سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
سایبان حیاط [پارکینگ فلزی خودرو  با سایه سازان توانا]

سایبان حیاط و پارکینگ فلزی خودرو  را از سایه سازان توانا با بیش از ۴ دهه فعالیت بخواهید. در صورتی که شما قصد خرید سایبان خودرو، خانه پیش ساخته، ساخت پارکینگ، آلاچیق، دیوارهای کرکره ای و ... را دارید، می توانید از طریق گروه صنعتی سایه سازان توانا اقدام نمایید.

محافظت از خودرو در برابر تابش شدید اشعه خورشید و همچنین بارش برف و باران در فصل زمستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مساله برای خودروهای گران قیمت و مخصوصا در اقلیم های آب و هوایی خیلی گرم و یا خیلی سرد، در الویت قرار دارد. در هر حال افرادی که به سلامت ظاهری خودروی خود اهمیت می دهند لازم است از یک فضای محافظت شده برای نگهداری خودرو خود استفاده نمایند. نصب پارکینگ فلزی خودرو دقیقا با همین هدف انجام می گیرد.

گاهی افراد به دلیل شرایط خاص محیط منزل یا محل کار خود، امکان نگهداری خودرو در داخل پارکینگ را ندارند. در چنین شرایطی خودرو باید در محیط حیاط و یا در یک فضای باز نگهداری شود. مسلما تکرار این وضعیت در شرایط بد آب و هوایی می تواند به رنگ خودرو آسیب برساند. به نظر می رسد در این گونه شرایط، نصب یک سقف در فضای باز یا محیط حیاط منزل بتواند کمک کند تا خودروی اشخاص از تابش خورشید و یا بارش برف و باران در امان بماند.

پارکینگ فلزی خودرو یکی از بهترین گزینه هایی است که در این مورد به کار می رود. پارکینگ فلزی عبارت است از یک چهارچوب فلزی که در گوشه ای از حیاط نصب شده و یک سقف مناسب برای پیشگیری از عبور نور بر روی آن قرار می گیرد. انواع پارکینگ فلزی خودرو با شکل های متنوعی وجود دارد. هر شخص بنا بر سلیقه خود و متراژ حیاط یا هر محیط دیگری، می تواند یک نوع از انواع پارکینگ فلزی را انتخاب کرده و در محل مورد نظر نصب نماید.

در نظر داشته باشید که نصب پارکینگ فلزی خودرو مهارت خاصی می طلبد. به همین دلیل، چنانچه قصد دارید به نصب پارکینگ فلزی خودرو در فضای حیاط منزل یا محل کار و یا در هر محیط دیگری بپردازید، بهتر است این مسئولیت را به یک تیم حرفه ای و ماهر بسپارید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نصب چهارچوب با ایمنی بالا برای پارکینگ فلزی خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع دوام و کیفیت یک پارکینگ فلزی بستگی زیادی به این فاکتورها خواهد داشت. انتخاب یک تیم حرفه ای نظیر سایه سازان توانای اصفهان کمک می کند تا پارکینگ با کیفیت و ایمنی داشته باشید.

سایبان حیاط-پارکینگ فلزی خودرو  با سایه سازان توانا

پارکینگ فلزی خودرو چیست؟

پارکینگ فلزی خودرو یکی از سازه های بسیار مفیدی است که معمولا در حیاط منازل و یا ساختمان های اداری و تجاری از آن استفاده می شود. برای ساخت پارکینگ فلزی لازم است ابتدا یک چهار چوب با جنس فلز مشخص ایجاد شده و سپس یک سقف که از عبور نور پیشگیری می کند بر روی آن قرار داده شود. این سازه فلزی کمک می کند تا هنگام پارک خودرو، کمترین آسیب از جانب نور خورشید و یا برف و باران به بدنه خودرو وارد شود.

استفاده از پارکینگ فلزی خودرو مخصوصا در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و یا بسیار سرد به افراد کمک می کند تا سلامت خودرو خود را حفظ نمایند. علاوه بر شرایط آب و هوایی، حفاظت از بدنه خودرو در برابر ضربه و یا سقوط احتمالی اجسام نیز اهمیت دارد. از این رو، برای ساختمان هایی که از محیط پارکینگ بی بهره هستند نصب یک پارکینگ فلزی خودرو می تواند بسیار راهگشا باشد.

پارکینگ فلزی خودرو در ابعاد و شکل های مختلفی قابل ساخت و نصب است. برای انتخاب جنس سقف مربوط به پارکینگ همواره باید بر اساس نوع شرایط آب و هوایی محل زندگی عمل نمود. در نظر داشته باشید که کیفیت و ایمنی پارکینگ فلزی خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تبحر تیم سازنده، اصلی ترین فاکتور در ساخت یک پارکینگ فلزی با کیفیت و ایمن خواهد بود. بنابراین لازم است پیش از سفارش ساخت پارکینگ فلزی خودرو حتما به دنبال پیدا کردن یک تیم ماهر و حرفه ای باشید. پیشنهاد ما به شما تیم سایه سازان توانا است.

پارکینگ فلزی خودرو چیست؟

محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

یکی از مهم ترین مراحل برای طراحی و نصب پارکینگ فلزی خودرو، تعیین محل آن در حیاط ساختمان است. در واقع، یک کارشناس خبره باید ابتدا بر اساس ابعاد محیط مورد نظر، یک محل مناسب برای نصب پارکینگ انتخاب نماید. در مرحله بعدی باید ابعاد پارکینگ مشخص شود. ممکن است این گونه به نظر برسد که پارکینگ به زیبایی محیط آسیب وارد کند. در حالی که اگر طراحی پارکینگ فلزی خودرو به خوبی انجام بگیرد، در بسیاری از موارد حتی می تواند منجر به زیباتر شدن محیط نیز بشود.

تیم سازنده پارکینگ فلزی خودرو باید بر اساس شرایط محیطی و اقلیم آب و هوایی بهترین طراحی را برای ساخت پارکینگ فلزی ارائه دهند. به منظور به دست آوردن یک طراحی زیبا برای ساخت پارکینگ فلزی خودرو لازم است به فاکتورهای زیر توجه شود:

  • ابعاد مورد نظر 
  • نحوه قرارگیری خودروها 
  • زاویه تابش نور خورشید
  • تعداد  خودروها

در نهایت کارشناسان این امر باید به تخمین مقدار مواد اولیه مورد نیاز و تهیه آن بپردازند. انتخاب نوع مواد اولیه برای پارکینگ فلزی خودرو باید بر اساس شرایط و اقلیم آب و هوایی محل و ابعاد پارکینگ انجام گیرد. البته لازم است بدانید که انتخاب مدل پارکینگ نیز بر مقدار مواد اولیه و نوع آن ها تاثیرگذار است. برای مثال، چنانچه از سایبان اتوماتیک استفاده شود نیاز به برخی تجهیزات اضافی خواهد بود.

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در محاسبات پارکینگ فلزی خودرو به آن توجه نمود این است که، محل ساخت پارکینگ فلزی خودرو بر نحوه طراحی و ساخت آن اثر گذار خواهد بود. برای مثال، یک پارکینگ فلزی که در یک مزرعه زراعی نصب می شود با آنچه در فضای یک کارخانه یا مجاورت آن نصب می گردد کاملا متفاوت است. زیرا زمانی که یک پارکینگ فلزی خودرو در حیاط یک کارخانه با فضای باز و وسیع ساخته می شود، نیازی به نصب دیوار یا اهرم نگهدارنده دیوار نیست. این در حالی است که برای ساختن پارکینگ های فلزی در محیط ساختمان های مسکونی، ویلایی و آپارتمانی لازم است از اهرم های نگهدارنده دیوار برای نصب استفاده شود.

محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

از چه فلزی برای پارکینگ فلزی خودرو استفاده می شود؟

جنس فلزی که برای ساخت پارکینگ فلزی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا فولاد یا آلومینیوم است. هر دو این فلزها از مقاومت بسیار بالایی در برابر باد و باران برخوردار هستند. با این حال، پارکینگ فلزی خودرو ساخته شده از فولاد در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و باران های اسیدی می تواند دچار خوردگی شود. از سوی دیگر، چارچوب های آلومینیومی استحکام چهارچوب های فولادی را ندارند. در هر حال، هر شخص بنا بر بودجه و هدف خود از ساخت پارکینگ فلزی خودرو می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید.

لازم است به این نکته نیز دقت کنید که در ساخت انواع پارکینگ فلزی خودرو علاوه بر جنس چهارچوب، مواد سازنده روکش های سقف نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای ساخت بهترین پارکینگ فلزی خودرو به تیم سایه سازان توانا اعتماد کنید.

نوشتن دیدگاه