سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
جدول وزن میلگرد کوثر اهواز

کارخانه فولاد کوثر اهواز انواع میلگرد آجدار را در گرید A2 و A3 و در سایز ۸ الی ۳۲ میلیمتر تولید نموده است. نزدیکترین وزن میلگرد کوثر اهواز به جدول اشتال متعلق به میلگرد های سایز ۱۲ و ۲۵ است. علامت اختصاری میلگرد کوثر با نماد GCT مشخص می شود. کارخانه کوثر اهواز میلگرد را در چهار نوع ساده، آجدار جناقی، آجدار مرکب، و آجدار مارپیچ تولید می کند. قیمت این میلگرد در مقایسه با بسیاری از محصولات دیگر کارخانجات کشور مناسب و مقرون به صرفه است، و کسانی که قصد خرید یک میلگرد با کیفیت و ارزان قیمت را دارند میتوانند از میلگرد کوثر اهواز به منظور احداث پروژه های عمرانی خود استفاده کنند. ما در این مقاله از سری مقالات تخصصی وب سایت فروشگاهی آهن ۷۲۴ در مورد وزن میلگرد کوثر اهواز و همچنین استانداردهای به کار رفته در تولید آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. شما نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را تا انتها همراهی کنید.

وزن میلگرد کوثر اهواز در تمامی سایزها

وزن میلگرد کوثر اهواز در تمامی سایزها

وزن میلگرد کوثر اهواز در برخی از سایزها نسبت به جدول اشتال پایین تر است و برخی به اشتباه فکر می کنند به دلیل پایین تر بودن وزن میلگرد در برخی از سایزها، کیفیت آن نیز باید به مراتب کمتر باشد. اما در واقع کیفیت میلگرد کوثر نسبت به بسیاری از کارخانجات کشور برابر و یا حتی بالاتر است. ما در این قسمت وزن میلگرد کوثر اهواز در تمامی سایز ها را با جدول اشتال مقایسه کرده ایم، تا شما بتوانید به صورت دقیق وزن این میلگرد را مورد بررسی قرار دهید و سپس برای خرید آن تصمیم خود را بگیرید. دو سایز ۸ و ۱۰ جزو گرید A2 هستند و سایزهای ۱۲ الی ۳۲ نیز جزو گرید A3 هستند که وزن آن ها را به صورت دقیق و لیست وار با وزن جدول اشتال بر حسب کیلوگرم مقایسه کرده ایم.

 گرید میلگرد  ساایز  وزن میلگرد اهواز   وزن جدول اشتال 
 A2  8 4.5   5
 10 7.5 
      A3 12   10.5 10.7 
 14 15  14.6 
16   20 18.9 
18  25  24 
20   30 29.7 
22  34.8 35.6
25 46 46.2.
28 57 58
32 76 75

میلگرد کوثر اهواز بر اساس کدام استانداردها تولید می ‌شود؟

میلگرد تولید شده در کارخانه کوثر اهواز بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می شود. علاوه بر آن استانداردهای جهانی زیر نیز در تولید میلگرد کوثر اهواز مورد استفاده قرار می گیرند؛

  • ASTM A615
  • JIS G3112
  • GOST 380 ST و GOST 5781
  •  ISO 6935
  • BS 4449

اگر چه که کارخانه کوثر اهواز از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرد، اما این کارخانه در واقع زیر مجموعه گروه ملی صنعت فولاد است که از سال ۱۳۴۲ به عنوان یکی از قدیمی ترین کارخانه جات تولید فولاد در کشور ما شروع به فعالیت کرد. همین مسئله نیز باعث شده است تا محصول تولید شده در کارخانه کوثر اهواز جزو محصولات بسیار با کیفیت در سطح کشور باشند. وب سایت فروشگاهی آهن ۷۲۴ به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان خرید عمده و جزئی از کارخانه کوثر اهواز را برای شما مشتریان فراهم آورده است. لذا شما می توانید به راحتی و به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را دقیقا مطابق با نیاز و هزینه پرداختی خود خریداری نمایید. هزینه های حمل و نقل و به عبارتی تعرفه حمل و نقل نیز در این کارخانه بسیار عالی بوده و شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه های ممکن، این میلگرد بسیار با کیفیت را به منظور احداث پروژه های عمرانی خود خریداری نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال نیز می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان فروش آهن 724 در این زمینه در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه