سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
بدترین میلگرد ایران


میلگردها را به نوعی می‌توان مهمترین مقطع فولادی به حساب آورد. از گذشته تا به الان، میلگردها هم در صنایع مختلف و هم در ساختمان‌سازی کاربرد زیادی داشته‌اند. میلگردها به این دلیل که بتن مقاومت کششی بالایی ندارد، در ساختمان سازی کاربرد ویژه دارند.
میلگردها در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارند که شما به راحتی می‌توانید به هر نوع و سایز این محصول در بازار فولاد دسترسی داشته باشید. میلگردهای آجدار معمولا در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای خرید میلگرد لازم است که با این محصول و ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید هم به نوعی از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید و هم اینکه کیفیت سازه خود را تضمین کنید. اما به نظر شما بدترین میلگرد چه نوع میلگردی است؟ اصلا از کجا می‌توان متوجه شد که میلگرد خریداری شده کیفیت بالایی دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوالات، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
برای اینکه بتوانید تشخیص بدترین نوع میلگرد و بهترین نوع میلگرد را با آگاهی کامل انجام دهید، باید از شرکت‌های فولادی معتبر این خرید را انجام دهید. شرکت‌هایی که سابقه کافی در زمینه فروش میلگرد دارند و می‌توانند پاسخگوی بسیاری از سوالات شما باشند. شرکت آهن 724 این اطمینان را به شما می‌دهد که تمامی مقاطع فولادی را با بهترین کیفیت و به موقع به شما تحویل دهد. برای این کار فقط کافیست که با ما تماس بگیرید.

 

از کجا بفهمیم میلگردی که می‌خریم خوب است یا بد؟

از کجا بفهمیم میلگردی که می‌خریم خوب است یا بد؟

قبل از خرید میلگرد نکاتی وجود دارد که در نظر گرفتن آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که میلگرد باکیفیت و خوب خریداری کنید. قبل از هر چیز این را بگوییم که میلگردهایی که کیفیت بالایی دارند و از تولیدکنندگان اصلی هستند، روی خود یک علامت اختصاری درج شده دارند.
نام شرکت تولیدکننده که متشکل از چند حرف است، روی میلگرد مشخص است. به عنوان مثال، علامت اختصاری ESCO که روی میلگرد نوشته شده، نشانگر این است که میلگرد تولید شده مربوط به شرکت ذوب آهن است و به نوعی جزء بهترین میلگردهای تولیدی در بازار فولاد شناخته می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید.
وزن میلگرد یکی دیگر از پارامترهایی است که می‌تواند به شما کمک کند که بفهمید میلگرد خریداری شده خوب است یا نه؟ جدول اشتال میلگرد می‌تواند بیانگر وزن درست میلگرد باشد. به عنوان مثال، کارخانه ذوب آهن تمامی محصولات خود را مطابق با جدول اشتال تولید می‌کند. خیلی از افراد در هنگام خرید به این موضوع دقت نمی‌کنند و بعدها متوجه می‌شوند که میلگرد تقلبی خریداری کرده‌اند.
اگر میلگردی که خریداری می‌کنید تا به دست شما برسد دچار تغییر رنگ شده باشد، می‌تواند نشان دهنده‌ی خرید ناموفق شما باشد. در برخی از موارد به دلیل رطوبت، باران یا ... میلگرد ممکن است رنگ زرد به خود بگیرد؛ قطعا که این میلگرد کارائی زیادی هم برای شما نخواهد داشت و مجبور هستید چند وقت بعد مجدد هزینه کنید و دوباره میلگرد بخرید.

میلگرد بد دشمن جان و سرمایه شماست

میلگرد بد دشمن جان و سرمایه شماست

قطعا این را به خوبی می‌دانید که خرید بهترین نوع میلگرد می‌تواند کیفیت سازه شما را تضمین کند. در مقابل، میلگرد بد هم می‌تواند دشمن جان و سرمایه شما باشد. میلگردها تاثیر زیادی بر دوام ساختمان دارند. زمانی که شما تصمیم می‌گیرد یک سازه را بنا کنید،قطعا استحکام و دوام بالای سازه باید برایتان اهمیت زیادی داشته باشد. چرا که میلگرد اسکلت اصلی ساختمان است.
اگر قرار باشد که هزینه کمتری پرداخت کنید و میلگرد بی‌کیفیت بخرید، بعد از مدتی هم سازه شما ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و به دلیل شرایط و رطوبت آب و هوایی دچار فرسودگی شود. جدا از این مسئله، پای جان انسان‌ها هم در میان است؛ چون قرار است که افرادی در این سازه‌های ساخته شده زندگی کنند.
مقاومت کششی بالای میلگرد، مهمترین ویژگی این محصول است به خصوص که قرار باشد شما سازه را در یک موقعیت جغرافیایی زلزله‌خیز استفاده کنید. مقاومت بالا و همچنین شکل‌پذیری مناسب دو مورد از مهمترین پارامترهایی هستند که در هنگام انتخاب میلگرد سازه باید به آن‌ها توجه داشت. بنابراین تمامی نکات گفته شده در این مطلب را مد نظر داشته باشید تا بتوانید فرق بین بهترین میلگرد و بدترین میلگرد را تشخیص دهید و به نوعی درهزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان پشتیبانی آهن 724 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید میلگرد مرغوب، می توانید روی آهن 724 حساب کنید. این مجموعه با کیفیت ترین میلگردها را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه