سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت میلگرد در عراق

میلگردها را می‌توان یکی از مهمترین مقاطع فولادی دانست که هم در ساختمان‌سازی و هم صنایع مختلف قابل استفاده است. کارخانه‌های متعددی در  کشور ما هستند که در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند. به طور کلی می‌توان گفت که حجم میلگردهای تولید شده در ایران به اندازه‌ای است که می‌توان این محصول را برای بسیاری از کشورهای دیگر مانند عراق صادر کرد. عرق یکی از کشورهایی است که سالانه حجم زیادی از میلگردهای صادراتی ایران را به خود اختصاص داده است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت میلگرد صادراتی ایران در عراق صحبت کنیم. برای اینکه در این باره چیزی بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قیمت میلگرد صادراتی ایران در عراق چند است؟

همان‌طور که گفته شد، میلگردهای تولید شده در ایران به کشورهای مختلفی صادر می‌شوند که یکی از این کشورها، عراق است. این مقطع فولادی نسبت به سایر کشورها، به این کشور به تعداد بیشتر و همچنین در حجم بالاتری ارسال می‌شود. قیمت میلگرد صادراتی در عراق به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و معمولا همیشه دارای نوساناتی است.

به عنوان مثال؛ قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، هزینه‌های حمل و نقل و... همگی می‌توانند در روند نزولی و صعودی ساختمان تاثیر زیادی داشته باشند. مصلا هزینه‌های حمل و نقل به عراق می‌تواند بین 80 تا 90 دلار متغیر باشد. البته مازاد تعرفه توسط گمرکات عراق هم در بسیاری از موارد به این هزینه‌های حمل و نقل اضافه می‌شود. 

به همین دلیل مهم است که قبل از تصمیم نهایی برای خرید این محصول، از قیمت روز آن مطلع باشید.

 عوامل تأثیرگذار بر قیمت میلگرد صادراتی ایران در عراق

 عوامل تأثیرگذار بر قیمت میلگرد صادراتی ایران در عراق

پارامترهای مختلفی هستند که می‌توان نقش آن‌ها را در قیمت میلگرد صادراتی در عراق پررنگ دانست. مثلا قیمت مواد اولیه می‌تواند تاثیر چندانی بر قیمت میلگرد صادراتی داشته باشد و یا حتی نوسانات نرخ ارز و دلار هم در این زمینه نمی‌توان نادیده گرفت. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر این قضیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وقایع سیاسی و اقتصادی
  • صعودی یا نزولی بودن روند قیمت‌ها
  • قیمت سنگ آهن
  • قیمت جهانی نفت
  • هزینه‌های حمل و نقل

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه روزانه سایت آهن 724 از به روز ترین قیمت میلگرد چه از نوع ساده و چه آجدار مطلع شوید! سعی کنید قبل از تصمیم نهایی برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه انجام دهید. 

 

نوشتن دیدگاه