سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب

از آنجایی که تعداد کارخانه های فولاد در سراسر ایران زیاد است، آن ها باید روی تولیدات خود علامت اختصاری خود را حک کنند. این اقدام در شناسایی محصولات هر کارخانه توسط خریداران موثر است. این آرم ها علاوه بر نقش شناسنامه میلگرد را بازی کردن اعتبار آن کارخانه نیز به شمار می رود. علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب نیز مشابه سایر کارخانه ها اهمیت زیادی دارد که حاوی اطلاعات ویژه ای است. در این مقاله از آهن 724 با این علامت اختصاری بیشتر آشنا می شوید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع میلگرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن 724 مراجعه کنید.

علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب کدام است؟

علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب BS-CT است که روی تمام تولیدات حک می شود. این آرم مشخصات و ویژگی های خاص میلگردهای این کارخانه را نشان می دهد.
حرف B در این علامت حرف اول نام کارخانه یعنی بناب و حرف S نیز به معنای شاهین است. حرف C نوع میلگرد تولید شده در کارخانه شاهین بناب را نشان می دهد که میلگرد آجدار 400 یا A3 است. حرف T نیز نشان دهنده روند تولید میلگرد یعنی ترمکس است.
آج ها یا برجستگی های روی میلگرد بسیار مهم هستند، چرا که این خصوصیات باعث می شوند که میلگرد به طور موثری داخل بتن قرار گیرد. از این رو در هنگام خرید میلگرد به علامت اختصاری روی آن توجه داشته باشید.

آرم هک شده بر روی میلگرد شاهین بناب

آرم هک شده بر روی میلگرد شاهین بناب

در بخش قبل با علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب آشنا شدید. فرآیند تولید ترمکس که با حرف T روی میلگردها مشخص می شود، باعث افزایش مقاومت سطح خارجی میلگرد در مقایسه با سطح داخلی آن می گردد. کارخانه شاهین بناب با تولید محصولاتی با کیفیت میزان زیادی از نیاز بازار داخلی کشور را تامین می کند. وب سایت فروشگاهی آهن 724 این محصول را در حجم های دلخواه در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه