سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
روی کار آمدن دولت جدید چه تأثیری بر قیمت میلگرد می گذارد؟

از گذشته تا به الان، استفاده از میلگردها برای ساختمان‌سازی و بسیاری از صنایع رواج داشته است. قطعا این را می‌دانید که میلگرد یکی از مقاطع فولادی مهم است و اطلاع از قیمت میلگرد برای بسیاری از مصرف کننده‌ها و افراد فعال در حوزه آهن آلات، امری مهم و ضروری است. عوامل زیادی در قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذارند. به عنوان مثال؛ افزایش قیمت دلار می‌تواند تاثیر چشمگیری در روند صعودی میلگرد داشته باشد. سوالی که خیلی از افراد این روزها می‌پرسند این است که روند قیمت میلگرد در دروان رئیسی به چه صورت پیش خواهد رفت؟ ما تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله به این سوال پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

 قیمت میلگرد در دولت رئیسی

قیمت میلگرد در دولت رئیسی

قبل از تغییر ریاست جمهوری بسیاری از افراد این ذهنیت را داشته‌اند که با تغییر دولت جدید ممکن است فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد شود؛ به همین دلیل خیلی‌ها ترس از خرید داشتند. تصور این دسته از افراد این بود که وقتی بازار ثبات پیدا کرد و از هیجانات بازار کم شد، بتوانند خرید خود را انجام دهند.
با تغییر دولت جدید، جناب آقای رئیسی اهداف مثبتی در زمینه مسکن برای مردم در نظر گرفتند. این در حالی بود که با تصمیم ایشان، با توجه به شروع فصل سرما، کاهش ساخت و ساز و بسیاری از عوامل دیگر، قیمت جهانی فولاد روند افزایشی پیدا کرد و این موضوع بر روند قیمت‌های داخلی تاثیرگذار بود.
همان‌طور که گفته شد، قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا و... همگی از پارامترهایی هستند که در قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذارند. با توجه به شرایطی که بر کشور ما حاکم فرماست در حال حاضر پیش‌بینی دقیق روندها کار ساده‌ای نیست. طی چند هفته گذشته، روندها به مدت دو الی سه هفته، کاهشی و ثابت بودند و بعد از آن به صورت یکدفعه، روند صعودی را طی کردند. به همین خاطر خیلی از افراد برای خرید میلگرد و سایر مقاطع فولادی منتظر مانده‌اند و نمی‌دانند الان فرصت خوبی برای خرید است یا خیر؟
عوامل سیاسی می‌توانند به صورت مستقیم روی مقاطع فولادی تاثیرگذار باشند. سیاست‌های فعلی کشور باعث شده است که ارزش پول کاسته شود و از آن طرف هم دست مردم برای خرید بسته باشد و اگر هم نیاز ضروری دارند، مجبور باشند مقاطع را با قیمت بالا خریداری کنند.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

 قیمت میلگرد در دولت رئیسی

آیا قیمت میلگرد در دولت رئیسی کم می شود؟

تورم یکی از عواملی است که در صعودی شدن قیمت میلگرد و به طور کلی قیمت فولاد تاثیرگذار است. تورم و همچنین میزان بودجه‌ای که برای سال 1400 در نظر گرفته شده است، به طوری است که نمی‌توان به صورت دقیق پیش بینی کرد که قرار است چه اتفاقی بیفتد! در برخی از موارد با توجه به اتفاقاتی که رخ می‌دهد، ممکن است قیمت‌ها با دستور دولت، تغییر روند بدهند. (البته به صورت کنترل شده و با برنامه‌ریزی).
بهترین حالت این است که چند ماه قبل از خرید، به خوبی بازار فولاد را رصد کنید و از منابع معتبر به دنبال پیش بینی قیمت‌ها باشید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که هیچ شرکتی نمی‌تواند به صورت دقیق پیش بینی انجام دهد و تمامی پیش بینی‌ها به صورت احتمالی هستند اما در هر صورت می‌توانند برای خرید به موقع به شما کمک کنند.
با توجه به شرایط پیش آمده و اینکه همه مردم تا به الان منتظر نتیجه مذاکرات بودند؛ می‌توان گفت که فعلا روندها نوسانات زیادی دارند و مشخص نیست در نهایت روند صعودی داشته باشند یا نزولی تا اینکه ببینم دولت برای سال بعد چه برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

کاهش قیمت میلگرد در دولت جدید

به هرحال با وجود همه این موارد، اگر مذاکرت برجام نتیجه مثبتی داشته باشد شاید بتوان بهبودی را در قیمت بسیاری از مقاطع فولادی دید و قیمت‌ها روند کاهشی داشته باشند یا اینکه در وضعیت ثبات باقی بمانند. در هرحال، کارشناسان آهن 724 می‌توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند و میلگرد یا کلیه محصولات فولادی دیگر را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهند.
شما می‌توانید برای استعلام قیمت میلگرد از کارخانه‌های مختلف به سایت آهن 724 مراجعه کنید. قیمت میلگرد تمامی برندها در این سایت در هرجدولی به صورت جداگانه برای کاربران قابل مشاهده است. با این حال اگر باز هم سوالی دارید می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید.

نوشتن دیدگاه