سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
تفاوت قیمت میلگرد a2 و a3

به طور کلی میلگردها جهت جبران مقاومت کششی طراحی شده اند. از آن جا که جنس میلگردها متفاوت است، لذا بر اساس خصوصیاتشان مورد استفاده قرار می گیرند. انواع میلگردها برطبق استاندارد شامل میلگرد A1، A2، A3، A4 می باشند. میلگردهای نوع A1 دارای مقاومت تسلیم حدودا 2400 و همچنین مقاومت کششی 3600 کیلوگرم/ سانتیمتر مربع می باشند. از ویژگی های خاص میلگرد نوع A1 ساده بودن آن هاست. در میلگردهای نوع A2 میزان مقاومت کششی و تسلیم تا حدودی بهبود یافته، اما تفاوت اصلی میلگردهای نوع A2 با A1 در آج آن هاست. میلگردهای نوع A2 برخلاف میلگردهای نوع A1 آج دار هستند. میلگردهای نوع A3 هم دارای آج هستند و از لحاظ قدرت تسلیمی و کششی نسبت به دو نمونه بالا مقاوم ترند. مقاومت تسلیم این نوع میلگردها 4000 و مقاومت کششی شان 6000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. شما عزیزان می توانید انواع مختلف میلگرد را بر اساس نیاز و کاربرد خود با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی آهن 724 تهیه نمایید.

تفاوت میلگرد A2 و A3

تفاوت اصلی این دو نوع میلگرد در آج و میزان انعطاف پذیری آن هاست. میلگردهای نوع A2 آج و انعطاف پذیری بیشتری دارند، اما میلگردهای نوع A3 آج های ضربدری داشته و دارای انعطاف پذیری خیلی پایینی هستند. آجدار بودن میلگرد باعث می شود تا محصول از محل خود جابجا نشده و در حد امکان در بتن فرو رود. در انواع بدون آج، به خاطر استفاده از روکش جهت پیشگیری از زنگ زدگی میزان آج کم است. البته این تولیدات هم آج بسیار کمی دارند تا در بتن فرو روند.

  • خصوصیات میلگرد A3: میلگردهای نوع A3 نسبتا ترد و خشک بوده، لذا برش دادن آن ها آسان است و خیلی راحت به کمک قیچی دستی برش می خورند. از آن جا که به خاطر ترد و خشک بودن این محصول، امکان تغییر شکل و فرم دهی وجود ندارد، لذا میلگردهای نوع A3 کاربردی در صنعت آهنگری و مشاغل مرتبط با آن ندارد. همچنین جوشکاری بر روی این نوع میلگردها مجاز نیست. شکل ظاهری میلگردهای نوع A3 کمی شبیه به نوع A2 است. با این تفاوت که آج های آن ها به حالت هفتی و هشتی یا ضربدری می باشد.
  • خصوصیات میلگرد A2: میلگردهای نوع A2 برخلاف میلگردهای نوع A3، آج و سطحی ناصاف دارند. مقدار انعطاف پذیری 19٪، میزان مقاومت تنشی در آنها 3000، مقاومت کششی شان 5000 است. از آن جا که این محصول، میلگردی نیمه خشک بوده، لذا به راحتی قیچی می شود. رابیتس کاران زیادی از میلگردها جهت طراحی سقف کاذب استفاده می کنند. اما برخی از کارشناسان بر این باورند به دلیل این که جوشکاری روی این نوع میلگردها توصیه نمی شود، لذا این نوع میلگردها نباید جهت رابیتس مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی خصوصیات میلگردهای نوع A2 را می توان به صورت زیر بیان نمود:
    - دارای انعطاف پذیری قابل قبول
    - دارای مقاومتی بالا در برابر ضربات
    - منفرد و موازی بودن شکل آج آن

تفاوت میلگرد A2 و A3

تفاوت قیمت میان میلگردهای A2 و A3

میزان انعطاف پذیری، آج و مقاومت کششی میلگردها، در تعیین قیمت آنها تاثیرگذار است. میلگردهای A2 و A3 از لحاظ قیمتی خیلی نزدیک به هم هستند و ابعاد و برند سازنده باعث تفاوت قیمت در این دو نوع میلگرد می شود. میلگردهای نوع A2 نسبت به میلگردهای نوعA3 بسیار نرم ترند و پیشنهاد می شود که در زمان خرید میلگرد به این فاکتور توجه نموده و با توجه به نوع مصرف، میلگردها را تهیه نمایید. برای مشاهده لیست قیمت انواع میلگرد A2 و A3 می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن 724 مراجعه نمایید. در این فروشگاه انواع میلگرد با قیمتی مناسب به خریداران و مشتریان عرضه شده است.

نوشتن دیدگاه