولید میلگرد بستر با کیفیت بالا در بنیاد بتن]

شرکت بنیاد بتن اصفهان بهترین تولید کننده میلگرد بستر با کیفیت بالا در کشور است. رضایت مشتریان هدف اصلی بنیاد بتن اصفهان است. اگر قصد خرید میلگرد بستر با کیفیت را دارید، به میلگرد های بستر تولید شده در شرکت بنیاد بتن اطمینان کامل داشته باشید.

استفاده از میلگرد بستر یکی از راه های افزایش سازه ها در مقابل عوامل خارجی مانند سیل، طوفان، باد و... است. در واقع با افزودن میلگرد بستر به سازه، ساختمان تقویت می شود و مقاومت بالاتری پیدا می کند. استفاده از میلگرد بستر در این زمینه از خسارت ها جلوگیری می کند و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. در پروژه های ساختمان سازی استفاده از مصالح خاصی به منظور خنثی کردن نیروهای وارده بسیار مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از بتن به منظور مقاومت و استحکام بالا در برابر نیروهای فشاری بهترین گزینه است، اما در برابر نیروی کششی عملکرد مفیدی ندارد. در مقابل برای خنثی سازی نیروی کششی استفاده از میله های فولادی بهترین گزینه است. فولاد مقاومت بالایی در مقابل نیروی کششی از خود نشان می دهد و استحکام بالایی دارد. ترکیب میله های فولادی با بتن ماده ای را به وجود می آورد که هم در مقابل نیروی کششی و هم نیروی فشاری بهترین جواب را می دهد. میلگرد بستر یکی از انواع سازه های بتنی فولادی است که در مقابل نیروهای وارده، به کار برده می شوند و از مقاومت بالایی برخوردار است. این محصول از یک جفت مفتول طولی که تغییر شکل یافته اند و مفتول های عرضی که به شکل نردبان به آن جوش داده شدند، تشکیل داده شده است.

میلگرد بستر [تولید میلگرد بستر با کیفیت بالا در بنیاد بتن]

میلگرد بستر

میلگرد بستر از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است. میلگرد بستر بین دیوارهای بلوکی و آجری قرار می گیرد و آن ها را در مقابل شکستن ترک خوردگی مقاوم می کند. در بحث استفاده از این محصول در ساختمان باید به رطوبت حاصل از هوا هم اشاره کرد، چرا که اگر از میلگرد بستر نامرغوبی استفاده شود، ممکن است خود میلگرد باعث خرابی و شکستگی دیوار ها شود و عواقب جبران ناپذیری را به جا بگذارد. میلگرد بستر تولید شده در بنیاد بتن کیفیت بالایی دارد و ضد زنگ است. میلگرد بستر دو نوع نردبانی و خرپایی دارد. برخورداری از سطح آجدار، برخورداری از خاصیت ضد زنگ و ضد فرسایش، تولید به روش جوشکاری مقاومتی، ساخته شده از  فولاد ضد زنگ و... از ویژگی های منحصر به فرد میلگرد بستر است.

میلگرد بستر

مراحل تولید میلگرد بستر

تولید میلگرد بستر مراحل مختلفی دارد که در ادامه آن را شرح می دهیم.

  • برای تولید میلگرد بستر، ابتدا شمش ها توسط جک های هیدرولیکی به منظور حرارت دیدن، به سمت کوره برده می شوند. فرایند حرارت دیدن به شمش ها تا دمای 1100 درجه سانتی گراد ادامه پیدا می کند.
  • مرحله بعدی، فرایند نورد شروع می شود و شمش های حرارت دیده برای انجام فرایند رافینگ، به سمت خط تولید حرکت داده می شوند. در واقع به مرحله ای که تغییرات اساسی و جامع بر روی شمش ها برای تبدیل به میلگرد انجام می شود، مرحله رافینگ گفته می شود.

مراحل تولید میلگرد بستر

  • برای افزایش طول و کاهش قطر شمش ها، آن ها را از بین قفسه های نوردی عبور می دهند. در این مرحله 10 تا 18 عدد غلطک برای نورد موجود است.
  • در این مرحله فرایند آج زنی میلگرد انجام می شود و در آخر برای برش میلگرد در طول های مشخص شده، از قیچی متراژ استفاده می شود.
  • میلگردها اکثرا به طول 12 متر برش داده شده و بسته بندی می شوند و در آخر در بندیل های 2 تنی قرار می گیرند.

شما می توانید این محصول را با کیفیت بالا از بنیاد بتن تهیه کنید، همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که میلگردها در زمانی که تولید می شوند به دلیل طول اولیه ای که دارند، قابل استفاده نیستند. بنابراین تولید کننده محصول باید به اندازه دلخواه مشتری آن را برش بزند.

مراحل تولید میلگرد بستر

تولید میلگرد بستر با کیفیت بالا در بنیاد بتن

مجموعه بنیاد بتن، در زمینه تولید میلگردهای باکیفیت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. شما می توانید با توجه به نیازتان و استفاده از انواع میلگرد در پروژه ها ساختمان سازی مربوطه، از شرکت بنیاد بتن خریداری کنید. همچنین این مجموعه در ساخت و فرایند تولید میلگرد از بهترین مواد استفاده می کند تا رضایت شما عزیزان را جلب کند. میلگرد بستر را از بنیاد بتن اصفهان بخرید و با خیال راحت در پروژه های خود از آن استفاده کنید. همچنین این مجموعه انواع محصولات بتنی پیش ساخته را ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت دیوار پیش ساخته را مشاهده نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش بنیاد بتن اصفهان در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه