سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد فایکو

کارخانه البرز ایرانیان که با نام «فایکو» شناخته می‌شوند، یکی از تولیدکنندگان برتر میلگرد در ایران است که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. میلگردهای تولید شده در این کارخانه با علامت اختصاری FAICO CT شناخته می‌شوند. به این دلیل که میلگرد فایکو از کیفیت و قیمت نسبتا خوبی برخوردار است، در بین فعالان بازار فولاد طرفداران زیادی دارد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع میلگرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن 724 مراجعه کنید.

علامت اختصاری میلگرد فایکو کدام است؟

میلگرد فایکو در ترکیبات آلیاژی خود از سیلیسیم، فسفر، گوگرد و منگنز را داراست و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی و شیمیایی عالی، این میلگرد را می‌توان برای بسیاری از پروژه‌های صنعتی و ساختمانی استفاده کرد.
علامت اختصاری درج شده روی میلگرد فایکو باعث می‌شوند که خریداران بتوانند به راحتی به هویت و اصالت میلگرد اطمینان خاطر داشته باشند و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنند.

آرم هک شده بر روی میلگرد فایکو

آرم هک شده بر روی میلگرد فایکو

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، آرم حک شده بر روی میلگرد فایکو، FAICO CT است که مطابق با استاندارد بین المللی تولید می‌شود. این علامت اختصاری در اصل بیانگر کد نشانه‌گذاری میلگرد و همچنین فرآیند تولید ساخت میلگرد است؛چرا که هرکدام از میلگردها با توجه، به روش‌هایی متفاوتی ساخته می‌شوند. از طریق همین آرم، خریداران به راحتی می‌تواند میلگرد فایکو را تشخیص دهند.
به طور کلی کارخانه فایکو، میلگردهای آجدار را در سایزهای مختلفی تولید می‌کند که در این میان، میلگرد 14، 16 و 18 بیشترین کاربرد را در پروژه‌های ساختمانی دارند. کیفیت میلگرد فایکو به گونه‌ای است که امروز حجم زیادی از این محصولات، علاوه بر مصارف داخلی، به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، گرجستان، ترکمنستان و... صادر می‌شوند و برای پروژه‎های ساختمانی و عمرانی در بسیاری از کشورها استفاده می‌شوند.
اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این محصولات و خرید میلگرد هستید می توانید از طریق سایت آهن 724 اقدام به ثبت سفارشات خود کنید. تمامی محصولات به صورت دسته بندی های مجزا بر روی سایت فروشگاه قرار داده شده و شما به تناسب نیاز خود می توانید در سریع ترین زمان به محصولات موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

 

نوشتن دیدگاه