سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت میلگرد گنبد کاووس

کارخانه نورد فولاد گلستان در کیلومتر 5 جاده مینو دشت به گنبد احداث شده است. محصولات این کارخانه علاوه بر اینکه در داخل کشور به فروش می رسند بخشی از آن ها نیز به کشور های خارجی صادر می شوند. میلگرد های ساده و آجدار از مهم ترین محصولات این کارخانه به شمار می آید. وزن میلگرد عامل مهمی در قیمت آن به شمار می رود. نوسانات بازار تاثیر بسزایی در قیمت نهایی میلگرد گنبد کاووس دارد. نوسانات بازار میلگرد باعث می شود که قیمت این محصول به طور مداوم در تغییر باشد. قیمت جهانی میلگرد، قیمت ارز و طلا، شرایط اقتصادی و ... از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت میلگرد محسوب می شوند.
میلگرد ها توسط فرآیند نورد گرم تولید می شوند و استفاده از آن ها به منظور بالا بردن مقاومت کششی بتن است. قطر میلگرد ها بر اساس کاربرد و استاندارد های ساخته شده متفاوت است. میلگرد های تولیدی دارای قطر های متفاوتی هستند به طور مثال برای ساخت خاموت از میلگرد هایی با قطر 6 تا 12 میلی متر استفاده می شود. میلگرد هایی که قطر بیشتری دارند و ضخامت آن ها از 10 تا 50 میلی متر است برای استفاده در تیر ها، ستون ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. نوع میلگرد ( ساده یا آجدار ) و وزن آن بستگی دارد.

میلگرد گنبد کاووس

میلگرد گنبد کاووس

میلگرد های ساده دارای سطح صاف و میلگرد های آجدار سطح میلگرد دارای آج با الگو است. گرید هر میلگرد با توجه به مقاومت و کاربردی که در سازه ها دارد مشخص می شود. برای خرید میلگرد گنبد کاووس می توان این محصول را به طور مستقیم از درب کارخانه خریداری کرد یا از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت اقدام نمود.

قیمت میلگرد در گنبد کاووس را از طریق آهن 724 استعلام کنید

خرید از فروشگاه اینترنتی یکی از روش های مطمئن خرید و فروش و استعلام قیمت آهن آلات و میلگرد است. در انتخاب وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی باید از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.
فروشگاه اینترنتی آهن 724 یکی از معتبر ترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید و فروش انواع میلگرد به شمار می رود. همشهریان در گنبد کاووس می توانند برای استعلام هر نوع میلگرد اعم از میلگرد های گنبد یا میلگرد کارخانه های دیگر از طریق وبسایت آهن 724 اقدام نمایند.
استعلام قیمت به روز میلگرد در این سایت برای بازدید کنندگان وجود دارد. کارشناسان فروش در این مجموعه اطلاعات تکمیلی جهت خرید را در اختیار خریداران قرار می دهند.

نوشتن دیدگاه