سبد خرید شما خالی می باشد.
علامت اختصاری میلگرد قائم


کارخانه های تولید میلگرد با درج آرم روی محصولات خود آن ها را از سایر کالاهای مشابه موجود در بازار متمایز می کنند. در واقع این علامت اختصاری نقش شناسنامه اختصاصی را برای هر نوع میلگرد دارد. لازم به ذکر است که برخی از مجتمع های تولیدی مانند بردسیر کرمان و درپاد تبریز این آرم را ندارند. در این مقاله شما را با علامت اختصاری میلگرد قائم آشنا می سازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

علامت اختصاری میلگرد قائم کدام است؟

کارخانه تولید میلگرد در قائم دارای چند خط تولیدی هستند که برخی از آن ها به ساخت نورد سرد، لوله و پروفیل اختصاص دارند. اما در برخی از خطوط تولیدی این شرکت نورد گرم، شمش های فولادی 6 متری و میلگردهای آجدار A3 تا سایز 32 میلیمتر ساخته می شوند.
تمام کارخانه های فولادسازی مانند کارخانه قائم رازی باید تمام اطلاعات محصولات خود شامل روش تولید، نوع رنگ میلگرد و گواهینامه های فنی را به مشتریان عرضه کنند. همچنین این امر ضروری است که علامت اختصاری میلگرد قائم یا هر شرکت دیگری روی آن حک گردد. در بخش بعدی با آرم هک شده روی این محصولات آشنا خواهید شد.

آرم هک شده بر روی میلگرد قائم

آرم هک شده بر روی میلگرد قائم

همانطور که بیان شد، مجتمع های تولیدی باید برای معرفی محصولات خود در بازار از آرم یا علامت اختصاری استفاده کنند. به طور کلی علامت اختصاری میلگرد قائم شامل دو بخش می شود. بخش اول این آرم نام کارخانه را به مشتریان معرفی می نماید و بخش دوم از دو حرف تشکیل شده است.
حرف اول بیانگر نوع میلگرد و رف بعدی نشان دهنده پروسه تولید میلگرد است. برای مثال روی میلگردهای قائم عبارت GHAMORCO-TC حک شده است. در این مورد حرف T روش ساخت میلگرد را نشان می دهد که از روش ترمکس استفاده شده است. حرف C نیز به معنای نوع میلگرد است. با خرید از سایت آهن 724 خیالتان از بابت اصل بودن میلگردها راحت باشد. مجموعه آهن 724 با داشتن نمایندگی رسمی، میلگردها را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دست شما می رساند.

 

نوشتن دیدگاه