سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 

میلگردها یکی از انواع مقاطع فولادی هستند که نمی‌توان از اهمیت وجود آن‌ها در ساختمان سازی غافل شد. میلگردها در دو دسته آجدار و ساده هستند که به طور متداول میلگرد ساده در ساختمان سازی کاربرد دارد و میلگرد آجدار هم در صنایع مختلفی استفاده می شود. یکی از تولیدکنندگان برتر میلگرد، مجتمع فولاد روهینا جنوب است. این مجتمع درسال 1389، دراستان خوزستان شهرستان دزفول افتتاح شد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی میلگرد های مجتمع روهینا جنوب و نمودار قیمت آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

نمودار قیمت میلگرد دزفول


میلگرد مجتمع روهینا جنوب

مجتمع فولاد روهینا دو واحد تولیدی دارد. یکی از آن ها، واحد نورد 500 هزار تنی میلگرد است که با نام «ریبار» شناخته می‌شود و دیگری واحد ذوب و نورد پیوسته 450 هزار تنی که به نام «میدا» قابل شناسایی است. محصولات تولیدی این کارخانه در دو نوع میلگرد ساده و آجدار هستند. میلگردهای آج دار این مجتمع صنعتی به دو شکل میلگرد آج دوکی و میلگرد آج یکنواخت در سایزهای 8 تا 40 است. مجتمع روهینا جنوب  قادر به تامین بخش زیادی از سهام فولاد کشور است و به عنوان یکی از صادرکنندگان محصولات فولادی فعالیت می کند. این کارخانه با وجود آزمایشگاه های مختلف و بهره برداری از تجهیزات پیشرفته، قادر به تولید انواع میلگرد در بازارهای داخلی و خارجی است.

مشخصات انواع میلگردهای تولید شده مجتمع روهینا جنوب عبارتند از:

  •  محصولات تولید شده این مجتمع فولادی، مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 و استانداردهای بین المللی ASTM A615 ایالات متحده آمریکا و BS 4449 انگلستان هستند.
  •  میلگردهای آجدار روهینا جنوب، در انواع آج دوکی، یکنواخت، جناقی و مرکب تولید و روانه بازار فولاد می‌شوند.
  •  تولیدکننده انواع میلگرد در سایزهای مختلف از 8 تا 40
  •  دارای استحکام بالا
  •  دارای مقاومت بالا در برابر خستگی و هرگونه فشارهای وارد شده

یکی از ویژگی های برتر این مجتمع فولادی، قابلیت قابلیت تولید میلگرد آج 500 با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و نسل جدید است. استفاده از میلگردهای A4 در پروژه‌های ساختمانی مزایایی زیر را به دنبال دارد

  • باعث افزایش 15 الی 20 درصدی استحکام سازه خواهد شد.
  • باعث می شود که بتوان در هزینه های مورد نیاز برای خرید میلگرد صرفه جویی کرد.
  • موجب کاهش فضای مورد نیاز برای نصب میلگرد می‌شود و این موضوع ناخودآگاه در افزایش مساحت مفید داخلی ساختمان موثر است.
  • باعث افزایش سرعت اجرای پروژه می‌شود.

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت میلگرد روهینا جنوب به کانال قیمت لحظه ای میلگرد که به همت گروه صنعتی آهن 724 راه اندازی شده است مراجعه کنید و در هر زمان و هر مکانی آخرین قیمت میلگرد روهینا جنوب را مشاهده نمایید.

 

 میلگرد مجتمع روهینا جنوب

نمودار قیمت میلگرد روهینا دزفول

اطلاع از قیمت میلگرد روهینا برای بسیاری از افراد فعال در حوزه فولاد مهم است. خیلی از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند این نوع میلگرد را به خوبی می‌شناسند و با ویژگی‌های آن آشنایی کامل دارند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت آهن 724 نمودار قیمت میلگرد های روهینا دزفول جنوب را مشاهده کنید. برای مثال در نمودار زیر، قیمت میلگرد A3 روهینا جنوب را مشاهده می کنید. با توجه به این نمودار در اوایل ماه مهر تا اوایل ماه آبان، قیمت میلگرد A3 روند افزایشی داشته است و تقریبا تا آخر آبان قیمت این میلگرد ثابت بوده است و مقدار کمی افزایش و کاهش داشته است. همانطور که می دانید قیمت میلگرد روهینا جنوب دزفول ثبات ندارد وقیمت آن بر اساس عواملی چون افزایش و کاهش قیمت دلار، طلا، مواد اولیه و... کاهش و افزایش می یابد به همین دلیل نمودار قیمت برای خریداران میلگرد اهمیت زیادی دارد. آهن 724 برای راحتی شما مشتریان عزیز نمودار قیمت انواع میلگرد خود را به روز و آنلاین در وبسایت خود قرار می دهد.

نمودار قیمت میلگرد روهینا دزفول

آهن 724 ارائه انواع میلگرد دزفول به قیمت روز

در فروشگاه اینترنتی آهن 724 قیمت به روز میلگرد روهینا جنوب در جدولی در صفحه میلگرد برای کاربران قابل مشاهده است. هم چنین شما می‌توانید لیست قیمت این محصول را در سایز و اندازه های مختلف مشاهده کنید. بدون شک مشاوران  ما شما را در یک خرید مناسب یاری خواهند کرد تا بهترین میلگرد ممکن را برای پروژه خود تهیه کنید. بعضی از میلگردها به گونه ای طراحی شدند که با هر شرایط آب و هوایی متناسب نیستند، به همین دلیل بهتر است برای خرید میلگرد کمی هم در مورد ویژگی‌های آن محصول بدانید. امروزه خرید آنلاین بسیاری از مشکلات را حل کرده است و با اعتماد مردم، روز به روز پیشرفت در این زمینه احساس می شود. شما می‌توانید میلگردهای مورد نظر خود را به روش آنلاین سفارش دهید. شما با خرید آنلاین میلگرد می‌توانید هم در زمان و هم در هزینه‌های رفت و آمد صرفه جویی کنید. در فروشگاه آهن 724 انواع میلگرد با قیمت مناسب به فروش می رسد. پس به وبسایت آهن 724 مراجعه کنید و میلگرد های باکیفیت را با قیمت مناسب بخرید.

 

نوشتن دیدگاه