سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
راهنمای خرید میلگرد در استان گیلان

اگر شما دوستان هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید اطلاعات خود را در خصوص راهنمای خرید میلگرد ارتقا دهید و همچنین با کارخانه های تولید کننده میلگرد در استان گیلان آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله پیش روی تان را تا انتها مطالعه نمایید. ما در ادامه ۳ کارخانه خوشنام و معروف تولید کننده میلگرد در استان گیلان را با نامهای کارخانه تولید کننده میلگرد حسن رود، امیرکبیر و آناهیتا معرفی خواهیم کرد.

برای خرید میلگرد در گیلان به کارخانه میلگرد حسن رود مراجعه کنید.

کارخانه تولید کننده حسن رود را با نام کارخانه نورد گیلان نیز می شناسند، تاسیس این کارخانه به سال ۱۳۸۳ برمی گردد. ظرفیت اسمی این کارخانه چیزی معادل ۲۰۰ هزار تن در سال است که انواع و اقسام میلگرد ها را در سایزها و گرید های مختلف مطابق با استانداردهای ‏ ‏a3 تولید می کند.
یکی از مهمترین و اصلی ترین اهداف تاسیس کارخانه میلگرد حسن رود تامین آهن آلات و میلگرد مورد نیاز منطقه شمالی کشور و همچنین گسترش صنعت فولاد در این منطقه است. موقعیت مکانی این کارخانه در شمال کشور به گونه‌ای است که ساکنین آن منطقه می توانند برای خرید میلگرد به کارخانه میلگرد حسن رود مراجعه کنند و با کمترین هزینه ممکن عملیات صنعتی و ساختمانی و خود را به اتمام برسانند.

کارخانه میلگرد امیرکبیر در گیلان: مرکز فروش میلگرد

کارخانه میلگرد امیرکبیر در گیلان: مرکز فروش میلگرد

یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده میلگرد که در استان گیلان فعالیت دارد کارخانه میلگرد امیرکبیر است این کارخانه میلگرد ها را در دو گرید مختلف و سایزبندی های متعدد ارائه داده است. کیفیت میلگرد های تولید شده از کارخانه میلگرد امیرکبیر بسیار مطلوب و قابل قبول است و در مقایسه با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یک ویژگی مثبت برای این کارخانه به شمار می رود. لازم به ذکر است که این کارخانه برای تولید میلگرد ها از تمامی استانداردهای ملی استفاده می کند و عوامل مختلفی مانند وزن میلگرد را طبق این استاندارد ها تعیین می کند.
میلگرد های تولید شده توسط این کارخانه مقاومت ویژه ای را دارند از این رو در زمینه های مختلفی مانند مقاوم سازی بتن و همچنین ساخت و ساز های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت لحظه ای و به روز شده میلگرد های تولید شده از کارخانه میلگرد امیرکبیر از طریق وب سایت آهن ۷۲۴ اقدام کنید. مجموعه آهن ۷۲۴ مفتخر است که می تواند به صورت لحظه ای و روزانه قیمت میلگرد های کارخانه های مختلف را در سایت خود به روز کند.

میلگرد آناهیتا: خرید میلگرد در استان گیلان

میلگرد آناهیتا: خرید میلگرد در استان گیلان

کارخانه تولید کننده میلگرد آناهیتا در استان گیلان در اواخر سال ۱۳۸۹ تاسیس شد هدف این کارخانه تولید انواع و اقسام میلگرد های ساختمانی در سایزهای متنوع هشت تا ۳۲ است. کارخانه تولید کننده میلگرد آناهیتا به طور کلی دارای سه فاز است چه فاز اول مربوط به تولید میلگردهای فولادی است و فاز دوم و سوم به ترتیب مربوط به خط ذوب فولاد و تولید میلگرد در سازهای کوچک می شوند. نکته جالبی که در ساختار این مجموعه به چشم می خورد این است که ضمن تامین نیاز فولاد و آهن آلات ساکنین مناطق شمالی کشور، توان تولید و خدمت رسانی به سایر شهرها را نیز دارد.
شما با خرید خرید میلگرد از کارخانه تولیدکننده آناهیتا می‌توانید کیفیت سازه خود را تضمین کنید چرا که این کارخانه برای تولید میلگرد های خود استانداردهای ملی روسی را در نظر می‌گیرد. همانطور که می دانید پس از تولید میلگرد ها آنها را مورد آزمون کشش میلگرد قرار می دهند که خواص مکانیکی آن را بسنجند. تمامی میلگرد های تولید شده از کارخانه آناهیتا این آزمون را به درستی پشت سر نهاده اند و تمامی مشخصاتی که یک میلگرد ایده آل باید داشته باشد را در ساختار خود دارند.

میلگرد همه کارخانه های گیلان را از آهن 724 تهیه کنید

میلگرد همه کارخانه های گیلان را از آهن 724 تهیه کنید

تا اینجای کار ما سه کارخانه از معتبرترین کارخانجات تولید کننده میلگرد در سطح استان گیلان را خدمت شما مخاطبان عزیز معرفی کردیم و شما به صورت مختصر و مفید با روند کار این کارخانه‌ها و مزایای که دارند آشنا شدید. حال سوالی که ممکن است در ذهن های شما شکل بگیرد این است که آیا ساکنین سایر شهرها می توانند میلگرد همه کارخانه های گیلان را خریداری کنند؟ پاسخ این سوال قطعاً مثبت است چرا که وب سایت آهن ۷۲۴ این امکان را برای همگان فراهم کرده است که تنها با چند کلیک ساده سفارشات خود را در هر نقطه از ایران ثبت کنید و مطلوب ترین نتیجه ممکن را بگیرید.
مژده به کسانی که قصد خرید میلگرد را از مجموعه ما دارند این است که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران و کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان پیش از خرید مجموعه ما بهره مند شوید. تمامی متخصصان و کارکنان مجموعه آهن ۷۲۴ یک هدف کلی را دنبال می‌کنند و آن جلب اعتماد، رضایت و اطمینان خاطر مشتریان عزیز است.

نوشتن دیدگاه