سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
ارزان ترین میلگرد برای صادرات

قیمت میلگردهایی که در کارخانه‌های داخلی تولید می‌شوند یکسان نیستند، بنابراین انتخاب ارزان‌ترین میلگرد برای صادرات کار دشواری است و باید نوسانات قیمت و همچنین موارد مربوط به کیفیت میلگرد نیز در نظر گرفته شود. گاهی اوقات به خاطر شرایط اقتصادی و گران شدن مقاطع فولادی، خریداران تصمیم می‌گیرند، ارزان‌ترین میلگردها را انتخاب کنند. مواردی هستند که بر قیمت میلگرد ساده و آجدار تاثیر دارند، به عنوان مثال می‌توان از این موارد به سایز میلگرد، مواد مورد استفاده برای تولید میلگرد، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و ... نام برد. اگر می‌خواهید بدانید که ارزان‌ترین میلگرد صادراتی کدام است، با ما همراه باشید.

ارزان ترین میلگرد برای صادرات

ارزان‌ترین میلگرد صادراتی کدام است؟

در حال حاضر کارخانه‌های داخلی هستند که اقدام به تولید میلگردهای ارزان می‌کنند. یکی از این کارخانه‌ها که میلگرد را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به بازار عرضه می‌کند، کارخانه فولاد سرمد است که در ابرکوه یزد واقع شده است. کارخانه تولیدی دیگری که میلگردهای صادراتی ارزان را تولید می‌کند، کارخانه فولاد میانه است. مجتمع فولاد خراسان و مجتمع فولاد آریان اصفهان، دو کارخانه تولیدی دیگر هستند که انواع میلگردهای ارزان را وارد بازار می‌کنند. قیمت‌های مناسب تولیدات این کارخانه‌ها نشان از بی‌کیفیتی محصول آن‌ها نیست، بلکه انواع میلگردهای آجدار و ساده  باکیفیت را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کنند.

ارزان‌ترین میلگرد صادراتی کدام است؟


آیا قیمت میلگرد صادراتی از میلگرد توزیع داخل ارزان‌تر است؟

برخی از اخبار، حاکی از این است که برای ایجاد انگیزه و جبران نمودن عوارض کشورهای خارجی، میلگردهای صادراتی ارزان‌تر از میلگردهای تولید داخل به فروش می رسد، به همین خاطر برای تشویق آن‌ها به خرید میلگرد، قیمت میلگردها کمتر از میلگرد توزیع داخل است. در حال حاضر بسیاری از کشورهای خارجی به دلیل پایین بودن هزینه‌های سوخت و حمل و نقل در کشور ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه ترجیح می‌دهند از کشور ما محصولات فولادی را وارد کنند، همین امر موجب شده تا قیمت میلگرد صادراتی از میلگرد توزیع داخل ارزان‌تر باشد. در نهایت باید بگوییم که عوامل بسیاری مانند قیمت جهانی نفت، قیمت ارز، قیمت سنگ آهن و ... بر قیمت نهایی میلگرد تاثیر دارند. مهم‌ترین عاملی که بر قیمت‌گذاری میلگرد تأثیر دارد، میزان عرضه و تقاضا است. اگر تقاضا برای خرید میلگرد افزایش پیدا کند، قیمت آن کاهش خواهد یافت. تغییر قیمت میلگرد در خارج از کشور نیز باعث می‌شود تا بازار داخلی متاثر از این تغییر قیمت‌ها شود و میزان قیمت‌ها را با توجه به قیمت‌های خارجی افزایش و کاهش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارزان‌ترین میلگرد برای صادرات با کارشناسان متخصص آهن 724 در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه