سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان

در سطح کشور تعدادی از کارخانه وجود دارند که محصولات فولادی از جمله میلگرد در انواع مدل‌ ها و اندازه‌ های مختلف و متفاوت تولید می ‌کنند. کارخانه ذوب آهن اصفهان که تولیداتی در حجم بالا و مطابق با استاندارد های بین المللی دارد در واقع به عنوان مادر صنایع فولادی در ایران شناخته می ‌شود. برای خریداری کردن میلگرد از این کارخانه‌ ها و علاوه بر این کارخانه ذوب آهن اصفهان دو روش وجود دارد.

در روش اول معمولا سایت‌ هایی واسطه ‌گری که در این زمینه فعالیت می ‌کنند شما را از قیمت کارخانه آگاه می ‌کنند و روزانه اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان می ‌گذارند و در هنگامی که شما قصد خرید دارید نیز وجه را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از کارخانه سفارش می دهند، تحویل می گیرند و به دست شما می ‌رسانند. در این نوع معامله شرکت واسطه گر وجهی را به عنوان کارمزد دریافت می ‌کند ولی در عوض کار مشتری بسیار ساده‌ و آسان می ‌شود.

روش دوم خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان بوده، که  در این روش خرید واسطه‌ ها حذف شده و فرد یا کارفرما به صورت مستقیم میلگرد مورد نیاز خود را از کارخانه انتخاب، تهیه و خریداری می ‌کند.

خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان

خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان

برای خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان باید به صورت دوره ای قیمت این محصول را از روی سایت اختصاصی کارخانه ذوب آهن چک کنید، تا بتوانید در بهترین فرصت و مناسب‌ ترین قیمت برای خرید اقدام نمایید.

در واقع باید بدانید که قیمت محصولات فولادی از جمله میلگرد ممکن است به صورت روزانه با توجه به نوسانات اقتصادی که از لحاظ تورم، تحریم‌ ها، مواد اولیه و … در کشور ما وجود دارد و به علاوه شرایط اقتصادی و سیاسی متغیر و متفاوت باشد. پس در صورتی که قصد خرید مستقیم میلگرد از ذوب آهن اصفهان را دارید حتما روزانه قیمت محصول را چک کنید تا در فرصت مناسب خرید اقتصادی و به صرفه ای داشته باشید.

مراحل خرید مستقیم از ذوب آهن اصفهان به چه شکل است

مراحل خرید مستقیم از ذوب آهن اصفهان به چه شکل است

برای خرید میلگرد یا هر محصول دیگر از کارخانه ذوب آهن اصفهان باید مراحل زیر را انجام دهید:

در ابتدا همانطور که قبلاً نیز گفتیم چون قیمت محصولات بنا به دلایل خاص ممکن است متفاوت باشد اگر قصد خرید دارید حتما به صورت روزانه قیمت‌ ها را چک کنید. هر وقت زمان مناسب خرید فرا رسید محصول مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و با واحد فروش محصول کارخانه تماس بگیرید، در این بخش مقدار محصول مورد نیاز خود را مشخص کرده و به صورت توافقی روزی را برای تحویل کالای خود انتخاب نمایید، دقت کنید کارخانه هر روز تحویل کالا ندارد.

در مرحله بعد یک پیش فاکتور برای شما صادر خواهد شد که باید مقداری از وجه آن را به عنوان بیعانه به کارخانه پرداخت کنید. تسویه حساب نهایی در هنگام تحویل گرفتن کالا انجام خواهد شد، در این زمان شما تسویه نهایی را انجام داده و محصول خود را دریافت می کنید.

برای اینکه بدانید مراحل خرید مستقیم از ذوب آهن اصفهان به چه شکل است، مراحل بالا را بر شمردیم ولی همانطور که می دانید می ‌توان این کار را به برخی از نمایندگان مجاز نیز واگذار کنید تا مراحل خرید را از ابتدا و انتهای کار برای شما انجام دهند.

آیا یک شخص معمولی می ‌تواند از ذوب آهن اصفهان خرید کند

آیا یک شخص معمولی می ‌تواند از ذوب آهن اصفهان خرید کند

در این مورد که آیا یک شخص معمولی می ‌تواند از ذوب آهن اصفهان خرید کند یا خیر باید بگوییم که برای خرید مستقیم از این کارخانه سقفی در نظر گرفته شده است، اگر فرد عادی مورد نظر بخواهد خرید جزیی و کم تر از سقف مورد نظر کارخانه را انجام دهد این خرید امکان پذیر نیست ولی اگر شخص خرید اندازه یا بالا‌تر از آن سقف را داشته باشد می ‌تواند از کارخانه محصول مورد نظر خود را سفارش دهد و تحویل بگیرد.

برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه باید نکاتی را مد‌ نظر داشته باشیم.

  • نوع میلگرد را از قبل مشخص کنید، میلگرد‌ ها در سه نوع مختلف تولید می ‌شوند که بسته به نیاز شما کارایی متفاوتی دارند.
  • سایز و اندازه میلگرد را مشخص کنید، اینکه شما برای چه مصرفی خرید می کنید و به چه سایز از میلگرد نیاز دارید مهم است.
  • وزن محصول سفارشی خود را بدانید تا وسیله حمل مناسبی برای جابجایی آن در اختیار بگیرید.
  • زمان مشخص شده تحویل محصول مهم است.
  • مقررات کارخانه ای که از آن خرید می کنید را بدانید، برخی از کارخانه‌ های به طور مستقیم به شخص محصول نمی ‌فروشند.

مجموعه آهن 724 دارای نمایندگی رسمی از کارخانه فولاد ذوب آهن است. شما می توانید برای سفارش میلگردهای تولید شده توسط این کارخانه، از سایت آهن 724 اقدام به خرید نمایید. 

 

نوشتن دیدگاه