سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
بهترین کارخانه های تولید تیرآهن در ایران

تیرآهن یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی به شمار می‌آید که در صنعت عمران و ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارد. در کشور ما که یکی از کشورهای در حال توسعه است تیرآهن اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا ساخت و ساز و ساختمان‌ سازی رو به گسترش بوده و نه تنها نیاز به ساخت مسکن جدید بسیار احساس می شود، بلکه بسیاری از بافت‌ های فرسوده و بناهای قدیمی نیز در حال تخریب و نوسازی هستند که این مسئله خود نیز نیاز به تیرآهن را دو چندان کرده است. در ادامه این مطلب از آهن 724 ما سعی کرده ایم که در مورد معروف ترین کارخانه های تولید تیرآهن ایران و بهترین آن ها اطلاعات کافی در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانید تیرآهن مورد نیاز خود را از معروف ترین و عالی ترین برند ممکن و با کیفیت ترین برند ممکن خریداری کنید. خوشبختانه تولید تیرآهن پیشرفت زیادی در سال های اخیر در کشور ما داشته است و کارخانه های زیادی نیز در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. به همین جهت نیز امکان انتخاب درست برای مشتری فراهم آمده است و کارخانجات متعدد به منظور رقابت با یکدیگر کیفیت محصولات خود را دو چندان کرده اند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت آهن 724 و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش این مجموعه قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره، تیرآهن، میلگرد، قوطی، پروفیل و ... را استعلام نموده و در صورت نیاز این متریال را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

بهترین کارخانه های تولید تیرآهن در ایران

معروف ترین کارخانجات تولید تیرآهن ایران

برای بسیاری از افراد انتخاب نوع تیرآهن دغدغه بسیار مهمی در صنعت ساختمان سازی است. به همین جهت شما می بایست معروف ترین کارخانجات تولید تیر آهن ایران را بشناسید و سپس برای به مقایسه محصولات آن ها با یکدیگر آگاهی و دانش کافی را داشته باشید. از جمله مشخصات و نکات مهمی که هنگام خرید تیرآهن باید به آن توجه داشته باشید مشخصات ظاهری تیرآهن، استانداردهای به کار رفته در تولید تیرآهن و مشخصات فنی تیرآهن هستند. کارخانجات تولید تیرآهن در ایران این محصول را در استانداردهای مختلفی تولید می کنند. بالاترین استانداردی که برای تولید تیرآهن باید مورد استفاده قرار بگیرد استاندارد اروپا است که محصول را با کیفیت بسیار عالی و بی نظیر تولید و به بازار فروش عرضه می ‌کند. البته کشور ما نیز جزو مصرف کنندگان بسیار بالای تیرآهن های تولید شده طبق استاندارد اروپا است. به همین جهت نیز بسیاری از کارخانجات که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند این محصول را با همین استاندارد تولید می‌ کنند.

معروف ترین کارخانجات تولید تیرآهن ایران

معرفی کارخانه های تولیدکننده تیرآهن در ایران

واحدهای تولیدی که در کشور خودمان مشغول به فعالیت در زمینه تولید مقاطع فولادی و تیرآهن می باشند بسیار زیاد هستند که ما در ادامه به معرفی بهترین و معروفترین آنها پرداخته ایم:

  • شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از شناخته ترین کارخانجاتی است که در تولید مقاطع فولادی و تیرآهن مشغول به فعالیت است. بسیاری از شرکت‌ های بزرگ عمران و شهرسازی که در حوزه ساختمان سازی مشغول به فعالیت هستند کیفیت محصولات تولید شده توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان را تایید کرده اند و اذعان داشته اند که تولید این محصولات دقیقا بر اساس استانداردهای جهانی بوده و همین مسئله این شرکت را به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان محصولات فولادی تبدیل کرده است.
  • کارخانه جهان فولاد سیرجان نیز یکی از کارخانجات معتبر و معروف در زمینه تولید تیر آهن به شمار می آید. این کارخانه  انواع مختلف تیرآهن، نبشی و ناودانی را تولید و به بازار فروش ارائه نموده است. تولیدات این کارخانه در پروژه‌ های عمرانی کاربردهای بسیار گسترده ای دارند و کیفیت آن ها نیز بسیار بالا و عالی و طبق استانداردهای کامل جهانی می باشد.
  • شرکت تیرآهن ظفر بناب یکی از مجهزترین و بهترین شرکت ها در زمینه تولید تیرآهن به شمار می آید. این واحد تولیدی نیز از دهه ۸۰ شروع به فعالیت کرده و تیر آهن را در سایزهای مختلف تولید و به بازار فروش عرضه نموده است. از جمله مهمترین کاربردهای محصولات تولید شده توسط شرکت تیرآهن ظفر بناب می توان به پل های لانه زنبوری سازه های سنگین و پوشش سقف ها اشاره کرد.
نوشتن دیدگاه