سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد زاگرس

همان‌طور که می‌دانید، میلگرد یکی از مهمترین مقاطع فولادی است که هم در ساختمان سازی و هم در صنایع مختلف دارای کاربردهای متعددی است. میلگرد در کشور ما، در کارخانه های متعددی تولید و روانه بازار فولاد می‌شود.
شرکت صبا فولاد زاگرس یکی از تولیدکنندگان میلگردهای آجدار به صورت دوکی و یکنواخت است؛ محصولات این کارخانه مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 در دو گروه آج 400 و آج 500 تولید و روانه بازار فولاد می‌شود. وجود سیستم ترمکس در این مجتمع موجب شده است که از شمش های با کربن پایین بتوان میلگرد آج 500 و حتی بالاتر را با قابلیت جوش پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوب تولید کرد.
مجتمع صبا فولاد زاگرسی از همان سال های ابتدایی فعالیتش، در زمینه تولید میلگرد آجدار با استحکام بالا فعالیت دارد. در تولید این نوع میلگردها، آج های عرضی دوکی شکل هستند و در دو طرف، آج طولی به صورت هفت و هشت با زاویه ۳۵ تا ۷۵ درجه است.
این مجتمع تولیدی، تمامی مقاطع خود را تحت استاندارد های ملی ۳۱۳۲ ایران و بین المللی BS EN ISO 9001, BS EN ISO 14001, BS OHSAS 18001 را تولید و روانه بازار فولاد می‌کند. تشخیص این میلگرد از سایز میلگردهای دیگر را می‌توان از علامت اختصاری آن تشخیص داد. علامت اختصاری حک شده روی میلگرد زاگرس به صورت حروف SFZ می باشد. استحکام بالای این محصول و همچنین وزن سبک آهن باعث شده تا با استفاده از شاخه های کمتر در واحد حجم بیشتر به نوعی پروژه های ساختمانی را از لحاظ اقتصادی توجیه نماید.

نمودار قیمت میلگرد زاگرس 

نمودار قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد

همان طور که می‌دانید، تمامی مقاطع فولادی و میلگرد در طول روز یک قیمت روزانه دارند و باید هر روز آپدیت شوند. اگر تاریخ به روزرسانی محصول با تاریخ روز یکی باشد، یعنی قیمت آن محصول به روز شده است و کارخانه قیمت خود را به بنگاه مربوطه اعلام کرده است. اطلاع از قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد برای برخی از فعالان حوزه آهن آلات ضروری است. در تصویر زیر می توانید نمودار قیمت میلگرد زاگرس را در 15 روز گذشته مشاهده کنید.
همان طور که در این نمودار می‌بیند، قیمت این محصول حدود 15 روز پیش تقریبا روند افزایشی داشته است بعد از چند روز به حد ثبات رسیده است و در نهایت می‌توان مشاهده کرد که این روزها قیمت این محصول به سمت صعودی شدن حرکت می‌کند. یعنی به نظر می رسد که این محصول در روزهای آینده روند افزایشی را طی کند. بنابراین اگر قرار است برای ساختمان سازی و یا کار خاصی میلگرد این کارخانه را تهیه کنید، می‌توانید در حال حاضر به اندازه نیاز تان نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد که به همت گروه صنعتی آهن 724 راه اندازی شده است مراجعه کنید و در هر زمان و هر مکانی آخرین قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد را مشاهده نمایید.

نمودار قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد 

آهن 724 ارائه انواع میلگرد زاگرس به قیمت روز

میلگرد صبا فولاد زاگرس به دلیل کیفیت بسیار بالا، طرفداران زیادی در حوزه آهن آلات دارد شما به راحتی می‌توانید این محصول را از سایت ما خریداری کنید. حتی امکان خرید میلگرد زاگرس به صورت آنلاین برای شما مقدور شده است و تنها کافی است بعد از وارد به سایت، محصول مورد نظر را در سایز و ابعاد مد نظرتان انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه خرید، ثبت سفارش نمایید. البته اگر در مورد کارائی و مقاومت و یا حتی ویژگی های این نوع میلگرد سوالی دارید، قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید، بهتر است از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.
خرید میلگرد زاگرس برای آن دسته از افرادی که در غرب کشور زندگی می‌کنند، به دلیل صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد، به صرفه تر است. قیمت میلگرد در انواع مختلف دارای نوسان است و معمولا در طول روز، ظرف یک ساعت مشخص روی سایت به روز می‌شود. اگر قرار است برای کارهای کوچک و جزئی خرید میلگرد داشته باشید، می‌توانید خرید خود را از خرده فروشی ها انجام دهید. در هر صورت قیمت میلگرد زاگرس در بازار فولاد متاثر از عوامل مختلفی است و نمی‌توان به طور کلی در مورد قیمت دقیق آن صحبتی داشت. چرا که ممکن است طی چند روز روند کاهشی داشته باشد و بعد از آن شاهد روند صعودی این محصول باشیم. شما می‌توانید برای خرید میلگرد زاگرس با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما در آهن 724 کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه