سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد نیشابور

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در کشور ما، فولاد خراسان است که در سال 1368 پایه‌گذاری شد و در سال 1381 فعالیت خود را شروع کرد. این کارخانه، تولیدکننده میلگرد و بسیاری از مقاطع فولادی با بهترین کیفیت است و در حال حاضر، محصولات تولیدی آن علاوه بر داخل، برای صادرات هم کاربرد دارد. مجتمع فولاد خراسان در نیشابور - کیلومتر 15 جاده نیشابور به شهر فیروزه فعالیت دارد. این کارخانه، با به‌کارگیری 5 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم گامی بزرگ در جهت ایجاد اشتغال نیروهای بومی و غیر بومی در منطقه گامی بزرگ برداشته است.

معرفی مختصر کارخانه میلگرد نیشابور

از تولیدات مجتمع فولاد خراسان می‌توان به میلگرد آجدار و بیلت اشاره داشت. از تولیدات این کارخانه می‌توان به هزار تن میلگرد، 630 هزار تن بیلت و 6/1 میلیون تن آهن اسفنجی در سال اشاره داشت. از متداول‌ترین میلگردهای تولیدی این کارخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میلگرد آجدار مجتمع فولاد خراسان : میلگرد آجدار 10 ، میلگرد آجدار 12
  • میلگرد آجدار 14 ، میلگرد آجدار 16 ، میلگرد آجدار 18 ، میلگرد آجدار 20
  • میلگرد آجدار 22 ، میلگرد آجدار 25 ، میلگرد آجدار 28 ، میلگرد آجدار 32

میلگردها با علامت اختصاری که روی آن‌ها درج شده است، قابل تشخیص هستند. اگر می‌خواهید میلگرد اصلی نیشابور را ازمیلگردهای تقلبی را شناسایی کنید، باید به علامتی که روی آن درج شده، دقت داشته باشید.
استاندارد خاصی برای میلگردها وجود دارد . هر میلگرد با توجه به خواصی مکانیکی، طبقه بندی مشخصی دارد.
میلگرد نیشابور دارای تکنولوژی های نوین در صنعت فولاد و همچنین پیشگام در این صنعت می باشد؛ این شرکت برای تولید محصولات خود از استانداردهای جهانی پیروی می‌کند و ظرفیت ان در سال به 4 میلیون تن می‌رسد. ما در آهن 724، عرضه کننده انواع مقاطع فولادی و همچنین میلگرد نیشابور به سراسر کشور هستیم. ما با ارائه بهترین خدمات، یاری‌رسان شما برای خرید بهتر هستیم. ممکن است در مورد سایز، اندازه و گاها در برخی از موارد در مورد کاربرد میلگرد مربوطه اطلاعاتی نداشته باشید؛ فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

آرشیو نمودار قیمت میلگرد نیشابور 

آرشیو نمودار قیمت میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور یکی از مواردی است که بسیاری از فعالان حوزه ساختمانی به دنبال آن هستند. همان‌طور که گفته شد، این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در منطقه خود است و البته بسیاری از شهرهای کشور، به دلیل کیفیت بالای این محصول به دنبال خرید میلگرد نیشابور هستند. نمودار زیر، بیانگر آرشیو نمودار قیمت میلگرد 16 نیشابور است. همان طور که ملاحظه می‌کنید، از تاریخ 27 آبان تا 13 آذرماه، روند قیمت این محصول در نمودار زیر به تصویر کشیده شده است.
با دقت به این نمودار می‌توان به این نتیجه رسید که طی چند روز گذشته، قیمت میلگرد نیشابور تقریبا روند افزایشی را طی کرده است و حتی ممکن است در چند روز آینده است قیمت این محصول افزایشی باشد. اگرچه قیمت این محصول به قطر و سایز آن بستگی دارد، اما نوسانات ارزی هم روی قیمت این میلگرد بی تاثیر نبوده است و نسبت به سال گذشته، کمی افزایش قیمت داشته است. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت میلگرد نیشابور به کانال قیمت لحظه ای میلگرد که به همت گروه صنعتی آهن 724 راه اندازی شده است مراجعه کنید و در هر زمان و هر مکانی آخرین قیمت میلگرد نیشابور را مشاهده نمایید.

آرشیو نمودار قیمت میلگرد نیشابور 

آهن 724 ارائه انواع میلگرد نیشابور به قیمت روز

میلگرد نیشابور در بازار فولاد متقاضیان زیادی دارد؛ همین موضوع باعث شده است که خیلی از افراد به دنبال قیمت روز میلگرد نیشابور باشند. این کارخانه، دو مدل میلگرد با نام های میلگرد نیشابور آجدار و میلگرد نیشابور ساده را تولید می‌کند.
آهن 724 ارائه انواع میلگرد نیشابور به قیمت روز و همچنین سایر میلگردهای برندهای مختلف است. برای دریافت قیمت روز میلگرد نیشابور می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. قیمت روز میلگرد نیشابور در سایت آهن 724 به صورت روزانه آپدیت می‌شود. فروش این محصول هم بر اساس وزن و هم به صورت شاخه‌ای است.
شما می‌توانید از طریق سایت قیمت روز این محصول را مشاهده کنید ، میلگرد مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش دهید اگر هم سوالی در این خصوص دارند، کارشناسان ما هستند تا به بهترین شکل ممکن شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند. این فروشگاه حتی به عنوان فروشگاه اینترنتی آهن آلات هم شناخته می‌شود و شما می‌توانید مقاطع فولادی مورد نیاز خود را از طریق همین فروشگاه به صورت آنلاین سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه