سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
وزن میلگرد شاهرود | جدول وزنی میلگرد 10، 12، 14 ، 16 ، 18 شاهرود

میلگرد شاهرود از جمله میلگردهای آجدار است که در گرید A3  تولید می شود. نوع فولاد به کار رفته برای تولید این میلگرد از فولاد سخت بوده و خود میلگرد تولید شده نیز از نوع میلگردهای آجدار جناقی است. کارخانه شاهرود قادر به تولید میلگرد های کلاف یا به عبارتی میلگردهای کمتر از سایز ۱۰ نیست. اما میلگردهای سایز ۱۰ به بالا را در شاخه های ۱۲ متری و با کیفیت عالی و مناسب تولید و به بازار فروش عرضه می کند. ما در این مقاله در مورد وزن میلگرد شاهرود و استاندارد بودن آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

همچنین در انتهای مقاله نیز جدول وزنی میلگرد شاهرود را برای افرادی که قصد دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع میلگرد دارند ترسیم نموده ایم.

وزن میلگرد شاهرود در چه بازه ای قرار دارد؟

بازه وزن میلگرد شاهرود بین ۵ کیلوگرم تا ۹۶ کیلوگرم متغیر است. کمترین وزن این میلگرد مربوط به سایز ۱۰ و بیشترین وزن آن مربوط به سایز ۳۶ است. این میلگرد در سایز ۱۰ الی ۱۸ نیز دارای وزن ۵ الی ۲۴ کیلوگرم است. سیستم ترمکس که برای خنک سازی میلگرد شاهرود مورد استفاده قرار می گیرد باعث ثبات کیفیت و افزایش ویژگی‌ های مثبت میلگرد شاهرود می شود.

پس از اینکه در مورد ویژگی های وزنی میلگرد شاهرود و حداقل و حداکثر وزن آن صحبت کردیم بهتر است که شما را در مورد نماد حک شده بر روی بدنه این میلگرد نیز آگاه کنیم. در واقع این نماد همچون شناسنامه میلگرد شاهرود بوده و شما را در زمینه شناخت آن کمک خواهد کرد. این نماد با حروف SHSTC شناخته می شود.

جدول وزن میلگرد شاهرود

جدول وزن میلگرد شاهرود

اطلاع از وزن میلگرد برای خریداران آن به خصوص کسانی که قصد خرید عمده میلگرد را دارند بسیار ضروری است. زیرا قیمت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی بر اساس وزن آن سنجیده میشود. برای پی بردن به وزن میلگرد فرمول ثابت و مشخصی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن وزن میلگرد را محاسبه کنید. اما ما در این قسمت از مقاله کار شما را آسانتر کرده ایم و جدول وزنی میلگرد شاهرود را برای شما ترسیم نموده ایم. جدول وزنی ترسیم شده برای میلگرد های ۱۲ متری است. 

سایز میلگرد 8 10 12 14 16 18 20 22 25 28 32 36
وزن میلگرد 5 8 11 15 19 24 30 36 47 58 76 96

همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد میلگرد شاهرود و ترکیبات شیمیایی و مشخصات و ویژگی های ظاهری آن از طریق اطلاعات درج شده در وبسایت فروشگاهی آهن ۷۲۴ اقدام نمایید. یا اینکه از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. کارشناسان فروش ما در این وب سایت فروشگاهی به صورت کامل و دقیق شما را با تمام ویژگی ها و مشخصات میلگرد شاهرود آشنا خواهند نمود. همچنین امکان مقایسه قیمت میلگرد های این کارخانه با کارخانجات دیگر نیز برای مشتری در این وب سایت فروشگاهی فراهم آمده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه