سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت شیشه سکوریت [ساز و کار نمایندگی شیشه سکوریت ارزان قیمت]

شرکت سازوکار نمایندگی شیشه سکوریت ارزان و باکیفیت در کشور است. اگر قصد اجرا و نصب شیشه سکوریت را دارید، می توانید به تیم متخصص سازوکار اعتماد کنید. شما باید قبل از ثبت سفارش از قیمت شیشه سکوریت مطلع شوید. با مراجعه به سایت سازوکار یا از طریق تماس با کارشناسان آن از قیمت شیشه سکوریت مطلع شوید.

شیشه یکی از اجزای مهمی است که در هر ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مصالح ساختمانی در دو نوع شیشه معمولی و سکوریت تولید می شوند و هر یک کاربردهای تعریف شده‌ای دارند. شیشه‌های سکوریت علاوه بر استفاده در ساختمان‌سازی در صنایع دیگری چون خودروسازی نیز به کار می‌روند. فاکتورهای زیادی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه سکوریت محسوب می‌شوند. در این مطلب به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

قیمت شیشه سکوریت

به طور کلی شیشه‌های سکوریت و معمولی از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. شیشه سکوریت به دلیل مزیت‌های بیشتری که نسبت به شیشه معمولی دارد، از قیمت بالاتری برخوردار است. همانطور که بیان شد، عوامل متعددی مانند سایز و ابعاد شیشه بر قیمت شیشه‌های سکوریت تاثیر گذار هستند. در ادامه برخی از مهم‌ترین عوامل در این زمینه معرفی شده‌اند که شامل:

  • ابعاد شیشه: امکان نصب شیشه سکوریت در مکان‌های مختلف وجود دارد، به همین دلیل ابعاد گوناگونی را نیز برای این نوع شیشه می‌توان در نظر گرفت. به طور قطع هر چقدر ابعاد محل مورد نظر بزرگتر باشد، به شیشه‌ای با اندازه بزرگتر نیاز است.
  • شکل شیشه سکوریت: از آنجا که شیشه سکوریت در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا می‌توان آن را به شکل‌های مختلف طراحی کرد. شیشه‌های سکوریت با طرح‌های گوناگون قیمت‌های متفاوتی نیز دارند، بنابراین شکل این شیشه‌ها به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت شیشه سکوریت شناخته می‌ شود.
  • ضخامت: یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر افزایش یا کاهش قیمت شیشه‌های سکوریت ضخامت آن‌ها است. هر چقدر ضخامت شیشه بیشتر باشد، استحکام و نفوذ ناپذیری آن بیشتر می شود.
  • یراق‌آلات مورد استفاده: کیفیت یراق‌آلات مورد استفاده در ساخت شیشه سکوریت تاثیر مستقیمی بر قیمت آن می‌گذارد. هر چقدر کیفیت ابزار به‌کار رفته بیشتر باشد، کیفیت شیشه نیز افزایش می‌یابد. با افزایش کیفیت شیشه عمر آن بیشتر شده و در نتیجه می‌توان در هزینه صرفه‌جویی کرد.
  • رنگ شیشه: استفاده از شیشه رنگی یا بدون رنگ نیز عامل مهم دیگر در قیمت شیشه سکوریت است، زیرا شیشه‌های رنگی سکوریت نسبت به سایر انواع قیمت بیشتری دارند. امروزه شیشه‌های سکوریت در رنگ‌های سفید، مسی و رنگی در بازار موجود است.
  • مسافت موجود بین مصرف‌کننده و تولیدکننده: در حال حاضر کارخانجات مختلفی در سراسر ایران به تولید انواع شیشه سکوریت مشغول هستند، از این رو هزینه حمل‌ونقل بین محل کارخانه تولیدکننده با شخص سفارش‌دهنده نیز از عوامل موثر بر قیمت شیشه‌های سکوریت به شمار می‌روند.

شرکت سازوکار ارائه دهنده شیشه سکوریت با قیمتی مناسب است. سازوکار شیشه سکوریت را بدون واسطه به قیمت کارخانه و منصفانه ارائه می‌دهد.

قیمت شیشه سکوریت

ساز و کار نمایندگی شیشه سکوریت ارزان قیمت

شیشه علاوه بر مزایا و فواید فراوانی که دارد، شامل معایبی چون مقاومت کم و شکنندگی است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های مختلفی در ایران در زمینه تولید شیشه سکوریت فعالیت خود را آغاز کردند. امروزه ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیشه سکوریت با ضخامت‌های مختلف به شمار می‌رود.  شرکت ساز و کار به عنوان نمایندگی شیشه سکوریت ارزان قیمت، طراح و مجری پروژه‌های بزرگ در ایران است. این شرکت در زمینه اجرای شیشه‌های سکوریت نیز خدمات گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برخی از انواع شیشه سکوریت ارائه شده در این مجموعه عبارتند از:

  • شیشه‌های سکوریت ساتینا
  • شیشه‌های سکوریت سندبلاست
  • شیشه‌های سکوریت رفلکس
  • شیشه‌های سکوریت مات
  • شیشه‌های سکوریت رنگی
  • شیشه‌های سکوریت سفید

این نوع شیشه‌ها را می‌توانید در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و مکان‌های دیگر استفاده کنید، همچنین شیشه سکوریت برای ساخت نرده و حفاظ شیشه‌ای و شیشه راه‌پله‌ها نیز کاربرد دارد. همچنین جهت ساخت پارتیشن شیشه ای نیز استفاده می شوند. قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ساز و کار نمایندگی شیشه سکوریت ارزان قیمت

شرکت سازوکار با استفاده از کارشناسان مجرب خود راهنمایی‌های لازم را در مورد انتخاب شیشه مناسب در اختیار شما قرار می دهد. برخی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی سازوکار به شرح زیر است:

  • به دلیل عدم وجود واسطه هزینه‌های خرید کاهش یافته است.
  • در این فروشگاه انواع مختلف شیشه با تضمین قیمت و کیفیت برای مشتریان ارسال می شوند.
  • اجناس ارسالی بدون هیچ گونه آسیبی به دست مشتریان می رسند.
  • کارشناسان سازوکار در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌کنند.
  • نصب حرفه‌ای شیشه‌های سکوریت توسط افراد متخصص و باتجربه

پس باخیالی راحت شیشه سکوریت مدنظرخودرا به شرکت سازوکار سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه