سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
کاهش قیمت میلگرد در روزهای پیش رو


عوامل زیادی بر مسیر قیمت گذاری میلگرد موثر است که می تواند بازار این محصول را با کاهش یا ثبات قیمت مواجه کند. یکی از مهم ترین دلایل کاهش قیمت میلگرد در روزهای پیش رو ، کمبود تقاضا در بازار داخلی است. ضمن آنکه قیمت گذاری هایی که در آهن اسفنجی صورت گرفته است، با تغییرات قابل توجهی روبرو بوده است که می تواند قیمت میلگرد و شمش فولادی را متحول نماید.
به نظر می رسد، بازار میلگرد فولادی در روند فعلی، به سوی کاهش قیمت، حرکت کرده و در هفته های آتی نیز این روال ادامه خواهد داشت. از سویی دیگر، از آنجایی که از نرخ پایه بالا مورد استقبال قرار نگرفته است، به احتمال زیاد، در هفته آتی، میلگرد در مقاطع مختلف در بورس کالا، با نرخی حدود 14300 ارائه شود که امکان خرید را برای متقاضیان فراهم می کند.
این را نیز باید اشاره کنیم که به طور معمول و هر ساله در این دوره زمانی، تحولات تقاضای بازار داخلی میلگرد، با نرخ رشد قابل توجهی مواجه بود که امسال، این روند صورت نگرفته و تحولات مثبت قیمت را شاهد نبوده ایم. اما با توجه به دریافت مجوز خرید میلگرد برای فعالان این بازار و حذف لزوم مجوز بهین یاب، باعث شده است که کسانی که کد بورسی در اختیار دارند، بتوانند برای خریدی مناسب امیدوار باشند.
اما به نظر می رسد، شرایط مالیات و تعزیراتی که در این بازار حاکم است و نتایج مذکرات سیاسی حاکم بر کشور، باعث شده است که اهالی بازار در تمامی اصناف، اقدام به انجماد پول کرده و استراتژی وضعیت صبر را انتخاب کرده و به نظاره شرایط نشسته اند و این امر باعث می شود تا کاهش قیمت میلگرد در روزهای پیش رو را ایجاد نماید.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

آیا قیمت میلگرد در روزهای آینده کاهش می باید؟

آیا قیمت میلگرد در روزهای آینده کاهش می باید؟

همانگونه که شاهد بوده اید، قیمت میلگرد امسال در مرداد ماه ، دارای یک تغییر جهشی دو هزار تومانی بود که به دلیل هیجانات کاذب بازار بوده و از سوی شرکت های خصوصی یا برخی از کانال های فولادی صورت گرفته بود که نتیجه کار در دیماه امسال خود را نشان داد و قیمت ها در بازار میلگرد، به 14000 تومان کاهش یافت. این امر باعث شد تا کسانی که باور نداشتند که آیا قیمت میلگرد در روزهای آینده کاهش می باید؟ و محصولات خود را در انبارها دپو کرده بودند، با زیان قابل توجهی مواجه شوند.
آنچه که در این روزها با آن مواجه هستیم، تکرار این جریان به دلیل قطعی گاز است که در برخی از شرکت های خصوصی صورت گرفته است. این را باید در نظر داشت که این قطعی گاز، با وجود ادامه تولید شرکت های بزرگ دولتی که مشغول هستند، نمی تواند تاثیر منفی بر بازار داشته و باعث کاهش قیمت میلگرد در روزهای پیش رو گردد.
تنها روندی که می تواند در شرایط فعلی موثر واقع شود این است که آرامش و اعتماد میان فروشندگان و خریداران در روند تقاضا و عرضه فراهم شود. می توان امیدوار بود که به دلیل عرضه متنوع و مناسب میلگرد در این هفته ، قیمت میلگرد در مقاطع مختلف در بین قیمت های 14500 تا 14700 که به قیمت بازار نزدیک است را فراهم کند. ضمن آنکه ذوب آهن با تولید چندین سبد میلگرد، توانسته است قیمت های این بازار را به طور مناسبی متعادل نماید.

تحلیل کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده

تحلیل کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده

با توجه به تقاضای شب عید در ساخت و سازها، در صورتی که استقبال مناسبی از تجارت میلگرد اتفاق افتد، می توان به این بازار و روند منطقی قیمت ها امیدوار بود. باید توجه نمود که مطابق با تحلیل کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده ، در صورتی که خریداران از عرضه مقاطع مختلف استقبال نموده و فروش های عمده اعتباری صورت نگرفته و این روند تا هفته آتی نیز مداومت داشته باشد، همچنین قیمت های جهانی میلگرد صادراتی کشور، افزایش یافته و این روند تقاضا مورد حمایت واقع شود، می توان امیدوار بود که بازار میلگرد در مواجهه کاهش قیمت میلگرد در روزهای پیش رو ، به تثبیت قیمت 15000 تومانی دست یافته یابد.
در نهایت، در عین حال که تعیین نرخ میلگرد در بازارهای داخلی، دستخوش عرضه و تقاضایی که است که در بورس کالا به صورت هفتگی بررسی شده و دارای نوسان قیمتی با بازه 3 درصد بوده، اما آنچه که به عنوان برنامه مسئولان نظارتی مطرح است، قیمت های جهانی این محصول در بازار داخلی است که می تواند بر تعادل بیشتر این بازار کمک موثری داشته باشد.
مجموعه آهن 724 ارائه کننده انواع میلگرد و محصولات فولادی از کارخانه های فولاد ایران با قیمت مناسب است. این مجموعه برای راحت تر کردن کار شما، دسته بندی های مختلف را در سایت تعبیه کرده تا به راحتی به محصول مورد نظر خود برسید و خرید خود را انجام دهید.

نوشتن دیدگاه