سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
بررسی 3 تا از بهترین میلگرد بناب 8، 14 و 16| آهن پویا

مجموعه آهن آلات آهن پویا نزدیک به 10 سال است كه هر فعالیت و عملکرد خود را در راستای اعتماد و رضایتمندی مشتریان آغاز نموده است. مشتریان و متقاضیان گرامی می توانند از طریق فروشگاه آهن پویا از محصولات و قیمت های به روز آگاهی یابند و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.

قیمت میلگرد با توجه به پارامترهای مختلف متغیر است. از جمله این پارامترها می توان به قیمت مواد اولیه میلگرد، قیمت جهانی و همچنین هزینه های حمل و نقل اشاره کرد. موارد ذکر شده در قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذار خواهند بود. در این مقاله قصد داریم قیمت میلگردهای ۸، ۱۴ و ۱۶ بناب را بررسی کنیم. برای انتخاب درست بهترین میلگرد موجود در بازار با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

بررسی 3 تا از بهترین میلگرد بناب 8، 14 و 16| آهن پویا

قیمت میلگرد ۸ بناب

میلگرد آجدار ۸ بناب در مجتمع فولاد ظفر بناب تولید می شود. این میلگرد در ساختمان سازی علی الخصوص خاموت زنی مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد ۸ گرید A۲ ظفر بناب از نوع میلگردهای آجدار و به صورت موازی و فنری شکل است.

 این میلگرد را به دلیل آجدار بودن سطح آن، میلگرد آجدار می نامند. این نوع میلگردها بهتر از میلگردهای ساده هستند. این نکته را نیز باید مطرح کرد که برای افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مقاومت سازه های بتنی از میلگرد آجدار استفاده می کنند.

همچنین به دلیل خواص مقاومت کششی، خمشی و ارتجاعی کردن بتن آرمه از میلگرد آجدار ۸ بناب در اسکلت فلزی سازه های بتنی نیز استفاده می کنند. اگر قصد خرید میلگرد ۸ بناب را دارید، به علت نوسانات قیمت در بازار آهن حتما قبل از خرید با مراجعه به سایت قیمت میلگرد بناب به روز شده آن را مشاهده فرمایید. هدف شرکت آهن پویا یاری شما در انتخاب بهترین میلگرد موجود در بازار است.

قیمت میلگرد ۱۴ بناب

میلگرد ۱۴ فولاد ظفر بناب گرید A۳ جزء میلگردهای آجدار موجود در بازار به شمار می رود. این نوع میلگرد در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. تنش جاری میلگرد آجدار۱۴، ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

شکل آج های میلگرد ۱۴ شرکت ظفر بناب به شکل جناقی (هفت و هشت)  بوده و عملیات جوشکاری روی آن قابل اجرا نیست. این نوع میلگرد نیز از لحاظ ساختار بهتر از میلگرد ساده است. همچنین باید گفت که برای افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مقاومت سازه های بتنی از میلگرد آجدار استفاده می کنند. قبل از خرید میلگرد ۱۴ گرید A۳ ظفر بناب استعلام و دریافت قیمت از کارشناسان فروش این حوزه الزامی است. دریافت مشاوره شما را در انتخاب بهترین میلگرد مرتبط با سازه مدنظرتان یاری می کند.

بررسی 3 تا از بهترین میلگرد بناب 8، 14 و 16| آهن پویا

قیمت میلگرد ۱۶ بناب

میلگرد ۱۶ آجدار گرید A۳ بناب در دسته میلگردهای آجدار کارخانه ظفر بناب قرار دارد. کاربرد عمده این نوع از میلگرد در صنعت ساختمان سازی است. این محصول با استاندارد A۳ تولید شده و در دسته میلگردهای ترد یا خشک قرار دارد. همچنین میزان تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است.

میلگرد ۱۶ آجدار کارخانه ظفر بناب دارای تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلو گرم بر سانتیمتر مربع باید باشد. در صنعت ساختمان سازی برای ارتقاء مقاومت سازه های بتنی از میلگردهای آجدار استفاده می کنند.

شکل آج روی میلگرد ۱۶ به صورت هفت، هشتی یا جناقی است. به ابن نکته باید توجه کرد که شکل جناقی میلگرد آجدار ۱۶ به دلیل درگیری بالا در بتن برای ساختمان سازی بسیار مناسب خواهد بود. استفاده از میلگرد ۱۶ کارخانه ظفر بناب با استاندارد A۳ برای مکان هایی که احتمال تغییر شکل سازه وجود دارد را توصیه نمی کنیم.

همینطور جوشکاری روی این نوع میلگرد امکان پذیر نیست. شما برای انتخاب بهترین میلگرد باکیفیت مناسب سازه مدنظرتان نیاز به مشاوره با کارشناسان مربوط به این حوزه دارید. در فروشگاه اینترنتی آهن پویا امکان دسترسی به مشخصات و استعلام به روز قیمت میلگرد آجدار ۱۶ گرید A۳ ظفر بناب برای شما عزیزان فراهم شده است. همچنبن در صورت نیاز به کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر درباره میلگرد بناب با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

میلگردهای ظفر بناب در استانداردها و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. کیفیت مطلوب میلگرد این کارخانه موجب شده که جایگاه مناسبی را در بین سایر برندهای تولید کننده میلگرد در کشور داشته باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم که تمامی نکاتی را که باید پیش از خرید میلگردهای ظفر بناب بدانید مطرح کنیم. شما می‌توانید با مطالعه مطالب موجود در سایت آهن پویا بهترین میلگرد کارخانه های معروف همچون قیمت میلگرد ابرکوه، بناب و ... مشاهده و بهترین مورد مرتبط با سازه مد نظرتان را انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه