سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت میلگرد در زمستان به چه عددی می‌رسد؟

اطلاع از قیمت میلگرد یکی از پارامترهایی است که برای بسیاری از افراد فعال در حوزه آهن آلات مهم است. با توجه به شرایط اخیر و وضعیت اقتصادی کشور، روند قیمت‌ها طی این مدت نوسانات زیادی داشت. به همین دلیل خیلی از افراد نمی‌توانند برای خرید میلگرد تصمیم بگیرند و به دنبال این هستند که روندها کاهشی شود سپس برای خرید اقدام کنند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت میلگرد در زمستان به چه عددی می‌رسد؟ برای اینکه در این باره اطلاعاتی داشته باشید، تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذارند که عبارتند از:

  • ماده اولیه برای تولید میلگرد و محصولات فولادی
  • هزینه حمل و نقل میلگرد
  • عرضه و تقاضا
  • وضعیت بازار ارز  و دلار
  • قیمت جهانی مقاطع فولادی 

در برخی از فصول سال ممکن است نوسانات بیشتری بر بازار فولاد حاکم باشد. به عنوان مثال، در فصل زمستان به دلیل سردی هوا، ساخت و ساز کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل تقاضای مردم برای خرید میلگرد و سایر مقاطع کاهش پیدا می‌کند. 

همین موضوع می‌تواند در افزایش نرخ جهانی تاثیرگذار باشد. شما برای اینکه از قیمت نهایی میلگرد اطلاع داشته باشید، باید به صورت روزانه قیمت این محصول را رصد کنید. به یاد داشته باشید که در کانال تلگرام آهن 724 و همچنین سایت این شرکت فولادی تمامی قیمت‌ها به صورت روزانه قابل مشاهده است. تمامی میلگردها از برندهای مختلف در این کانال تلگرام و سایت قابل دسترسی است. اگر هم سوالی در این زمینه داشته باشید می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید. 

امسال قیمت میلگرد در زمستان 100 درصد افزایش خواهد داشت؟

امسال قیمت میلگرد در زمستان 100 درصد افزایش خواهد داشت؟

شمش و آهن که مواد اولیه تولید مقاطع فولادی هستند، در زمستان دچار روند افزایشی می‌شوند؛ این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در افزایشی شدن نرخ میلگرد داشته باشد. به همین دلیل در فصل زمستان ساخت و ساز کاهش پیدا می‌کند. 

امسال نسبت به سال‌های قبل قیمت میلگرد تقریبا روند 100 درصد افزایشی داشت و تقاضا برای این محصول کم بود. در این میان، وضعیت دلار هم هر روز دچار نوساناتی می‌شد و تورم و فشار زیادی که بر اقتصاد کشورمان وارد شده است می‌تواند باعث نوسان قیمت‌ها شود.  نکته قابل توجه اینجاست که باید در زمان درست خرید کنید. 

اگر برای خرید خودتان عجله دارید، یک هفته قبل از  خرید تحلیل درستی از بازار داشته باشید و از منابع معتبر به دنبال پیش بینی روند قیمت‌ها باشید. اگر هم فرصت کافی دارید سه ماه قبل از تصمیم نهایی برای خرید، روندها را تحلیل کنید، از منابع معتبر اطلاعات کافی به دست آورید و پیش بینی قیمت‌های مقاطع فولادی را از سایت‌های معتبر دنبال کنید تا بتوانید برای خرید تصمیم‌گیری درستی داشته باشید.

البته با توجه به این شرایط، امید است که دولت جدید بتواند برای این وضعیت اقدامات زیادی انجام دهد و وضعیت بهبود پیدا کند. با این حال تمام تلاش ما در آهن 724 این است که میلگردهای باکیفیت با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهیم. 

سرنوشت قیمت میلگرد چه خواهد شد؟

سرنوشت قیمت میلگرد چه خواهد شد؟

این روزها میلگرد سرنوشت عجیبی دارد.  به خاطر تمام آشفتگی‌های موجود در بازار  و مشخص نبودن روند قیمت‌ها، مردم نمی‌دانند که برای خرید چه کنند؟ صبر کنند و یا اینکه به اندازه نیازشان خرید کنند؟ در حال حاضر، بازار فولاد می‌تواند متاثر از قیمت جهانی میلگرد باشد و به نوعی هم به نتیجه مذاکرات بستگی دارد. تا مشخص نشدن نتیجه مذاکرات نمی‌توان در مورد سرنوشت قیمت میلگرد صحبتی داشت.

در این شرایط هر لحظه صحبت از مذاکرات و نتیجه برجام آمریکا و ایران به گوش می‌رسد و مشخص نیست که توافق صورت بگیرد یا خیر. شاید در صورت توافق قیمت میلگرد روند کاهشی و داشته باشید و مردم بتوانند خرید خود را انجام دهند. از طرف دیگر منابع فولادی زیادی در کشور ما برای تولید میلگرد و سایر مقاطع وجود دارد؛ اما در برخی از موارد کشور ما برای تامین هزینه‌های نگهداری و ... وابستگی زیادی دارد.

شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت قیمت میلگرد با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان اطلاعات لازم در مورد خرید میلگرد و سایر مقاطع را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید خرید به موقع و حرفه‌ای را تجربه کنید.

 

نوشتن دیدگاه