سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
پایه روشنایی | خرید پایه چراغ روشنایی خیابانی در انواع مختلف

احداث گستر با سال ها تجربه هم اکنون ارائه دهنده پایه روشنایی شهری و دکوراتیو در انواع طرح ها و ابعاد متنوع است. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و ارتباط با متخصصان کاربلد آن ها انواع خدمات برقی ساختمان را از آن ها دریافت کنید.

پایه های روشنایی، اصلی ترین سازه هایی هستند که در خیابان ها به وفور یافت می شوند. در واقع اگر پایه های چراغ خیابانی نبودند، ما به هیج عنوان نمی توانستیم به هنگام شب در شهر به گشت و گذار بپردازیم. پس وجود پایه های روشنایی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و این که بتوانیم آن را از عرضه کننده ای مناسب خریداری کنیم، اهمیت بیشتری دارد. احداث گستر به عنوان بهترین تولید کننده در زمینه پایه های روشنایی خیابانی معرفی می شود. شاید برایتان جالب باشد زمانی که بدانید اگر می توانید آزادانه در شب به پیاده روی در خیابان ها بپردازید و همه جا را روشن ببینید، به نوعی مدیون پایه چراغ روشنایی خیابانی بی نظیر احداث گستر هستید.

پایه روشنایی

تمامی افراد قطعا با پایه های روشنایی آشنایی دارند و دست کم روزانه برای یکبار هم که شده آن ها را مشاهده می کنند. کافیست تنها پرده خانه خود را کنار بزنید و همین حالا به خیابان بنگرید. مشاهده می کنید که تعداد بی شماری از پایه های روشنایی خیابانی در کوچه یا خیابان اصلی محل خانه شما وجود دارند.

در واقع این پایه ها می توانند به راحتی با نگهداری لامپ و سیم های برق موجب روشن شدن لامپ ها و چراغ ها شوند. از سویی دیگر، پایه ها به گونه ای طراحی شده اند که حمل آن ها به محل مورد نظر آسان بوده و افراد می توانند به راحتی به نصب آن ها بپردازند. به صورت کلی پایه روشنایی سازه ای است که لامپ روی آن قرار گرفته و به علت ارتفاع بسیاری که دارد، سطح وسیعی از منطقه اطراف خود را روشن می کند.

پایه روشنایی

انواع پایه روشنایی خیابانی

شاید از نظر شما پایه های روشنایی خیابانی تنها مختص به خیابان باشند. از سویی می توانیم با شما موافقت کنیم، اما از سویی دیگر باید بگوییم که پایه روشنایی خیابانی تنها مختص به خیابان نیست و در فضاهای دیگر مانند باغ های شخصی یا شهرک های خصوصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر اگر همین الان از پنجره به بیرون نگاه کنید، عمدتا پایه های روشنایی را مشاهده خواهید کرد که به لحاظ شکل ظاهری، نوع اتصالات، نوع جوش دادن اتصالات به یک دیگر، ضخامت ورقه ها، وزن و غیره با یک دیگر متفاوت هستند.

در واقع انواع پایه های روشنایی با توجه به مشخصات فنی آن ها تغییر نمی کنند، بلکه با توجه به نوع شکل ظاهری است که با یک دیگر متفاوت هستند. اگر بخواهیم به صورت کلی نگاهی به انواع پایه های چراغ خیابانی بیاندازیم، موارد به شرح زیر خواهند بود:

  • پایه چراغ خیابانی ساده
  • پایه چراغ خیابانی دکوراتیو

عمده پایه های موجود در شهر را پایه چراغ های ساده تشکیل داده اند، اما معمولا در خیابان ها یا بزرگراه های اختصاصی شهر که رفت و آمد در آن ها بسیار انجام می شود و معمولا باید از جذابیت بالاتری برخوردار باشند، از پایه چراغ خیابانی دکوراتیو در کنار ساده استفاده می شود. پایه های دکوراتیو معمولا به لحاظ ارتفاعی کوتاه تر از نوع ساده آن ها بوده و همچنین پر زرق و برق تر هستند.

انواع پایه روشنایی خیابانی

خرید پایه چراغ روشنایی خیابانی در انواع مختلف در احداث گستر

اگر قصد خرید پایه چراغ روشنایی خیابانی دارید و می خواهید از طریق تولید کننده ای اقدام به خرید این محصول کنید که قیمتی مناسب را روی سازه های خود ارائه می دهد، پایه چراغ روشنایی خیایانی تولید شده توسط احداث گستر بهترین انتخاب است.

شما می توانید تمامی انواع پایه های چراغ روشنایی را با کیفیتی بسیار عالی و همچنین قیمتی مقرون به صرفه از طریق احداث گستر خریداری کرده و محل مورد نظر خود را به همراه این پایه ها روشن و بی نظیر کنید. اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، از کارشناسان مطرح احداث گستر در این زمینه کمک بگیرید.

کلام آخر

در این مطلب ما به تمامی اطلاعات پیرامون پایه چراغ روشنایی خیابان پرداختیم. شما می توانید به راحتی به خرید محصول برج نوری احداث گستر بپردازید. همچنین از ماندگاری و دوام طولانی مدت آن لذت ببرید. احداث گستر در کنار شما است که خاطره هایتان را رویایی و روشن سازد.

نوشتن دیدگاه