سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد ksc

در بازار میلگرد انواع مختلف میلگرد را مشاهده می‌کنید یکی از انواع میلگرد ها میلگرد Ksc است که نماد اختصاری آن بر روی آن درج شده است و در برخی از موارد بر روی بدنه میلگرد می تواند در فواصل منظم این علامت اختصاری را مشاهده کنید. علامت اختصاری میلگرد ksc برای نوع خاصی از میلگردها است که کیفیت نسبتا بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به علامت اختصاری میلگرد ksc بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این میلگرد با ما همراه باشید.  شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد 14 اهواز ، قیمت میلگرد 14 میانه و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

علامت اختصاری میلگرد ksc

علامت اختصاری میلگرد ksc مربوط به کدام میلگرد است؟

میلگردهایی که در مکان های مختلف تولید می شوند دارای علائم اختصاری مختلفی هستند و میلگرد ksc نیز از این قاعده مستثنی نیست. میلگرد ksc نوعی از میلگرد است که در شهر نیشابور تولید می شود و محل آن در کارگاه تولیدی در شهر نیشابور است. میلگرد نیشابور به واسطه دارا بودن کیفیت بالا علامت اختصاصی دارد تا به واسطه آن بتوان متوجه شد که این محصول در شهر نیشابور تولید شده است، به همین دلیل روی آن علامت اختصاری ksc.co درج می شود.

علامت اختصاری میلگرد ksc مربوط به کدام میلگرد است؟

مشخصات میلگرد ksc

مشخصات میلگرد ksc آن را از سایر انواع محصولات متمایز می سازد. برخی از مشخصات این محصول عبارتند از:

  • مقاومت بالا: یکی از مهم‌ترین مشخصات این محصول را می توان مقاومت بالای آن دانست که باعث می‌شود محصول برای استفاده در ساختمان ها به عنوان بهترین گزینه شناخته شود و به کار رود.
  • وزن سبک: تولیدکنندگان میلگرد نیشابور با استفاده از روش‌هایی سعی نموده اند محصول را به گونه ای تولید کنند که وزن کاملا سبکی داشته باشد . وزن میلگرد نیشابور حدود ۲۰ درصد سبک تر از سایر انواع میلگردها است.
  • دارا بودن عاج: این محصول دارای عاج هایی است که نشان از میلگرد نیشابور هستند و به صورت مورب بر روی محصول وجود دارند.

شما می توانید میلگرد با علامت اختصاری ksc را از فروشگاه اینترنتی آهن 724 بخرید. آهن 724 یکی از بهترین فروشگاه ایی است که میلگرد های باکیفیت را از بهترین تولیدکنندگان کشور به مشتریان عرضه می کند. میلگرد نیشابور را از آهن 724 با علامت اختصاری ksc بخرید.

نوشتن دیدگاه