سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
کدام کارخانه ارزان ترین میلگرد را تولید می کند؟


کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند. برخی از این کارخانه‌ها نسبت به دیگر تولیدکنندگان، قیمت‌های مناسب‌تری دارند. بسیاری از افراد فعال در حوزه فولاد و آهن، به دنبال میلگردهای باکیفیت و در عین حال ارزان هستند. به همین دلیل اطلاع از تولیدکنندگان میلگرد که قیمت مناسبی دارند، برای این دسته از افراد اهمیت زیادی دارد. اما آیا می‌دانید کدام کارخانه ارزان‌ترین میلگرد را تولید می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه این مطلب از دانشنامه آهن 724 با ما همراه باشید.
مقاطع فولادی تنوع زیادی دارند. در برخی از موارد، افراد برای انتخاب یک نوع میلگرد با کیفیت دچار سردرگمی می‌شوند. ممکن است خیلی از افراد به دنبال میلگرد ارزان باشند و برای خیلی دیگر کیفیت میلگرد اهمیت داشته باشد.

 

ارزانترین قیمت میلگرد مربوط به کجاست؟

ارزانترین قیمت میلگرد مربوط به کجاست؟

قطعا برای ساخت یک سازه، شما باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنید؛ در این میان ممکن است حتی به ارزانترین میلگرد هم فکر کنید. در چنین مواقعی نیاز است که از کارخانه‌هایی که میلگرد ارزان قیمت تولید می‌کنند،  اطلاع داشته باشید و شما به دنبال ارزانترین قیمت میلگرد خواهید بود. برخی از کارخانه‌ها هستند که میلگرد ارزان تولید می‌کنند؛ اما محصولاتشان کیفیت خوبی ندارد. البته به این نکته هم توجه کنید که در کنار قیمت ارزان، کیفیت میلگرد هم اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل لازم است نکاتی را در این زمینه مد نظر داشته باشید.
همان‌طور که می‌دانید میلگردها در کارخانه‌های مختلف ممکن است شیوه ساخت متفاوتی داشته باشند. نورد، روش ترمکس ، میکروآلیاژی و... از جمله روش‌های تولید این محصول هستند. پس این موضوع می‌تواند در قیمت نهایی میلگرد تاثیر داشته باشد.
یک نکته قابل توجه اینجاست که حجم تناژ هم می‌تواند در قیمت نهایی میلگرد تاثیر داشته باشد. اگر بخواهید بالاتر از حد مشخص خرید کنید؛ بهترین کار این است که خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام دهید. این می‌تواند به شما کمک کند که هزینه کمتری پرداخت کنید. در این صورت شما مجبور نیستید هزینه حمل بار و حتی هزینه نگهداری در انبار را پرداخت کنید.
به این نکته دقت داشته باشید که در خیلی از موارد، ارزان بودن قیمت میلگرد می‌تواند نشان از بی‌کیفیت بودن این محصول باشد. در چنین شرایطی اگر فرد میلگرد ارزان قیمت خریداری کند، مجبور به تعویض مجدد میلگرد خواهد شد و حتی در برخی از موارد، می‌تواند باعث تخریب پروژه شود.

میلگردهای ارزان در بازار آهن

میلگردهای ارزان در بازار آهن

به عنوان یک فرد فعال در حوزه آهن آلات لازم است بدانید که کدام کارخانه‌ها ارزانترین قیمت میلگردرا دارند. در ادامه به معرفی برخی از این کارخانه‌ها می‌پردازیم.

  • کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد

میلگرد سرمد ابرکوه نامی آشنا برای همه افراد فعال در حوزه آهن آلات است. ظرفیت این مجتمع فولادی در سال به 450 هزار تن میلگرد است و همچنین جوابگوی بسیاری از نیازهای شما هستند.

  • مجتمع فولاد میانه

میلگرد میانه را همه‌ی افراد به عنوان یک میلگرد خوب و باکیفیت می‌شناسند. قیمت میلگردهای مجتمع فولادی میانه نسبت به سایر برندها قیمت پایین‌تری دارد. محصولات تولید این کارخانه از استانداردهای جهانی تبعیت می‌کند و کیفیت بالایی هم دارد. بنابراین اگر می‌خواهید میلگرد ارزان و باکیفیت بخرید، میلگرد میانه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • مجتمع فولاد خراسان

این مجتمع فولادی، فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرد. از کلیه محصولات تولید شده این مجتمع می‌توان به میلگردهای ساده و آجدار، بریکت و ... اشاره کرد. میلگرد «نیشابور» نامی است که برای این کارخانه در نظر گرفته می‌شود که هم کیفیت نسبتا خوبی دارند و هم از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند.

مجتمع فولاد خراسان

سخن پایانی

در این مطلب در مورد ارزان ترین قیمت میلگرد صحبت شد. همان طور که گفتیم، کارخانه‌هایی مانند مجتمع فولاد خراسان، مجتمع فولاد میانه، کارخانه فولاد سرمد ابرکوه نسبت به سایر تولیدکنندگان میلگرد، محصولاتی با قیمت مناسب تولید می‌کنند. اگر قرار باشد شما به دنبال محصولاتی با قیمت پایین باشید، می‌توانید میلگرد ابر کوه، میلگرد نیشابور، میلگرد میانه و حتی میلگرد قزوین را انتخاب کنید.
به این دلیل که این نوع میلگردها قیمت پایینی دارند و برای برخی از پروژه‌ها می‌توانند جوابگوی نیازهای شما باشند. با این حال، اگر باز هم سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان آهن 724، تمامی اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در مورد ارزان‌ترین میلگرد را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها  
به نقل از مصطفی کیانی:
ارزانترین قیمت میلگرد را می تونم در سایت ببینم؟

سلام بر شما دوست عزیز در سایت آهن 724 امکام مرتب سازی بر اساس قیمت وجود دارد . شما می تواند با سورت قیمت، به راحتی ارزانترین قیمت میلگرد را مشاهده کنید.
ارزانترین قیمت میلگرد را می تونم در سایت ببینم؟
نوشتن دیدگاه