سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد اصفهان

شهر اصفهان یکی از تولیدکنندگان برتر مقاطع فولادی و میلگرد است که انواع مختلف میلگرد های با کیفیت را به منظور ساخت و ساز و اجرای پروژه‌ های عمرانی تولید و به بازار ارائه نموده است. محصولات تولید شده در این کارخانه دقیقا بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند و از لحاظ کیفیت در رده بندی بسیار بالایی قرار می‌ گیرند، به‌ گونه‌ای که میلگردهای تولید شده در کارخانه اصفهان نه تنها در داخل کشور بلکه در بازارهای خارجی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. در واقع میلگرد اصفهان با علامت اختصاری ESCO شناخته می‌ شود و این علامت یک مشخصه کاملا واضح برای شناخت این میلگرد به شمار می‌ آید.

علامت اختصاری میلگرد اصفهان

علامت اختصاری میلگرد اصفهان کدام است؟

کسانی که قصد خرید میلگرد اصفهان را دارند به‌ راحتی می‌ توانند آن را از روی علامت درج شده بر روی میلگرد شناسایی کنند. این علامت اختصاری که در بالا هم به آن اشاره کرده ایم با نام ESCO شناخته می شود. البته به هنگام خرید این میلگرد علاوه بر علامت اختصاری حک شده بر روی آن، باید به ویژگی‌ های دیگر میلگرد چون استانداردهای مختلف تولید آن نیز دقت داشته باشید. میلگرد اصفهان بر اساس استانداردهای روسی و ژاپنی تولید می‌ شود. البته استاندارد ASTM نیز در پروسه تولید میلگرد اصفهان پیاده شده است که خود شامل گرید های چهل و شصت و هفتاد و پنج است. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد ویژگی‌ های میلگرد اصفهان صحبت کرده‌ ایم. اگر قصد دارید در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید تا انتها با ما همراه باشید.

علامت اختصاری میلگرد اصفهان کدام است؟

ویژگی های میلگرد اصفهان

از جمله مهم ترین ویژگی ها و مشخصه های میلگرد اصفهان، تولید آن در دو نوع آجدار و ساده است. نوع آجدار و ساده میلگرد اصفهان بر اساس استاندارد روسی و در سه نوع آج دوکی شکل، آج یکنواخت، و آج مرکب تولید می‌ شود. میلگرد های ساده تولید شده در کارخانه اصفهان برای پروژه‌ های عمرانی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند و از انواع مختلف میلگرد آجدار نیز به منظور بتن ریزی استفاده های بسیار زیادی می شود. این میلگردها هم به عنوان کمرکش و هم به عنوان میلگردهای طولی و عرضی در آرماتوربندی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما نیز قصد دارید که میلگرد اصفهان را در حجم های عمده و یا جزئی خریداری کنید، می توانید از طریق لینک‌ های ارتباطی با کارشناسان فروش آهن 724 در تماس باشید تا در ابتدا شما را به صورت کامل در مورد ویژگی های کیفی و فنی این محصول راهنمایی کنند. آهن 724 عرضه کننده میلگرد اصفهان است. برای خرید میلگرد اصفهان با علامت اختصاری ESCO به وب سایت آهن 724 مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه