سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
جدول وزن میلگرد روهینا

کارخانه فولاد روهینا دزفول از سال ۱۳۸۹ مشغول به فعالیت شد و محصولات خود را در دو فاز اصلی به بهره‌ برداری رساند. این میلگرد که با نام اختصاری ROUHINA شناخته می شود دارای سایز ۸ الی ۳۲ بوده و از لحاظ وزن نیز بسیار نزدیک به جدول اشتال و استاندارد وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان است. میلگرد روهینا در نوع آجدار و در گرید A3 و A4 در شاخه های ۱۲ متری تولید می شود. مقاومت کششی میلگرد روهینا دزفول برابر با ۶۴۰ نیوتون بر متر و مقاومت تسلیم آن نیز ۵۰۱ نیوتون بر متر است. این میلگرد طبق استاندارد ملی ایران و استاندارد آمریکا و انگلیس تولید می ‌شود.
به همین جهت نیز کیفیت بسیار بالایی برای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در اقلیم های متفاوت دارد. ما در ادامه این مقاله جدول وزن میلگرد روهینا را برای شما ترسیم نموده و وزن میلگرد را در سایز های مختلف با میلگرد ذوب آهن اصفهان و جدول اشتال مقایسه کرده ایم.

سایز 8 10  12  14  16  18  20  22  25  28  32 
جدول اشتال   5 7.5  10.7  14.5  18.9  24  29.7  35.6   46.2  58  75
 میلگرد ذوب‌ آهن  7.5  11  15  20  25 30  37   47  58 75 
 میلگرد روهینا 4.6   7.3  10.3  14.2 18.5  23.2  29  35  45   57 74 

وزن میلگرد روهینا دزفول در تمامی سایزها

وزن میلگرد روهینا دزفول در سایز های مختلف بسیار نزدیک به جدول اشتال است. از همین رو نیز وزن این میلگرد و استحکام آن در حد استاندارد بوده و از لحاظ قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه هستند. کمترین وزن میلگرد روهینا دزفول مربوط به سایز ۸ برابر و با ۴.۶ کیلوگرم بوده و بیشترین وزن آن نیز متعلق به سایز ۳۲ و برابر با ۷۴ کیلوگرم است. از آنجایی که میلگرد یکی از مقاطع طویل فولادی بوده و وزن زیادی دارد، حمل و نقل آن نیاز به پرداخت هزینه های چشمگیر و قابل توجهی خواهد داشت، به همین جهت نیز برای مشتری مقرون به صرفه است که میلگرد را از مکان هایی خریداری کند که نزدیک ترین مکان به پروژه عمرانی باشد.
وب سایت بزرگ فروشگاهی آهن ۷۲۴ این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتواند به راحتی میلگرد را هم از دفتر مرکزی تهران و هم از دزفول و از درب کارخانه خریداری نماید و هزینه های کمتری بابت تعرفه های حمل و نقل آن بپردازد.

وزن میلگرد دزفول در چه بازه ای قرار دارد؟

وزن میلگرد دزفول در چه بازه ای قرار دارد؟

همانطور که در در جدول وزنی میلگرد روهینا دزفول نیز بیان کرده ایم وزن این میلگرد از ۴.۶ الی ۷۴ کیلوگرم متغیر است. از آنجایی که قیمت میلگرد به صورت کاملا مستقیم به وزن آن بستگی دارد هر چقدر که میلگرد وزن های بالاتری داشته باشد قطعا قیمت آن بیشتر خواهد بود. اگرچه که میلگرد روهینا در شاخه های ۱۲ متری تولید می‌ شود، اما سایز بندی و قطر آن ها متفاوت بوده و نسبت به داشتن قطر متفاوت وزن های متفاوتی نیزدارند، و در نهایت قیمت گذاری متفاوتی نیز خواهند داشت.
شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول و برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وزن دقیق آن، از طریق وب سایت فروشگاهی آهن ۷۲۴ اقدام نمایید. این وب سایت فروشگاهی به صورت تخصصی اقدام به ارائه میلگرد از کارخانجات متفاوت نموده است و امکان مقایسه وزن و قیمت میلگرد ها را در کارخانجات مختلف و مطرح کشور برای تمام مشتری ها فراهم آورده است، تا مشتری بتواند پس از مقایسه میلگردهای متفاوت که در کارخانجات مختلف تولید شده اند میلگرد متناسب با نیاز و هزینه خود را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه انجام دهند.

 

نوشتن دیدگاه