سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 

در پاسخ به سوال چرا استفاده از میلگرد ۴a به صرفه تر است باید به این مسئله اشاره کنیم که استفاده از این میلگردها علاوه بر اینکه سطح کیفی بناها را تا حد زیادی بالا میبرند بلکه مبالغ پرداختی و هزینه ها را نیز ز تا حد چشمگیری کاهش می دهند. در تولید میلگرد a4 از روش ترمکس و همچنین تکنولوژی نورد استفاده شده است که در این پروسه مشکلات و ایرادات تولیدات قبلی میلگرد مرتفع شده است. میلگرد ۴a مقاومت نرمالی دارد و شکل پذیری آن بسیار مطلوب و قابل قبول است. میلگرد ۴a در دو نوع ساده و آجدار تولید شده است.

دانلود اجرای این میلگرد سعی شده است که مسئله میزان کربن در برابر شکنندگی حل شود که در تکنولوژی تولید آن از تکنیک های سرعت سرد کردن و همچنین میزان درجه حرارت کنترل شده استفاده شده است. افزایش مقاومت میلگرد a4 با استفاده از فرایندهای ترمودینامیکی صورت می گیرد. به عنوان مثال در تولید میلگرد با روش ترمکس میلگردهای گداخته شده را با سرعت بسیار بالایی از درون نازل آب عبور میدهند که میلگرد ها دچار شوک دمایی شده و از این طریق مقاومت شان افزایش می یابد. نتیجه این کار شکل گیری ساختار کریستالی میلگردها است که هنوز هم بخش داخلی میلگرد گرم باقی مانده است و همین مسئله باعث افزایش خاصیت انعطاف پذیری میلگردهای a4 شده است.

مزایای استفاده از میلگرد A4

مزایای استفاده از میلگرد A4

استفاده از میلگرد a4 مزایای بی شماری را در پی دارد که نام بردن از تک تک آنها از حوصله شما دوستان عزیز خارج است اما به طور خلاصه در ادامه چند مورد را به عنوان شاخص ترین و بارزترین مزایای استفاده از میلگرد a۴ معرفی خواهیم کرد:

کاهش چشمگیر تعداد میلگرد های مورد نیاز برای ساخت و ساز پروژه های بتنی

سازگاری بیشتر با بتن هنگام اجرای پروژه و قرارگیری آسان میلگرد در لابلای بتن ها

هماهنگی بهتر با اجزایی که مقاومت فشاری بسیار بالایی دارند

استفاده مناسب و بهینه از مصالح ضمن عدم آسیب رسانی به محیط زیست

ارتقای سطح مقاومت بتن در در برابر خوردگی و بالا بردن استحکام سازه های بتنی

افزایش سرعت اجرای پروژه ها و ساخت و ساز ساختمان ها

کاهش چشمگیر میزان هزینه هایی که صرف اجرای پروژه خواهند شد

و ...

جالب است بدانید که میلگرد a4 فرم دوکی شکل ای دارد که از آن تحت عنوان میلگرد مرکب نیز یاد می شود و جزء میلگردهای سخت و مقاوم دسته بندی می شود. در سال ۱۳۹۲ این محصول مجوز کاربرد در صنعت ساختمان سازی را دریافت کرده و میزان مقاومت آن و همچنین درصد شکنندگی آن مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است. به خاطر داشته باشید که متخصصین حوزه طراحی سازه معتقدند که برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر عوامل نامساعد محیطی مانند زلزله استفاده از میلگردهایی با درصد شکنندگی پایین و مقاومت بسیار بالا مطلوب است.

هزینه و کاربرد استفاده از میلگرد A4

هزینه و کاربرد استفاده از میلگرد A4

پیش از اجرای هر پروژه هنگام بررسی انواع میلگرد هزینه ها را تخمین می زنند که ثابت شده است هزینه سفارش و خرید میلگرد a۴ نسبت به سایر انواع این محصول بیشتر است. توجه داشته باشید که بسیاری از کارشناسان استفاده از این میلگرد را در سخت بناها و همچنین اجرای قاب خمشی ها و دیوارهای برشی ترجیح می دهند. اما صادقانه بگویم که این امر از جنبه اقتصادی نمیصرفد. بیان این نکته الزامی است که میزان استفاده از این دسته از میلگرد ها نسبت به سایر میلگردها در یک پروژه واحد به یک اندازه نیست و میلگرد a4 که  برای اجرای یک بنا مورد نیاز باشد به اندازه یک چهارم از سایر انواع میلگرد ها کمتر است.

اگر مصرف کننده اندکی تامل کند چند در می یابد که استفاده از این میلگرد ضمن اینکه از محیط زیست حفاظت می کند و مقاومت مطلوبی را دارد بلکه میزان هزینه های زائد و حواشی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. به همین خاطر است که میگویند استفاده از میلگرد a4 توجیه اقتصادی دارد و کارشناسان و متخصصان این حوزه استفاده از آن را به شدت توصیه می کنند.

توصیه نهایی و جمع بندی پایانی ما به معرفی وبسایت آهن ۷۲۴ ختم می شود که شما می توانید انواع میلگرد های درخواستی خود را متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید از مجموعه ما تهیه و خریداری نمایید. متخصصان و کارکنان مجموعه آهن ۷۲۴ تلاش شبانه روزی خود را در راستای رفاه هرچه بیشتر حال مشتریان به کار گرفته اند امیدواریم بتوانیم رضایت خاطر و کیفیت کار شما را تضمین نماییم.

 

نوشتن دیدگاه