سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب

مجتمع فولاد شاهین بناب در شهرک صنعتی بناب (آذربایجان شرقی)، سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و سال 1383 به بهره برداری رسید. شاهین بناب، تولید کننده بسیاری از مقاطع فولادی از جمله میلگرد است. خیلی از افرادی که در حوزه آهن آلات فعالیت دارند، از ویژگی‌های میلگرد بناب مطلع ‌اند و ترجیح می‌دهند برای انجام پروژه‌های خود این نوع میلگرد را خریداری کنند. کلیه محصولات تولید این کارخانه، طبق استانداردها و گواهینامه‌های معتبر ملی و جهانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. میلگردهای مجتمع فولاد صنعت بناب از نوع آجدار در دو نوع گرید A2 و A3 هستند و معمولا در سایزهای 8 تا 32 میلیمتر تولید می‌شوند. میلگرد A2 این کارخانه، نوعی میلگرد آجدار است که دارای مقاومت تسلیم ۳۴۰۰ و مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. میلگرد A3 هم در دسته بندی میلگردهای آجدار جای دارد با این تفاوت که دارای مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. میلگردهای شاهین بناب در گریدهای متنوع و براساس استاندارد روسی GOST 5781 تولید می‌شوند.  برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب

آرشیو نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب

همان طور که پیش از این هم گفتیم، اطلاع از قیمت روز مقاطع فولادی برای همه افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، مهم است. در سایت آهن 724، قیمت تمامی محصولات به صورت روزانه به روز می شود و شما می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید سفارش خود را ثبت نمایید. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد و نسبت به ارسال بار برای مقصد مورد نظر اقدام می‌نمایند. لازم است به یک نکته مهم در مورد وزن میلگرد شاهین بناب اشاره کنیم، به طور کلی وزن این محصول درگریدهای مختلف با توجه به ابعاد محصول متفاوت است. از آنجایی که وزن این محصولات براساس طول، ضخامت و عرض آن ها تعیین می‌گردد، وزن نهایی می‌تواند روی قیمت نهایی میلگرد شاهین بناب تاثیر داشته باشد، شما باید قبل از خرید از ابعاد میلگرد مورد نظر اطمینان داشته باشید و بعد از آن سفارش خود را ثبت کنید. در همین راستا، کارشناسان ما می‌توانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانند بهترین تجربه خرید را داشته باشید. در تصویر زیر نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب نمایش داده شده است. آهن 724 ارائه دهنده میلگرد شاهین بناب است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آهن 724 می توانید نمودار 15 روز گذشته این میلگرد را مشاهده کنید. 

 آرشیو نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب

آهن 724 ارائه انواع میلگرد شاهین بناب به قیمت روز

برای تولید میلگرد شاهین بناب، از شمش فولادی در ابعاد 150*150 با طول 6 تا 12 متر استفاده می‌شود. کیفیت بالای شمش های مورد استفاده برای تولید این مقطع فولادی، یکی از دلایلی است که باعث می‌شود میلگرد شاهین بناب، نسبت به سایر میلگردها قیمت بالاتری داشته باشد. به این دلیل که میلگردهای تقلبی در بازار آهن به وفور دیده می‌شوند، مهم است که در هنگام خرید از علامت اختصاری میلگرد شاهین بناب مطلع باشید. علامت اختصاری BS-CT بر روی میلگردهای شرکت شاهین بناب حک شده است و در اصل نشان دهنده اصل بودن این مقطع فولادی است. فروشگاه آهن 724، یکی از تامین کنندگان میلگرد شاهین بناب است و تمامی محصولات تولید شده این مجتمع را در گرید و ابعاد مختلف به دست مصرف کننده می‌رساند. برای خرید میلگرد شاهین بناب می توانید با مراجعه به سایت و پس از استعلام قیمت این محصول با کلیک بر روی گزینه خرید سفارش خود را ثبت نمایید. لیست قیمت میلگرد شاهین بناب، در جدولی جداگانه در صفحه میلگرد آورده شده است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمامی قیمت‌ها به روز شده هستند و شما عزیزان می‌توانید با کلیک بر روی نمودار کنار هر محصول، به قیمت‌های به روز شده آن دسترسی داشته باشید. اگر سایز یا ابعاد خاصی مد نظر شماست که در سایت قابل مشاهده نیست، می‌توانید با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید تا بتوانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید و سپس با خیال راحت نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه