سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
روش تشخیص میلگرد مرغوب از نامرغوب

میلگرد یکی از محصولاتی است که در صنایع مختلف مانند صنایع کشتی سازی ساختمان سازی و غیره کاربرد فراوانی دارد و به همین دلیل کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه کارخانجات مختلف در سراسر نقاط ایران اقدام به تولید انواع مختلف میلگرد می کنند و محصول را با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اما در این میان برخی از افراد سودجو انواع مختلف میلگرد های تقلبی را به بازار وارد کرده و آنها را با قیمت‌های گزاف می‌فروشند و سود زیادی از این کار را نصیب خود می کنند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد اروند اهواز، قیمت میلگرد زاگرس، قیمت میلگرد ابرکوه، قیمت میلگرد میاندوآب و دیگر محصولات با کیفیت کارخانجات داخلی به آهن 724 مراجعه نمایید.

با توجه به این مورد تشخیص میلگرد مرغوب از میلگرد نامرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است و افرادی که در صنایع مختلف از میلگرد استفاده می کنند باید این مسئله را تحت نظر قرار دهند که آیا میلگرد مورد نظر اصل است یا از انواع تقلبی است؟ در این مقاله قصد داریم به روش تشخیص میلگرد مرغوب از نامرغوب اشاره کنیم به همین دلیل برای خرید محصول با کیفیت بالا در این مقاله با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع میلگرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن 724 مراجعه کنید.

چگونه می توان میلگرد مرغوب را تشخیص داد؟ 

چگونه می توان میلگرد مرغوب را تشخیص داد؟ 

روش های مختلفی برای تشخیص میلگرد مرغوب وجود دارد. برای مثال: 

  • یکی از بهترین روش‌ها دقت به رنگ محصولات میلگرد که از کارخانه با کیفیت بالا بیرون می‌آید و خارج می‌شود دارای رنگ تیره و مایل به مشکی است در حالیکه میلگرد های بی کیفیت و تقلبی معمولاً رنگ زرد تری دارند و در اکثر موارد خوردگی به درون آنها نفوذ پیدا کرده است. 
  • یکی دیگر از روش  ها دقت به وزن میلگرد است در اکثر موارد کارخانجات با کیفیت و استاندارد استانداردهای وزنی معینی برای تولید میلگرد دارند در حالیکه انواع تقلبی این محصول ممکن است برای هر وزنی باشد و معمولاً نسبت به میلگرد های با کیفیت وزن کمتری دارند. 
  • یکی دیگر از مواردی که با استفاده از آن می توان به تقلبی بودن و یا اصل بودن محصول پی برد این است که در برخی از موارد نشان تجاری محصول با کیفیت بر روی آن درج می شود برای مثال زمانی که میلگرد نیشابور که یکی از با کیفیت ترین انواع میلگرد است را خریداری می کنید می توانید علامت kcs.co را روی آن مشاهده کنید.
  • به میزان انعطاف‌پذیری محصول نیز تا حدود زیادی کمک کننده است در اکثر موارد میلگرد با کیفیت عالی در حدود ۹۰ درجه به راحتی خرد می‌شود بدون آنکه بشکند در حالیکه میلگرد های تقلبی به راحتی می شکنند و کیفیت خود را از دست می‌دهند.
  • یکی از بهترین روش ها برای تشخیص میلگرد از انواع میلگرد های تقلبی این است که میلگرد اصل  معمولاً دارای برگه آنالیز است که با استفاده از آن به راحتی می توان محصول مورد نظر را آنالیز کرد برای مثال در این برگه طول و قطر و غیره محصول درج شده است و به همین دلیل می توانید محصول مورد نظر را خریداری نموده و با در نظر گرفتن این استانداردها متوجه شوید که محصول کاملا اصل است.
  • در هنگام خرید میلگرد اصل اطلاعاتی مانند درصد ترکیبات در اختیار مشتری قرار می گیرد به همین دلیل به راحتی می توانید متوجه شوید که محصول مورد نظر از چه ترکیبی تولید شده است در حالی که این موضوع در مورد میلگردهای تقلبی صادق نیست.

 شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد 14 اهواز ، قیمت میلگرد 14 میانه و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

معرفی چند نمونه میلگرد مرغوب

معرفی چند نمونه میلگرد مرغوب

در بازار فروش میلگرد برخی از انواع محصولات مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و نام و نشان تجاری آنها شناخته شده تر است برای مثال: 

  • میلگرد نیشابور: میلگرد نیشابور یکی از انواع میلگرد های مربوطه در بازار است که با نام تجاری ksc در بازار به فروش میرسد. این وسایل به واسطه دارا بودن کیفیت بسیار بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی برخی از افراد سودجو با تولید نام های تقلبی در فروش محصولات خود با نام میلگرد نیشابور دارند. 
  • میلگرد ذوب آهن اصفهان: ذوب آهن اصفهان یکی از تولیدکنندگان میلگرد با کیفیت است که میلگرد را با قطر های مختلفی تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کارخانه میلگرد ذوب آهن اصفهان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان میلگرد به شمار می رود و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. 
  • میلگرد فولاد کویر کاشان: استان اصفهان به عنوان یکی از استان‌های فعال در زمینه تولید میلگرد تنها در خود شهر اصفهان بر که در شهر کاشان نیز میلگرد تولید می‌کند و آن را به سراسر نقاط ایران ارسال می‌کند و تا در بعضی از موارد محصولات را برای صادرات آماده می کند.

شما می توانید تمامی میلگردهای مرغوب موجود در بازار را در سایت اینترنتی آهن 724 پیدا کنید و پس از دیدن مشخصات و توضیحات و اطمینان از اصل بودن آن خرید خود را انجام نمایید. 

 

نوشتن دیدگاه