سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت هر تریلی میلگرد

چنان چه تجهیزاتی را ارسال می ‌کنید که به تریلرهای تخصصی نیاز دارند، به سختی می ‌توان به خاطر آورد که کدام نوع تریلر از نظر هزینه و ایمنی برای شما منطقی‌ تر است. به هر حال، تجهیزاتی که شما ارسال می ‌کنید همان چیزی است که بر تریلر استفاده شده به وسیله ی شرکت مخابراتی تان تأثیر می ‌گذارد.
فراتر از تریلر تخت استاندارد، می ‎‌توانید تریلر های عرشه پله ای، تریلر های RGN، تریلر های چند محوره و موارد دیگر را بیابید. البته هر یک از آن انواع تریلر به دلایل مختلفی با هزینه متفاوتی همراه است. تلاش و پیگیری می ‌تواند بسیار دشوار باشد، چه رسد به این که بدانید استفاده از هر کدام چه هزینه ‌ای برای شما دارد.

قیمت هر تریلی میلگرد تحت تأثیر چه عواملی است؟

قیمت هر تریلی میلگرد تحت تأثیر چه عواملی است؟

برای این که قیمت حمل میگرد به وسیله ی تریلر محاسبه شود، عوامل مختلفی را در نظر می ‌گیرند. وقتی در مورد ابعاد بار خود صحبت می ‌کنید، این شامل ارتفاع، عرض و طول آنچه روی تریلر است می ‌شود، است. در حالی که هر یک از این جنبه ها نقشی را ایفا می ‌کند، ارتفاع بیش ترین نقش را در هزینه حمل و نقل ایفا می ‌کند. مانند ابعاد بار، وزن بر مسیر هایی که می ‌توان استفاده کرد تأثیر می ‌گذارد. این به این دلیل است که جاده های مختلف طوری طراحی شده اند که وزن های مختلف را به طور ثابت تحمل کنند. این امر به ویژه در مناطق شمالی کشور در فصل بهار صادق است.
دلیلش این است که سرمای طولانی مدت در زمستان باعث یخ زدن و انقباض جاده ها می ‌شود. سپس در بهار، درجه حرارت در طول روز به بالاتر از حد صفر می ‌رسد و باعث می ‌شود آسفالت منبسط شود و یخ ذوب شده به داخل شکاف ها نفوذ کند.
این تغییر مداوم دما، جاده ها را نرم تر می ‌کند و بیش تر در معرض ترک و شکستگی قرار می ‌گیرد. برای کاهش خطر آسیب به جاده ها، بسیاری شهرداری های مسیر هایی را که کامیون های سنگین می ‌توانند طی کنند، به ویژه در فصل بهار محدود می ‌کنند. معمولا کارخانه های تولید میلگرد، بارها را به صورت بندیل به شهر های دیگر می ‌فرستند. هر بندیل به گونه ای است که تعدادی از میلگرد های هم اندازه و هم شکل را به هم می ‌بندند.
هر تریلی می ‌تواند بین بیست و سه تا بیست و پنج تن میلگرد را حمل کند. طبق تعریف، به هر بیست و چهار تن از میلگردی که برای حمل با تریلی مورد استفاده قرار می ‌گیرد، یک ظرفیت گفته می ‌شود. کارخانه ها معمولا برای ثبت سفارش و ارسال میلگرد به سایر شهرها، یک سری محدودیت هایی دارند و یک مشتری حتما باید سفارشی بیش تری از یک ظرفیت یا بیست و چهار تن میلگرد را ثبت کند، در غیر این صورت، سفارش وی مورد پذیرش قرار نمی ‌گیرد.

قیمت هر تریلی میلگرد حدوداً چقدر است؟

قیمت هر تریلی میلگرد حدوداً چقدر است؟

با توجه به این که هر کیلوگرم میگرد قیمت مشخصی دارد و به وسیله ی کارخانه تعیین می ‌شود، برای محاسبه هزینه بار یک تریلی میلگرد، کافی است که وزن بار آن را در قیمت هر کیلوگرم میلگرد ضرب کنید تا هزینه شما به دست آید. معمولا یکسری عوامل دیگر هم در قیمت نهایی تاثیر می ‌گذارند؛ به عنوان مثال، مسافت، هزینه بارگیری و انباری داری هم در این هزینه دخیل خواهند بود.
اما چنان چه بخواهیم با یک مثال این مسئله را برای شما روشن کنیم، باید فرض کنید که قیمت هر کیلوگرم میلگرد به وسیله ی کارخانه حدود 20 هزار تومان تعریف شده باشد، چنان چه سایر عوامل را در هزینه بار دخیل نکنید و بار شما به اندازه 24 تن وزن داشته باشد، حداقل باید چهارصد و هشتاد میلیون تومان برای این بارگیری هزینه کنید.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان آهن ۷۲۴ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مجموعه شما را بصورت کامل راهنمایی خواهند کرد تا خریدی راحت را تجربه کنید.

 

نوشتن دیدگاه