سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد 16

میلگردها به عنوان مهمترین مقاطع فولادی شناخته می‌شوند که استفاده از آن‌ها در ساختمان‌سازی ضرورت دارد. در کشورما تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند. علاوه براین موضوع، میلگردها یکی از مقاطع فولادی هستند که در گرید و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و هر سایز و گرید آن ممکن است برای یک کاربرد خاص قابل استفاده باشد. میلگرد 16 شاهرود، میلگرد 16 بناب و میلگرد 16 میانه، از جمله میلگردهایی هستند که در بازار فولاد مصرف زیادی دارند، به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال اطلاع از قیمت آن هستند. میلگرد 16 میانه از نظر جنس تُرد است و معمولا در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. این نوع میلگرد انعظاف‌پذیری خوبی ندارند و معمولا نمی‌توان از آن در پروژه‌های که نیاز به تغییر شکل و جوشکاری دارند، استفاده کرد. این میلگرد، تنش جاری چهار هزار کیلوگرم بر سانتی‌متر و تنش گسیختگی برابر با شش هزار سانتی‌متر مربع دارد و مقاومت کششی بالایی دارد. میلگرد شاهرود، یکی دیگر از میلگردهای باکیفیت در ساختمان سازی است که مطابق با استاندارد ملی تولید می‌شوند و با آج 400 در بازار فولاد شناخته می‌شوند. میلگردهای تولیدی این کارخانه، دارای آج به شکل مارپیچی هستند که مقدار مقاومت کششی آن‌ها 5 هزار کیلوگرم بر سانتی متر است. این در حالی است که تنش جاری این میلگرد، به 3 هزار کیلوگرم بر سانتی متر می‌رسد. میلگرد بناب هم یکی دیگر از میلگردهای شناخته است که کیفیت بالایی دارد. این میلگرد بین افراد فعال در حوزه آهن آلات با علامت ZN.CTقابل شناسایی است. مجتمع صنعتی ظفر بناب، میلگردهای خود را در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 و در دو گرید A2 و A3 تولید می کنند. ما در این مقاله به بررسی میلگرد 16 می پردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نمودار قیمت میلگرد 16 

نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود، بناب و میانه

قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود، بناب و میانه به عوامل مختلفی بستگی دارند. به طور کلی قیمت میلگردها بر اساس عواملی چون برند کارخانه، نوسانات بازار، میزان خرید، هزینه باربری و .... تعیین می شود. ما در ادامه می خواهیم اشاره ای به قیمت میلگرد 16 این سه تولید کننده در روزهای اخیر داشته باشیم.
در تصویر زیر، نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود در 15 روز اخیر است که نشان دهنده نزولی بودن قیمت این محصول است. با دقت به این نمودار می‌توانید متوجه شوید که قیمت این محصول طی 15 روز گذشته دستخوش تغییراتی بوده است و این چند روز تقریبا روند کاهشی را طی کرده است.  یکی از راه های اطلاع از آخرین قیمت میلگرد 16، مراجعه به کانال قیمت لحظه ای میلگرد است که توسط گروه صنعتی آهن 724 مدیریت می شود در این کانال تلگرامی همواره به روزترین قیمت میلگرد کارخانه جات مختلف قابل مشاهده و دسترسی است.

نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود، بناب و میانه

تصویر زیر نشان دهنده نمودار قیمت میلگرد 16 میانه است. میلگرد میانه کاربرد زیادی در صنعت ساختمانی دارد، به همین دلیل اطلاع از قیمت روز آن برای بسیاری از افراد مهم است. این نمودار قیمت این محصول را طی چند ماه اخیر نمایش می دهد؛ طبق این نمودار می‌توان به این نتیجه رسید که طی چند وقت اخیر قیمت میلگرد 16 میانه تقریبا روند کاهشی را طی کرده است و حتی می‌توان گفت که الان می‌تواند زمان خوبی برای خرید این محصول باشد.

نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود، بناب و میانه

این تصویر هم به عنوان نمودار قیمت میلگرد 16 شاهین بناب است. میلگرد شاهین بناب از اوایل آبان ماه روند ثابتی را طی کرده است و تغییرات زیادی نکرده است. قیمت این محصول تقریبا از اویل آذرماه روند نزولی به خود گرفته است.

نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود، بناب و میانه

آهن 724 ارائه انواع میلگرد 16 به قیمت روز

اگر برای خرید و استفاده در سازه‌های ساختمانی و صنعتی خود به فکر پیداکردن یک فروشگاه معتبر و قیمت مناسب هستید، پیسنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی آهن 724 است.در سایت آهن 724، تمامی قیمت ها به صورت روزانه و آنلاین است و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه میلگرد مورد نظر در سایزهای مختلف، به قیمت به روز آن دسترسی داشته باشید. آهن 724 انواع میلگرد 16 به قیمت روز را به‌صورت لحظه‌ای و دقیق برای انتخاب و خرید آسان‌تر شما در سایت قرار می دهیم. هم چنین اگر در این زمینه سوال خاصی دارید یا این که می‌خواهید در مورد ویژگی هرکدام از این میلگردها متناسب با سازه مورد نظر اطلاعاتی به دست آورید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.همچنین برای اطلاع از قیمت روز میلگرد، می‌توانید سایت آهن 724 را به عنوان مرجع دقیق و معتبر در بازار آهن، قرار دهید.

نوشتن دیدگاه