سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 

در نظر گرفتن میلگرد مناسب برای فونداسیون باید بر اساس مکان سازه، میزان میلگرد، شرایط اقلیمی محل سازه و... انجام شود. انجام یک کار، نیازمند دانستن اطلاعات مهم در این زمینه است. انتخاب بهترین میلگرد برای فونداسیون در استحکام دوام بالای سازه، تاثیر زیادی دارد، به همین دلیل است که انتخاب این میلگرد باید با دقت و آگاهی انجام شود تا هم به صرفه باشد و هم این‌که کیفیت سازه را تضمین کند. در ادامه در مورد این موضوع مفصل‌تر صحبت خواهیم کرد، بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد اروند اهواز، قیمت میلگرد زاگرس، قیمت میلگرد ابرکوه، قیمت میلگرد میاندوآب و دیگر محصولات با کیفیت کارخانجات داخلی به آهن 724 مراجعه نمایید.

بهترین میلگرد برای فونداسیون

بهترین میلگرد برای استفاده در فونداسیون کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید میلگردها در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار دسته‌بندی می‌شوند که به عنوان جبران کمبود مقاومت کششی بتن، درسازه کاربرد دارند. میلگرد اروپایی، فولاد کربن، میلگرد گالوانیزه، میلگرد فولادی ضدزنگ، میلگرد اپوکسی، میلگردهای ممان منفی و میلگردهای حرارتی، بهترین نوع میلگرد برای استفاده در فونداسیون هستند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد 14 اهواز ، قیمت میلگرد 14 میانه و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

بهترین میلگرد برای استفاده در فونداسیون کدام است؟

تعداد میلگرد مورد نیاز در فونداسیون چقدر است؟

یک نکته مهم این است که برای محاسبه تعداد میلگردهای موردنظر در فونداسیون، باید طول میلگردهای عرضی و طولی را به دست آورید. برای میلگردهای طولی فونداسیون باید خم میلگرد و کاور یا پوشش میلگرد را در نظر گرفت. کاور میلگرد در اصل، همان فاصله میلگرد از سطح بتن است و منظور از خم میلگرد در اصل، ایجاد خم بین میلگردهای طولی و عرضی است.

  • برای محاسبه میلگردهای تقویتی در فونداسیون طبق فرمول زیر به دست می‌آید:
    *وزن* تعداد واحد طول میلگرد
  • فرمول به دست آوردن عمق فونداسیون:

(تعداد طبقات * 10) + 20 سانتی متر

تعداد میلگرد مورد نیاز در فونداسیون چقدر است؟

حداقل و حداکثر فاصله میلگردهای طولی فونداسیون چقدر است؟

حداقل و حداکثر فاصله میلگردهای طولی فونداسیون طبق یک سری موارد مشخص در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از:

  • از قطر میلگرد بزرگتر نباید کمتر باشد
  • حداقل فاصله 25 میلی‌متر باشد
  • این فاصله می‌تواند 1.33 برابر قطر اسمی بزرگترین سنگدانه بتن باشد.

در قسمت‌هایی که قرار است تحت فشار و خمش باشد، یک نکته حائز اهمیت این است که نباید این فاصله بیشتر از 200 میلی‌متر در نظر گرفته شود. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرد و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همان‌طور که می‌دانید کارخانه‌های متعددی در ایران در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند که البته برخی از آنان محصولات باکیفیت‌تری تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کنند. کارخانه هایی چون: کارخانه ذوب آهن، مجتمع فولاد کویر کاشان، شرکت روهینا دزفول و... از کارخانه های معتبر در زمینه تولید میلگرد هستند. با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که باید برای تضمین کیفیت و استحکام سازه، میلگرد فونداسیون را با دقت و آگاهی بیشتری خریداری کنید. شما می توانید بهترین میلگرد برای فوندانسیون را از فروشگاه معتبر آهن 724 بخرید. آهن 724 یکی از بهترین فروشگاه های عرضه انواع میلگرد از بهترین تولیدکنندگان است.

 

نوشتن دیدگاه