سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد شیراز

میلگردها یکی از مهمترین مقاطع فولادی هستند که از نظر شکل ظاهری شبیه به یک استوانه توپر هستند و معمولا در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شوند که معروف‌ترین آن‌ها در ایران، استاندارد روسی GOST است. بر اساس این استاندارد، انواع میلگرد به 4 گرید A1، A2، A3 و A4 تقسیم می‌شود و در بازار فولاد هم دقیقا با همین نام شناخته می‌شوند. میلگرد A1، میلگرد ساده است و سایر گریدهای در اصل، میلگردهای آجدار هستند. هر کدام از این گریدها، از نظر نوج آج و ترکیبات شیمیایی باهم تفاوت هایی دارند. میلگردها کاربردهای گوناگونی دارند ولی مهمترین و اصلی ترین کاربرد آن‌ها، افزایش مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی است. میلگردهای ساده معمولا برای مسلح سازی بتن استفاده می‌شوند؛ در حالی که میلگردهای آجدار کاربرد متفاوت دارند و ممکن است از سایر فلزات یا آلیاژهای فولادی ساخته شده باشند و در صنایع مختلفی از ساخت پیچ و مهره گرفته تا ساخت دستگاه‌های صنعتی، به کار می‌رود. میلگردهای ساده به این دلیل که دارای سطح صاف و بدون آج هستند؛ معمولا در ساختمان سازی به دلیل افزایش مقاومت بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.


نمودار قیمت میلگرد شیراز / استان فارس

یکی از باکیفیت ترین میلگردهای تولید شده در بازار فولاد، میلگرد آجدار 12 A3 شیراز پولاد نورد است. خرید این محصول با توجه به کیفیت و وزن آن کاری بسیار منطقی به نظر می‌رسد . این محصول برای خیلی از افراد فعال در حوزه آهن آلات شناخته شده است و با ویژگی های و استحکام این نوع سازه آشنایی دارند. برای آن دسته از افرادی هم که شناختی از این نوع میلگرد ندارند، پیشنهاد ما این است که اگر استحکام و مقاومت سازه برایتان حرف اول را می‌زند، بنابراین بهتر است برای یکبار هم که شده این نوع میلگرد را برای سازه خود خریداری نمایید. در جدول زیر می توانید نمودار قیمت میلگرد آجدار شیراز را مشاهده کنید. در این تصویر همان طور که پیداست، قیمت این محصول از اوایل شهریور تا ماه آبان تقریبا روند ثابت را طی کرده است و از آبان ماه این طور که به نظر می‌رسد، روند کاهشی داشته است و ممکن است طی روزهای آینده حتی این روند هم ادامه دار باشد.

نمودار قیمت میلگرد شیراز

در کشورهای مختلف، میلگرد تولید شده با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شود. هرکدام از استانداردهایی که برای میلگردهای تولیدی در نظر گرفته می شود؛ مرتبط با خواص مکانیکی فولادهاست. میلگرد با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شوند و در هر استانداردی طبقه بندی مشخصی در ارتباط با خواص مکانیکی فولادها وجود دارد.
طبق استاندارد روسی، میلگردهای تولید شده در سه گروه تقسیم بندی می‌شوند که به شرح زیر هستند:

  • فولاد A1: این نوع میلگرد، از لحاظ شکل ظاهری صاف و بدون آج می باشد. این نوع میلگرد، دارای مقاومت تسلیم 2300 سانتی متر مربع و مقاومت کششی 3800 بر سانتی متر مربع است.
  • فولاد A2: شکل ظاهری این نوع میلگرد آجدار استو میلگرد A2 دارای مقاومت تسلیم 3000 سانتی متر مربع و مقاومت کششی 5000 بر سانتی متر مربع می باشد.
  • فولاد A3: این نوع میلگرد آجدار می باشد و مقاومت تسلیمی 4000 سانتی متری دارد؛ در حالی که اگر بخواهیم به مقاومت کششی آن اشاره داشته باشیم؛ باید بگوییم مقاومت کششی فولاد A3 ، 6000 بر سانتی متر مربع می باشد.

آهن 724 ارائه انواع میلگرد شیراز به قیمت روز


اگر قرار است یک سازه محکم و بادوام بسازید، پیشنهاد ما به شما این است میلگرد آجدار 12 A3 شیراز پولاد نورد را خریداری کنید؛ چرا که این مقطع فولادی دوام و استحکام بالایی دارد و یکی از بهترین و باکیفیت ‌ترین میلگردهای شناخته شده در بازار فولاد است. خیلی از افراد ممکن است در مورد ویژگی، خواص مکانیکی و یا حتی استحکام این نوع میلگرد اطلاعاتی نداشته باشند؛ به همین منظور می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که پس از استعلام قیمت، کارشناسان ما تمامی مراحل خرید و مشخصات محصول را برای شما شرح دهند. کارشناسان ما، تحویل محصول مورد نظر، زمان بارگیری و سایر جزئیات را برای شما توضیح خواهند داد. شما حتی می‌توانید خرید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. اگر در مورد روند خرید اینترنتی، شرایط پرداخت پیش فاکتور، هزینه باربری و مواردی از این قبیل اطلاعاتی ندارزید، قبل از اینکه تصمیم نهایی برای خرید بگیرید، حتما با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه