سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
مشخصات فنی و آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی، میلگرد محسوب می شود. امروزه میلگردها در انواع مختلف و با گریدهای گوناگون قابلیت استفاده دارند. کارخانجات تولیدی با هدف عرضه محصولات با کیفیت، سعی در بهره گیری از استانداردهای بین المللی و ملی برای تولید میلگرد دارند. در این بین کارخانه ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از پیشتازان و سردمداران تولید میلگرد به خوبی توانسته است بخش زیادی از نیازهای بازار را تامین کند.
در واقع از میان کارخانجاتی که در زمینه تولید میلگرد و مقاطع فولادی فعالیت می کنند، کارخانه ذوب آهن اصفهان به عنوان یک الگوی داخلی بی نظیر، تمام استانداردهای ملی و بین المللی را برای تولید میلگرد آجدار و ساده مدنظر قرار داده است. بررسی مشخصات فنی و آنالیز میلگرد تولید شده توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان بیانگر این است که کنترل کیفیت به بهترین شکل توسط متخصصین کارخانه صورت می گیرد. به همین علت شما می توانید انواع میلگردهای مورد نیاز را در گریدهای مختلف و با سایز مناسب خریداری کنید.

آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

هنگامی که کارخانجات تولیدی به دنبال تولید میلگرد باشند، باید از متریال با کیفیت بهره بگیرند. علاوه بر این که کارخانه های فعال در این حوزه ملزم هستند که از استانداردهای ملی و بین المللی پیروی کنند، برخی از مواد مورد نیاز نیز باید با درصد مناسب برای تولید میلگرد به کار روند. از جمله مواد مورد نیاز می‌توان به فسفر، منگنز، سیلیسیم، کربن، نیکل، گوگرد و کروم اشاره کرد. بهره گیری از این موارد کمک می کند که کیفیت کار محصول نهایی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
کارخانه ذوب آهن اصفهان به واسطه بهره مندی از متخصصین فعال در این حوزه و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های استاندارد، وسواس زیادی برای به کار بردن مواد اولیه به خرج می دهد. با توجه به این مورد، میلگردهایی که توسط مجتمع ذوب آهن اصفهان در بازار عرضه می شوند از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات هستند. امروزه برند ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از خوشنام ترین و معتبرترین برندهای فعال در زمینه تولید مقاطع فولادی توانسته است شهرت جهانی به دست آورد.

شکل ظاهری میلگرد ذوب آهن اصفهان

شکل ظاهری میلگرد ذوب آهن اصفهان

برای تولید و ارائه میلگرد علاوه بر استاندارد به کار رفته، شکل ظاهری آن ها نیز مورد توجه قرار می گیرد. به لحاظ ظاهری میلگردهای تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان را به سه نوع می توان تقسیم کرد.
میلگرد آجدار :A2 دسته اول از میلگردهای ارائه شده توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان با نام میلگرد آجدار A2 شناخته می شوند. نوع طراحی و ساخت این میلگردها به گونه‌ای است که می‌توان برجستگی های یکنواختی را به شکل مارپیچ بر روی آنها مشاهده کرد. این طراحی کمک می‌کند تا میلگردهایی که ارائه می شوند علاوه بر کارایی لازم بتوانند استحکام اسکلت ساختمان را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
میلگرد آجدار A3: دسته دیگری از میلگردهای ارائه شده توسط مجتمع ذوب آهن اصفهان با نام میلگرد آجدار A3 به گونه ای طراحی می شوند که از برجستگی های طولی یکنواخت بهره می‌گیرند. این برجستگی ها را می توانید در دو سمت مقاطع فولادی مشاهده کنید. برجستگی هایی که بر روی میلگرد آجدار A3 قرار دارند با حالتی خاص مشاهده می شوند. یکی از برجستگی ها در جهت عقربه ساعت قرار گرفته است. برجستگی دیگر در طرف مقابل و بر خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت مشاهده می شود.
میلگرد آجدار A4: به لحاظ طراحی، میلگرد آجدار A4 شباهت زیادی به میلگرد نوع قبلی دارد. برای تشخیص نوع میلگرد A4 از A3 باید تفاوت های جزئی آن را در نظر داشته باشید. در کارخانه ذوب آهن اصفهان برای ایجاد تمایز بین این دو مدل میلگرد، علامت مشخصی به تناوب در طول میلگرد آجدار A4 مشاهده می شود.
نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، با توجه به نوع طراحی میلگردها و تفاوت های ظاهری آنها، اگر قصد دارید در ساخت و ساز از این مقاطع فلزی بهره بگیرید، بهتر است با یک کارشناس وارد به این امر مشورت کنید.

علامت اختصاری میلگرد ذوب آهن اصفهان

علامت اختصاری میلگرد ذوب آهن اصفهان

کارخانه های تولیدی میلگرد به منظور آگاهی خریدار از محصولات، بر روی میلگرد از علامت اختصاری استفاده می کنند. یک سری از علائم اختصاری را شما می توانید بر روی محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان نیز مشاهده کنید. علامت اختصاری esco که بر روی محصولات این شرکت‌ حک شده است، به خوبی برای شناسایی محصولات این برند به شما کمک می کند. بر روی میلگردهای این شرکت آرم استاندارد ایران و شکل آرم شرکت ذوب آهن اصفهان حک شده هستند..
علاوه بر این، شماره ذوب، تاریخ تولید، شماره بسته و آدرس سایت ذوب آهن اصفهان را نیز می توانید بر روی میلگردهای این شرکت بزرگ مشاهده نمایید. در تمام میلگردهای ارائه شده توسط شرکت ذوب آهن اصفهان عبارت MADE IN IRAN حک شده است.

مشخصات دقیق میلگرد ذوب آهن اصفهان

مشخصات دقیق میلگرد ذوب آهن اصفهان

با توجه به اینکه در حال حاضر مجتمع های تولیدی فعال فراوانی در زمینه ارائه میلگرد وجود دارند، بسیاری از فعالان در حوزه ساخت و ساز به واسطه کیفیت بسیار بالای برند ذوب‌ آهن، سعی در خرید محصولات این کارخانه دارند. این شرکت سعی کرده است که یک سری از علائم اختصاری و مشخصات خاص را بر روی محصولات خود قرار دهد. مصرف کننده به راحتی می تواند با بررسی این نکات، خرید خود را انجام دهد و از یک میلگرد استاندارد بهره ببرد. میلگردهای ارائه شده توسط ذوب آهن اصفهان از ۵ تسمه بسته بندی استفاده می کنند.
علامت اختصاری شرکت ذوب آهن اصفهان یعنی esco بر روی تمام محصولات این شرکت به صورت برجسته درج شده است. مصرف کننده به راحتی می‌تواند هنگام خرید، با بررسی این علامت اطمینان داشته باشد که محصولی با اصالت و کیفیت بالا خریداری کرده است. برند ذوب آهن در اطراف شاخه های محصولات خود از 3 حلقه خاموت استفاده می کند. این عمل موجب می شود که به راحتی بتوان بسته بندی های ارائه شده را جابجا کرد. بر روی بسته بندی میلگردهای ذوب آهن یک پلاک نصب شده است.
این پلاک حاوی اطلاعات زیادی از قبیل وزن محصول، شماره بسته بندی، بارکد و طول شاخه است و به شما در خرید محصولی از این شرکت کمک خواهد کرد.

کیفیت میلگرد ذوب آهن اصفهان

کیفیت میلگرد ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان برای ارائه میلگرد و مقاطع فولادی خود از آخرین استانداردهای جهانی بهره می برد. علاوه بر این، استفاده از بهترین متریال و بهره گیری از متخصصین کاربلد در این مجتمع موجب شده است که محصولات ارائه شده توسط شرکت ذوب آهن اصفهان دارای بالاترین کیفیت باشند. این شرکت برای تولید محصولات خود از سختگیرانه ترین کنترل کیفیت استفاده می کند. بدون تردید کوچکترین مشکلی با خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان مشاهده نخواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به سایت آهن ۷۲۴ از شرایط میلگردهای این کارخانه آگاهی به دست آورید.

نوشتن دیدگاه