سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد aks/c/t

یکی از شرکت های بزرگ که در زمینه تولید میلگرد آجدار مشغول به فعالیت است، شرکت فولاد امیرکبیر خزر است که در شهرک صنعتی رشت اقدام به تولید انواع میلگردهای فولادی آجدار نموده است. محصولات این کارخانه که با نام میلگرد aks/c/t شناخته می‌ شوند و از لحاظ کیفیت رتبه بسیار عالی را به خود اختصاص داده اند. این شرکت در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد، و در سال ۱۳۹۰ ظرفیت تولید خود را تا ۲۵۰ هزار تن در سال نیز افزایش داد.

میلگرد aks/c/t

میلگرد aks/c/t مربوط به کارخانه است؟

همان‌طور که اشاره کرده‌ ایم میلگرد aks/c/t مربوط به کارخانه میلگرد امیرکبیر خزر است. این کارخانه میلگرد را در گرید های a2 و a3 و a4 تولید نموده است. لذا شما به هنگام خرید باید حتما به گرید میلگرد توجه داشته باشید و میلگرد را بر اساس فعالیت کاری خود تهیه نمایید. در واقع یک دسته از میلگرد های تولید شده در کارخانه فولاد امیرکبیر خزر غالبا با روش نورد سرد تولید می شوند، به همین جهت نیز از این نوع میلگرد نباید در مناطق زلزله خیز استفاده کرد. دسته دیگر میلگرد های تولید شده در این شرکت با روش میکروآلیاژی تولید می‌ شوند که کاملا مناسب برای مناطق زلزله خیز هستند، به همین جهت نیز به شما توصیه می شود هنگام خرید میلگرد حتما به منطقه خود توجه داشته باشید و میلگرد را متناسب با منطقه خود را خریداری کنید.

میلگرد aks/c/t مربوط به کارخانه است؟

ویژگی های میلگرد aks/c/t

همان‌طور که گفته ایم میلگرد aks/c/t با گریدهای a2، a3، a4 تولید می‌ شوند که هر کدام از آن ها مناسب برای نقاط مختلف کشور هستند. به عنوان مثال میلگرد دسته اول جزو میلگردهای مارپیچی است که غالبا در صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به عنوان میلگرد کمرکش مورد استفاده قرار می گیرد. در این بین میلگردهای a3 غالبا به صورت میلگردهای آجدار جناقی می‌ باشند و قیمت آن ها نیز کمی بالاتر است. میلگردهای گرید a4 نیز از نوع آج دار مرکب هستند و از لحاظ قیمت نیز نسبت به دو دسته اول گران‌ تر بوده و مقاومت آن ها نیز بیشتر است. شما می توانید میلگرد با علامت اختصاری aks/c/tرا از فروشگاه آهن 724 بخرید. همچنین شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت میلگرد با علامت اختصاری aks/c/t با کارشناسان آهن 724 در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه