سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد میانه

شرکت فولاد آذربایجان (میانه)، سال 1368 در شهرستان میانه افتتاح شد و در سال 1379 به بهره برداری رسید. اگر بخواهیم نگاهی به ظرفیت این مجتمع فولادی بیاندازیم باید بگوییم که تقریبا سالانه 550 هزار تن مقاطع فولادی در این مجتمع تولید می شود. یکی از مهمترین مزیت های این کارخانه فولادی، داشتن جاده اختصاصی متصل به شبکه راه های بین المللی و همچنین مجاورت به خط راه آهن است. میلگردهای تولید شده در فولاد آذربایجان میانه، مطابق با استاندارد های جهانی ساخته می‌شوند. این مجتمع گواهینامه بین المللی با استاندارد OHSAS18001: 1990 در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت، گواهینامه ISO 14001: 2004 در زمینه مدیریت محیط زیست و گواهینامه ISO 9001:2000 در زمینه مدیریت کیفیت دریافت کرده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نمودار قیمت میلگرد میانه بپردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نمودار قیمت میلگرد میانه

آرشیو نمودار قیمت میلگرد میانه

تولید میلگرد فولادی در کشورهای مختلف مطابق با استانداردهای خاصی است. مجتمع میلگرد میانه برای تولید میلگرد از استاندارد کشور روسیه تبعیت می‌کند. به طور کلی میلگردها سایز و شکل های مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. برخی از میلگردها معمولا کاربرد صنعتی دارند و برخی در ساختمان سازی استفاده می‌شوند. به طور کلی می‌توان میلگردهای فولاد میانه را در دسته بندی های زیر تقسیم کرد:
میلگرد ساده A1:
این میلگرد دارای سطح صاف و ساده است. متداول ترین موارد استفاده از این میلگرد، استفاده در مکان هایی است که نیازبه تغییر شکل دارند. تنش در این نوع میلگرد ساده، برابر با 230 نیوتن بر میلی متر و تنش گسیختگی آن 3800 کیلوگرم بر سانتی متر است.
میلگرد A2:
میلگرد A2 به عنوان میلگرد ترد یا نیمه خشک شناخته می‌شود. نحوه تولید این نوع میلگرد به صورت آجدار فنری است و امکان جوشکاری روی آن تا حدودی وجود دارد. تنش گسیختگی این میلگرد برابر با 5000 کیلوگرم بر سانتی متر و تنش جاری 3000 کیلوگرم بر سانتی متر می باشد.

میلگرد آجدار A3:
میلگرد آجدار A3 به عنوان میلگرد خشک یا میلگرد ترد شناخته می‌شود و در زمان گسیختگی 14% با تغییر شکل نسبی مواجه است. معمولا از این نوع میلگرد برای جوشکاری استفاده نمی‌شود و برای زوایای تند کاربرد ندارد. تنش جاری این نوع میلگرد، 4000 کیلوگرم بر سانتی متر و تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی است.
میلگرد A4:
این نوع میلگرد نوعی از میلگردهای آجدار به شکل دوکی است که در انواع سازه های ساختمانی با هر نوع طراحی استفاده می‌شود. این نوع میلگرد در دو طرف به صورت چهار نیم مـارپیچ بـه شـکل هفت و هشت طراحی شده است.

فروشگاه اینترنتی آهن 724 ارائه دهنده نمودار قیمت میلگرد های فولاد  میانه است. برای مثال در تصویر زیر می‌توانید آرشیو نمودار قیمت میلگرد 14 میانه را مشاهده کنید. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید تقریبا از 9 آذرماه روند کاهشی داشته است و مطابق با نمودار زیر به نظر می رسد که همچنان روند کاهشی را در پیش داشته باشد که البته لازم است توضیح دهیم که پیش بینی قیمت مقاطع فولادی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و تنها می توان یک پیش بینی تقریبی از روند قیمت ها داشت. 

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت میلگرد میانه به کانال قیمت لحظه ای میلگرد که به همت گروه صنعتی آهن 724 راه اندازی شده است مراجعه کنید و در هر زمان و هر مکانی آخرین قیمت میلگرد میانه را مشاهده نمایید.

 

آرشیو نمودار قیمت میلگرد میانه

و در نمودار زیر هم قیمت میلگرد 16 میانه آورده شده است. که قیمت این محصول هم در همین روزهای اخیر، روند کاهشی به خود گرفته است.

آرشیو نمودار قیمت میلگرد میانه

بد نیست نگاهی هم به قیمت میلگرد 18 میانه داشته باشیم. سایز 18 میلگرد میانه نسبت به سایر سایزها طی این چند روز اخیر، نوسان بیشتری داشته است.

آرشیو نمودار قیمت میلگرد میانه

آهن 724 ارائه انواع میلگرد میانه به قیمت روز

اگر در بازار فولاد فعال باشید، بدون شک تا به الان نام میلگرد «میانه» را شنیده‌اید. این نوع میلگرد در پروژه های مختلف در شهرهای کشور استفاده می‌شود و از کیفیت قابل توجهی هم برخوردار است. یکی از مهمترین موضوعات در مورد خرید و فروش میلگرد، اطلاع از قیمت روز آن است. دلیل امر این است که قیمت مقاطع فولادی طی هفته یا ماه، دستخوش تغییراتی می‌شوند و روند ثابتی ندارند. بخاطر این موضوع شما باید هر زمان که تصمیم به خرید می‌گیرید، در وهله اول از قیمت روز محصول اطلاع داشته باشید. میلگرد میانه در سایزهای 10 الی 32 در بازار فولاد موجود است و شما می توانید این محصول از سفارش دهید.
بیان این نکته خالی از لطف نیست که بگوییم معمولا برای وزن میلگردها یک استاندارد خاصی در نظر گرفته می‌شود.با این حال تولیدات هر کارخانه‌ای از لحاظ وزن با هم متفاوت هستند. قیمت میلگرد میانه با توجه به عوامل مختلفی مانند هزینه باربری، میزان خرید، برند کارخانه و نوسانات بازارهای جهانی متغیر است. قیمت این محصول به صورت روزانه در سایت آهن724 قابل مشاهده است.  شما می توانید با مراجعه به وبسایت آهن 724قیمت روز انواع میلگرد میانه را مشاهده و میلگرد آن را بخرید. هم چنین اگر در مورد این محصول سوالی دارید با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه