سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
مرکز پخش میلگرد در اصفهان کجاست

اصفهان را به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی ایران می شناسند. در این شهر دو کارخانه بزرگ فولاد سازی (ذوب آهن اصفهان و صنایع فولاد مبارکه سپاهان) جود دارد که جز اولین و قدیمی ترین کارخانه ها در زمینه فولاد سازی در ایران به شمار می روند و همچنین از شهرت جهانی برخوردارند. محصولات تولید شده در این دو کارخانه، نه تنها نیاز بازارهای داخلی را فراهم می کنند، بلکه به کشورهای مختلفی نیز آن ها را صادر می کنند. یکی از مهم ترین محصولاتی که در کارخانه های فولاد سازی اصفهان تولید می شود، میلگرد نام دارد که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. عمده ترین مصارف میلگرد، در ساختمان سازی، سد سازی و صنایع وابسته به آن است.
این کارخانه ها برای تامین نیاز بازارهای داخلی، سهولت در دسترسی به محصولات تولیدی و رفاه حال مشتریان خود، اقدام به راه اندازی مراکز پخش چه در داخل استان و چه در سایر مناطق کشور، کرده اند. مراکز پخش میلگرد اصفهان، با کارخانه های مادر (ذوب آهن و مجتمع فولاد) و بسیاری از فعالان صنعت پخش و ارسال محصول میل گرد ارتباط مستقیم دارند و در نتیجه بهترین محصولات را خریداری و به صورت گسترده و انبوه در اصفهان و سایر نقاط کشور پخش می کنند.
از جمله مهم ترین و بزرگترین مراکز فروش و پخش انواع میلگرد که در اصفهان وجود دارند و مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان خود است، می توان به شرکت نامی شهر آهن، شرکت آهن پخش، اصفهان آهن، آراد آهن، هیراد فولاد نقش جهان، سپاهان میلگرد، آهن ملل اصفهان، آهن 724 و... اشاره کرد.

مشخصات یک مرکز پخش میلگرد چیست؟

مشخصات یک مرکز پخش میلگرد چیست؟

همان طور که می دانید میلگرد کاربرد گسترده ای در صنایع ساخت و ساز مانند ساختمان سازی، جاده سازی و پل سازی، سد سازی، ساخت سازه های بتنی و نظایر آن دارد. از همین رو باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشد و در ساخت آن، استاندارهای لازم و اصولی رعایت شود. با این اوصاف میل گرد مورد نیاز خود را باید از مراکز معتبر و دارای مجوز قانونی که برای فروش و پخش آن راه اندازی شده، خریداری کنیم. به طور کلی مراکز پخش میل گرد باید دارای مشخصات زیر باشند:
• مراکز پخش و فروش میلگرد، باید دارای مجوز رسمی و معتبر باشند.
• میلگرد های موجود در این مراکز باید از تنوع سایز و اندازه برخوردار باشند.
• دارای کادر مجرب و مشاوران ماهر و متخصص برای فروش و ارائه خدمات به مشتریان خود باشند.
• ارتباط مستقیمی با تولید کنندگان برتر میل گرد ارتباط داشته باشند.
• امکان فروش محصولات خود به صورت اینترنتی را فراهم کنند.
• امکان ارسال به سراسر نقاط کشور را در کمترین زمان ممکن داشته باشند.
• ممیلگرد های پرمصرف و پر فروش را در انبارهای خود داشته باشند.
• محصولاتی را به مشتریان ارائه دهند که دارای ضمانت نامه باشد.

آهن 724: معتبرترین مرکز پخش میلگرد در اصفهان

آهن 724: معتبرترین مرکز پخش میلگرد در اصفهان

گروه پخش و فروش آهن 724، یکی از فعالان مطرح و خوشنام در زمینه عرضه انواع محصولات فولادی در اصفهان و ایران است. این فروشگاه که به صورت اینترنتی و آنلاین خدمات خود را ارائه می دهد، علاوه بر فروش و پخش میلگرد و سایر مقاطع فولادی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، اطلاعات مربوط به آن ها را نیز، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که همین امر می تواند افزایش سطح دانش و آگهی آن ها را، در پی داشته باشد. آهن 724 همواره بر مشتریان خود و حسن انتخابشان می بالد و اگر به پیشرفت و موفقیتی رسیده است، جز با همراهی شما عزیزان نبوده است و این همراهی را، با جان و دل ارج می نهد. مهم ترین فعالیت های شرکت پخش و فروش آهن 724، شامل موارد زیر است:
• فروش انواع میلگرد ها و مقاطع فولادی و فلزی
• تامین نیاز سازمان ها و مراکز مختلفی که به آهن آلات نیاز دارند
• ارائه لیست قیمت انواع میلگرد و مقاطع فولادی به صورت به روز رسانی شده و آنلاین
• اطلاع رسانی اخبار مربوط به آهن و فولاد به مخاطبان خود
• بررسی روند تغییر قیمت انواع آهن آلات در مقاطع مختلف زمانی
• ارسال انواع میلگرد و مقاطع فولادی به صورت گسترده و در کمترین زمان ممکن به مقصد
• ارائه راهکارها و انجام تمهیدات لازم جهت سهولت در پخش و فروش انواع محصولات فولادی
مراکز و سایت های زیادی در زمینه فروش میلگرد فعالیت می کنند که از جمله آنها می توان به آهن 724 که یکی از نمایندگی های رسمی کارخانه های فولاد اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه