سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد بخریم یا صبر کنیم؟


آیا قیمت میلگرد کاهشی خواهد شد؟ الان فرصت خوبی برای خرید میلگرد است؟ تا چه زمانی صبر کنیم؟ آیا قیمت‌ها بالا خواهد رفت؟ صبر کنیم و یا اینکه برای خرید اقدام کنیم؟
این‌ها سوالاتی هستند که خیلی از افراد فعال در حوزه آهن آلات و بسیاری از خریداران می‌پرسند؛ به خصوص این روزها!
میلگردهای بخش مهمی از یک سازه هستند. شما برای ساخت سازه به میلگرد نیاز خواهید داشت و باید برای آن هزینه کنید. بنابراین آگاه بودن از قیمت روز این محصول برای بسیاری از افراد ضرورت دارد. به همین دلیل ما می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا میلگرد بخریم یا صبر کنیم؟ برای اینکه جواب تمامی این سوال‌ها را بدانید و یک خرید به موقع را تجربه کنید، با ما همراه باشید.

آیا برای خرید میلگرد زمان مناسبی است؟

آیا برای خرید میلگرد زمان مناسبی است؟

بازار فولاد همیشه دارای نوسان است؛ به همین دلیل نمی‌توان به صورت دقیق در مورد بهترین زمان خرید یا بدترین زمان خرید صحبت کرد. بهترین کار این است که اگر برای خرید مقطع فولادی مورد نیاز عجله ندارید، سعی کنید سه ماه قبل، نوسانات بازار را بررسی کنید و بعدی سعی کنید برای خرید تصمیم بگیرد. اگر هم برای خرید عجله دارید، می‌توانید از منابع معتبر اخبار و پیش بینی‌های مربوط به آهن آلات را دنبال کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.
با تحلیل تکنیکال هم می‌توانید پیش بینی درستی از قیمت مقاطع فولادی داشته باشید. اگر خودتان به تحلیل تکنیکال مسلط باشید که می‌توانید این کار را انجام دهید. این نوع پیش بینی، بهترین نوع پیش بینی برای اطلاع از وضعیت آهن آلات است با اینکه امروزه کمتر استفاده می‌شود.
در نهایت می‌توان این را گفت که به دلیل اخبار مثبت و منفی که در بازار آهن آلات به فور شنیده می‌شود، اکثر پیش بینی ها دقیقا و کامل نیستند. باید برای خرید به موقع جوانب زیادی را در نظر بگیرد و به دنبال کسب اطلاعات از سایت‌های معتبر باشید.

آیا قیمت میلگرد بالاخره کاهش خواهد یافت؟

آیا قیمت میلگرد بالاخره کاهش خواهد یافت؟

نکته قابل توجه اینجاست که باید آگاهی کامل نسبت به قیمت مقاطع فولادی داشته باشید. یعنی اگر یک فرد فعال در حوزه آهن آلات باشید یا اینکه مصرف‌کننده نهایی باشید، باید به صورت روزانه روند قیمت‌ها را بررسی کنید.
این کار می‌تواند به شما کمک کند که با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید میلگرد اقدام کنید. در کشور ما به این دلیل که قیمت دلار متغیر است و اقتصاد کشورمان به این پارامتر بستگی دارد، همچنین به دلیل تحریم بودن ایران، معمولا پیش بینی به صورت دقیق مسیر نیست!
چند هفته گذشته قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی روند کاهشی عجیبی داشت. طی چند هفته به صورت مستمر شاهد کاهش قیمت میلگرد بودیم؛ در این هفته‌ای که گذشت، روند قیمت‌ها کمی تغییر کرد و میل به افزایش در اکثر کارخانه‌های میلگرد دیده شد. این موضوع باعث تعجب بسیاری از مصرف کنندگان شد و سوال آن‌ها این بود که آیا میلگرد بخریم و یا اینکه صبر کنیم؟
حقیقت این است که می‌توان گفت که بازار فولاد در حال حاضر، وابسته به نتیجه مذاکرات است. به همین دلیل خیلی از افراد منتظر نتیجه مذاکرت هستند و ترجیح می‌دهند که برای خرید صبر کنند. بهتر است اگر نیاز فوری دارید به اندازه نیازتان خرید داشته باشید؛ چون مشخص نیست روند قیمت‌ها به چه صورت پیش برود.

سخن پایانی

یک نکته قابل توجه هم اینجاست که هنگام خرید میلگرد به عدم شکستگی، عدم ضربه و همچنین زنگ زدگی روی میلگرد توجه کافی داشته باشید تا یک خرید حرفه‌ای را تجربه کنید.
پیش بینی قیمت میلگرد برای خرید کار ساده و آسانی نیست. هیچگاه به صورت دقیق نمی‌توان قیمت مقاطع فولادی را پیش بینی کرد. برای اینکه بدانید چه زمانی بهترین زمان برای خرید میلگرد است؛ سعی کنید تحلیل‌های خود را در مواقعی انجام دهید که بازار نوسانات زیادی نداشته باشید و تقریبا آرام باشد. وقتی که هیجانات در بازار دیده می‌شود؛ به راحتی نمی‌توان در مورد روند قیمت‌ها در آینده صحبتی کرد. پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از کارشناسان ما مشورت بگیرد. کارشناسان آهن 724 به راحتی می‌توانند شما را راهنمایی‌ کنند تا بتوانید خرید به موقع داشته باشید و دچار ضرر و زیان نشوید.

 

نوشتن دیدگاه