سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

اگر قصد ساخت منزل داشته باشید می دانید که درب و پنجره از المان های مهم و اصلی در ساختمان سازی هستند. یک منزل بدون درب و پنجره عملا غیر قابل استفاده است و تا زمانی که اقدام به نصب این ها نکنید نمی توانید در منزل خود ساکن شوید.
انتخاب یک جنس مناسب برای درب و پنجره علاوه بر اینکه تاثیر زیادی در بالا بردن کیفیت ساختمان دارد، بر زیبایی ساختمان هم موثر است. درب و پنجره آهنی یکی از پر مصرف ترین های بازار درب و پنجره است که مدل ها و انواع مختلفی دارد. شما می توانید با توجه به بودجه و مکانی که می خواهید درب یا پنجره خود را قرار دهید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید:

  • پروفیل لنگه دری
  • پروفیل سپری
  • پروفیل چهارچوبی
  • چهار چوب فلزی ساده
  • چهار چوب فلزی فرانسوی

هنگام انتخاب جنس درب و پنجره آهنی خود باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این نکات از این قرارند:

  • مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی
  • رطوبت موجود در هوا
  • و همچنین زلزله خیز بودن زمین منطقه

قیمت هر کیلو آهن در و پنجره

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره به عوامل مختلفی وابسته است. به همین دلیل قیمت آن به صورت روزانه باید چک شود زیرا نوسانات این بازار به صورت لحظه ای است. قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره به عوامل مختلفی چون مواد خام، هزینه کرایه های حمل و نقل مواد، استفاده از شیشه، کیفیت مواد، قابلیت شکل پذیی مواد، مقاومت ماده، قابل جوش بودن و موارد دیگر بستگی دارد.
حال به بررسی جزئی مهم ترین موارد تاثیرگذار در قیمت می پردازیم:

مواد اولیه
مهم ترین فاکتور در قیمت گذاری آهن درب و پنجره قیمت مواد اولیه خام آن است. با توجه به اینکه آن درب یا پنجره چند کیلو است و چه اندازه ماده اولیه خام استفاده کرده است، بستگی دارد.

کیفیت مواد
با توجه به اینکه میزان مقاومت و استحکام درب و پنجره چقدر باشد، قیمت هر کیو آهن درب و پنجره متفاوت است. زیرا هرچقدر این دو مورد در ماده اولیه بیشتر باشد به این معناست که کیفیت بهتری دارد و سنگین تر است. و هرچقدر هم که وزن درب و پنجره سنگین تر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

کیفیت ساخت درب و پنجره
هر چقدر درب و پنجره ما با کیفیت تر باشد، مسلما قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. البته همانطور هم که اشاره کردیم عوامل دیگری هم وجود دارند که بر قیمت آهن درب و پنجره تاثیر می گذارند و فقط کیفیت آن نیست.

اندازه درب و پنجره
با توجه به اینکه درب و پنجره خود را در چه اندازه ای سفارش می دهید قیمت آن متفاوت است و با توجه به این موضوع هر چقدر هم ندازه آن بزرگ تر باشد بالطبع قیمت آن هم بیشتر می شود.

طرح درب و پنجره
اینکه درب و پنجره آهنی شما چه طرحی داشته باشد یا اینکه ساده باشد روی قیمت این اجناس نیز تاثیر می گذارد. دقت داشته باشید که در طراحی مورد نظر شما هرچقدر که آهن بیشتری بیشتری مصرف شود قیمت درب و پنجره آهنی نیز بیشتر می شود.

هزینه حمل و نقل
حمل و نقل هم از جمله مواردی بود که گفتیم در قیمت درب و پنجره آهنی تاثیرگذار است. هزینه حمل و نقل آن با توجه به وزن درب و پنجره و مسافتی که طی می شود، محاسبه می گردد.

رنگ پذیری درب و پنجره
معمولا محصولاتی که باید رنگ شوند بخاطر سختی کار و تولید رنگ خاص برای آن ها گران ترند، چرا که این یک کار پر هزینه محسوب می شود. رنگ درب و پنجره آهنی بر اساس سلیقه مشتری و به دلخواه او انجام می شود، زیرا این رنگ با توجه به طراحی ساختمان انتخاب می شود.

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

خرید درب و پنجره های آهنی

درب و پنجره از مهم ترین بخش های ساختمان سازی محسوب می شود. مهم ترین عامل تاثیرگذار در موقع خرید درب و پنجره طراحی آن است. موقع انتخاب این اجناس علاوه بر کیفیت طراحی هم تاثیر زیادی بر روی قیمت درب و پنجره آهنی می گذارد. زیرا هنگامی که ما یک طراحی را انتخاب می کنیم، تاثیر مستقیم بر سختی ساخته شدن آن، میزان پیچیدگی، ضریب ایمنی و مواد اولیه مصرفی دارد.
در رابطه با انتخاب جنس درب و پنجره ما باید دقت زیادی داشته باشیم زیرا این دو وسیله امنیت ما را در منطل تضمین می کنیم و با استفاده از درب و پنجره آهنی می توانیم با خیال راحت در منزل باشیم، زیرا این جنس کاملا مستحکم است.
درب و پنجره های قدیمی ساده مستطیلی شکل و با اشکال هندسی ساده ساخته می شدند. تنوع این اجناس قدیمی هم بسیار کمتر بود و هنگام انتخاب شما چند گزینه محدود و تقریبا شبیه به هم بیشتر نداشتید.
اما این روزها دیگر این گونه نیست، تنوع محصولات درب و پنجره نه تنها زیاد شده که با امدن این مدل ها و تلفیق آن ها با مواد اولیه و کاسته شدن از وزن آهن آن، قیمتش نیز کمتر شده است.
شما می توانید آهن مناسب برای درب و پنجره آهنی را با قیمت های مناسب و بهترین کیفیت از آهن ۷۲۴ خریداری کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با قیمت درب و پنجره آهنی می توانید با کارشناسان ما در آهن ۷۲۴ در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه