سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
بهترین میلگرد ایران کدام است؟


انتخاب بهترین نوع میلگرد یکی از ضروری‌ترین نیازهای بازار فولاد است. قبل از توضیحاتی در مورد بهترین نوع میلگرد بدهیم، بهتر است کمی هم در مورد میلگرد بدانیم. مقاطع فولادی انواع مختلفی دارند که یکی از مهمترین آن‌ها میلگرد است. میلگردها یک وظیفه اصلی در ساختمان‌سازی دارند و آن هم جبران مقاومت کششی سازه است. به طور کلی همیشه میلگردها در ساخت‌و‌ساز، جایگاه ویژه‌ای دارند.
میلگردها انواع مختلفی دارند؛ از میلگرد ساده گرفته تا آجدار. سوال خیلی از افراد فعال در حوزه فولاد این است که بهترین نوع میلگرد ایران کدام است؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم؛ تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.
میلگردهای آجدار بیشترین کاربرد را در سازه دارند. قطری که برای ساخت میلگردها در نظر گرفته می‌شود؛ معمولا بین 6 الی 32 میلی‌متر است؛ در صورتی که فرد برای کاربردهای خاص به قطرهای دیگری نیاز داشته باشد، باید سفارش دهد. میلگردهای آجدار به دلیل آج موجود روی سطح آن‌ها بهتر می‌توانند در بتن قرار بگیرند و همین موضوع باعث می‌شود که مقاومت بالایی به ساختمان ببخشند.
در ابتدای مقدمه توضیح دادیم که میلگرد هم در نوع ساده تولید می‌شود و هم به صورت آجدار . بهترین نوع میلگرد ساده، میلگرد ذوب آهن اصفهان است که توسط استاندارد مشخصی تولید می‌شود. شاید این نوع میلگرد نسبت به سایر میلگردهای تولیدی قیمت بالاتری داشته باشد، اما قطعا از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است. میلگردهای ساده را نمی‌توان در ساختمان سازی استفاده کرد و اکثرا برای صنایع مختلف قابل استفاده هستند. شما می توانید میلگرد این کارخانه را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، از سایت اینترنتی آهن 724 تهیه فرمایید.

 

بهترین میلگرد در صنعت ساختمان سازی

بهترین میلگرد در صنعت ساختمان سازی

حتی میلگرد آجدار این کارخانه، جز بهترین میلگرد بازار است. این نوع میلگرد معمولا برای ساختمان‌سازی کاربرد بالایی دارد و دوام و کیفیت بالای آن می‌تواند استحکام سازه شما را تضمین کند. البته غیر از ذوب آهن، فولاد کویر کاشان، فولاد کاوه تیکه داش و ... از تولیدکنندگان برتر میلگرد هستند که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند.
شما قبل از انتخاب بهترین نوع میلگرد، باید شرایط سازه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی سازه می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب نوع میلگرد داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، روند تولید میلگرد در هر کشوری متفاوت است. به عنوان مثال میلگردهای آلیاژی در کشور ژاپن بیشتری استفاده را دارند چرا که این کشور زلزله‌خیز است. میلگرد ترمومکانیکی و ترمکس یا همان میلگردهای TMT بهترین نوع میلگرد برای ساختمان سازی هستند. این نوع میلگردها قدرت انعطاف‌پذیری بالایی دارند و اکثر در مناطق زلزله‌خیز استفاده می‌شوند.
شما می‌توانید میلگردهای ترمکس را در گریدهای مختلف از گرید Fe 415 تا گرید Fe600 خریداری کنید. Fe500 بهترین نوع این میلگرد است. به طور کلی همیشه برای ساختمان‌سازی باید میلگردهایی را خریداری کنید که در برابر خمیدگی مقاوم باشند. برخی از تولیدکنندگان در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند که از آن‌ها می‌توان به کارخانه فایکو اشاره کرد. یکی از خدمات شرکت فولادی آهن 724 فروش محصولات کارخانه فایکو است.

برای خرید بهترین میلگرد ایران به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید بهترین میلگرد ایران به کجا مراجعه کنیم؟

قطعا خرید بهترین میلگرد را باید از شرکت‌های فولادی معتبر انجام دهید. خیلی از تولیدکنندگان هستند که محصولاتی با قیمت مناسب‌تر دارند اما ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشند. برای خرید میلگرد، باید شرایط هر سازه یا صنایع را در نظر گرفت. این که بگوییم یک نوع میلگرد، به عنوان بهترین میلگرد در بازار فولاد شناخته شده است، کار منطقی نیست!
باید قبل از هرچیز شرایط خود را در نظر بگیرید و برای انتخاب بهترین میلگرد، بهترین شرکت فولادی را هم انتخاب کنید. نوع میلگرد، محل استفاده از آن، وزن میلگرد، شرایط آب و هوایی، منطقه جغرافیایی همگی از عواملی هستند که در انتخاب بهترین میلگرد تاثیر گذار هستند. برای این کار می‌توانید از مشاور و راهنمایی‌های کارشناسان فروش در شرکت‌های فولادی مطلع شوید.
آهن 724 یکی از شرکت‌های فولادی معتبر در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین میلگرد است. شما چه بخواهید یک میلگرد را برای مصارف ساختمانی انتخاب کنید چه برای سازه، در هر صورت می‌توانید با کارشناسان ما مشورت داشته باشید.
دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند که بتوانید بهترین نوع میلگرد را با توجه به پروژه خود داشته باشید. این کار کمک می‌کند که شما در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از همان ابتدا یک میلگرد باکیفیت خریداری نمایید.

 

نوشتن دیدگاه