سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
هر شاخه میلگرد چند کیلو است؟

میلگردها به عنوان یکی از مهمترین مقاطع فولادی در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام وزن مخصوص به خود را دارند. میلگردها در دو نوع میلگرد ساده و آجدار وجود دارند که میلگردهای ساده برای افزایش تحمل بار کششی و میلگردها آج دار با داشتن آج‌هایی روی سطح خود در بتن به کار می‌روند و معمولا مصرف ساختمانی دارند.
کارخانه های متفاوتی در سطح کشور مشغول به خرید و فروش میلگرد هستندکه محصولات خود را مطابق با استانداردهای خاصی تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کنند. میلگردها به صورت شاخه‌ای و یا کیلویی به فروش می‌رسند و افراد با مقایسه وزن هر میلگرد می‌تواند خرید بهتری داشته باشند و در مورد کیفیت ظاهری این محصول و خواص مکانیکی آن اطلاعاتی را به دست آورند. در این مطلب از آهن 724 می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که هرشاخه میلگرد چند کیلو است؟ با ما همراه باشید.  شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد 14 اهواز ، قیمت میلگرد 14 میانه و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

هر شاخه میلگرد چند کیلو است؟

هر شاخه میلگرد 14 چند کیلو است؟

قبل از هر چیز به این موضوع اشاره کنیم که اطلاع از وزن میلگردها می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید در مورد وزن سازه مورد نظر تصمیم بگیرد. قطعا این را می‌دانید که محصولات فولادی قیمت بالایی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با کاهش وزن هرکدام از مقاطع فولادی، تاحدودی هزینه‌های ساخت و ساز را کاهش دهید. اما باید به صورتی باشد که به پایداری و مقاومت سازه مورد نظر لطمه وارد نشود.
هرکدام از میلگردهای تولید شده در کارخانه‌های مختلف وزن‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، وزن میلگرد 14 ذوب آهن، در حدود 14.5 کیلوگرم است به این دلیل که توسط دستگاه‌ها به روز و با بالاترین استاندارد و کیفیت ساخته می‌شود. طور کلی، وزنی که می‌توان برای میلگرد 14 در نظر گرفت، چیزی بین 13 تا 15 کیلوگرم است. این را در نظرداشته باشید که به هر اندازه که وزن میلگرد بیشتر باشد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

هر شاخه میلگرد چند کیلو است؟

هر شاخه میلگرد 16 چند کیلو است؟

وزن کلی میلگرد 16 ، چیزی حدود 17 تا 20 کیلوگرم است. میلگرد 16 ذوب آهن، وزنی در حدود 18.96 کیلوگرم را دارد. این نکته را هم بگوییم که میلگردهای 16 از هرکارخانه تولیدی که باشند، اگر در این بازه وزنی قرار نگرفته باشند، نمی‌تواند وزن زیادی را تحمل کنند و از مقاومت خوبی هم برخوردار نیستند.
یک نکته مهم و قابل توجه این است که هرچقدر وزن میلگردها به میزان استاندارد نزدیک‌تر باشد، می‌توان گفت که میلگرد مورد نظر از مرغوبیت بالایی برخوردار است و می‌تواند مقاومت و استحکام سازه شما را تضمین کند.
اگر در مورد وزن میلگردها سوالاتی دارید می‌توانید قبل از تصمیم نهایی برای خرید با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما با تجربه و تخصص در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند که با توجه به نوع سازه و مصرف خود، بهترین نوع میلگرد را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت میلگرد می توانید با آهن 724 همراه باشید و در صورت برو هر گونه سوالی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه