سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت ضایعات آهن در کارخانه ذوب آهن اصفهان چقدر است؟

سایت ما در این مقاله قصد دارد به قیمت ضایعات آهن در کارخانه ذوب آهن اصفهان بپردازد و آن را از ابعاد گوناگون به طور کامل مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. چنان چه در این باره کنجکاو هستید خواندن این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.
ضایعات آهن و فولاد یک ماده ی خام حیاتی برای تولید محصولات جدید فولادی و چدنی می باشد. صنایع فولاد سازی و ریخته گری در ایران به شدت به آماده بودن قراضه حاصل از عملیات تولیدی و بازیابی محصولاتی که دیگر مورد استفاده یا مورد نیاز نیستند، وابسته هستند. صنعت فولاد بیش از صد و پنجاه سال است که ضایعات فولاد را بازیافت می ‌کند.
بازیافت ضایعات فولاد باعث صرفه جویی در مواد خام، انرژی و فضای دفن زباله می ‌شود. صنعت فولاد داخلی سالانه میلیون ها تن از قوطی های فولادی، خودرو ها، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و سایر محصولات فولادی را بازیافت می ‌کند. منبع اصلی فولاد منسوخ شده خودرو است. ذوب مجدد قراضه به انرژی بسیار کم تری نسبت به تولید آهن و محصولات فولادی از سنگ آهن نیاز دارد. مصرف ضایعات آهن و فولاد از طریق ذوب مجدد بار بر روی تاسیسات دفن زباله را کاهش می ‌دهد و از تجمع محصولات فولادی رها شده در محیط جلوگیری می ‌کند.

قیمت ضایعات آهن کارخانه ذوب آهن چگونه مشخص می ‌شود؟

قیمت ضایعات آهن کارخانه ذوب آهن چگونه مشخص می ‌شود؟

منظور از ضایعات آهن در کارخانه ی ذوب آهن اصفهان، همان قطعاتی بوده که طی مسیر تولید، به صورت اضافی به دست می ‌آیند و عملا کاربرد خاصی در کارخانه نخواهند داشت. همان طور که می ‌دانید، امروزه صنایع زیادی هستند که می ‎‌توانند از این ضایعات استفاده کنند و بهره خوبی از آن ها ببرند، به همین دلیل هم، ممکن است دیده باشید که عده زیادی به دنبال خرید این نوع ضایعات از کارخانه های مختلف تولید آهن و به خصوص کارخانه ذوب آهن اصفهان هستند.
با توجه به این موضوع که قیمت آهن و ارز در این سال ها در کشورمان به شدت نوسانی بوده است، نمی ‌توان قیمت دقیقی برای این نوع ضایعات تعریف کرد و هر روز، ممکن است قیمت آن با روز قبل متفاوت باشد. اما این قیمت به طور معمول به وسیله خود شرکت مشخص می ‎شود و به صورت روزانه، شما قادر خواهید بود آن را مشاهده و اقدام به خرید آن کنید. با توجه به این که این نوع محصول، قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت خود آهن دارد، می ‌توان با استفاده از آن ها، هزینه ی پروژه ی خود را به شدت کاهش دهید و از این طریق سود خوبی را هم به جیب بزنید.
البته به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت ضایعات روی پروژه ی شما تاثیر گذار خواهد بود و با توجه به این موضوع نیز، قیمت ضایعاتی با کیفیت بیش تر، بیش تر از ضایعات بی کیفیت خواهد بود. اما در کل قیمت با کیفیت ترین ضایعات نیز، خیلی کم تر از خود آهن تمام می ‌شود.

نحوه خرید ضایعات آهن از ذوب آهن اصفهان چگونه است؟

نحوه خرید ضایعات آهن از ذوب آهن اصفهان چگونه است؟

چنان چه شما هم به دنبال این نوع ضایعات هستید، باید روش ثبت سفارش و خرید از نوع ضایعات را از کارخانه ذوب آهن اصفهان بلد باشید. یکی از راه هایی که قادر خواهید بود خیلی سریع این کار را انجام دهید این است که ضایعات را از واسطه هایی که در بازار فعالیت می ‌کنند، خریداری کنید. این روش به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود؛ چرا که قیمتی که برای ضایعات پرداخت خواهید کرد، به مراتب بیش تر از زمانی بوده که خودتان به صورت مستقیم آن را از کارخانه خریداری کنید.
یکی دیگر از راه ها این بوده که خودتان به کارخانه مراجعه کرده و با مسئول مربوطه مذاکره کنید تا با یک قیمت توافقی، ضایعات را خریداری کنید. این روش باعث می ‌شود تا با حذف واسطه ها، هزینه ای که بابت خرید آن ها صرف می ‌کنید، به شدت پایین بیاید. یکی دیگر از راه ها نیز، مراجعه به فروشگاه اینترنتی آهن 724 و ثبت سفارش این نوع ضایعات است. این فروشگاه قیمت ضایعات را منصفانه درج می ‌کند و شما قادر خواهید بود بدون مراجعه به کارخانه، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

نوشتن دیدگاه