سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
جدول وزن میلگرد راد همدان

میلگرد یکی از مقاطع فولادی پر مصرف است که در انواع مختلفی تولید می شود و در بیشتر صنایع کاربرد دارد. در ایران کارخانه های بسیاری وجود دارند که انواع میلگرد را با بهترین کیفیت و استاندارد تولید و به بازار عرضه می کنند. کارخانه راد همدان یکی از مجتمع های فولادی است که با ماشین آلات آلمانی و ایتالیایی انواع میلگرد را با رعایت استانداردها تولید می کند، در واقع این کارخانه ادعا دارد که برای ساخت میلگرد از استانداردهای اروپا استفاده می کند.
انتخاب میلگرد راد همدان می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و با استفاده از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی ها تولید می شوند. وزن میلگرد یکی از مهم ترین عامل در انتخاب این محصولات است و برای خرید بهتر است میلگردی را انتخاب نمایید که وزن آن به وزن جدول اشتال نزدیک باشد. در مقایسه وزن میلگردهای تولیدی برند راد همدان با میلگردهای جدول اشتال می توان نتیجه گرفت وزن این محصولات به جدول اشتال بسیار نزدیک است از این رو خرید آن ها توصیه می شود.

 

نوع میلگرد سایز میلگرد وزن شاخه 12 متری میلگرد وزن در جدول اشتال
A2 8 4.3 5
A2 10 6.2 7.5
A3 12 9.5 10.7
A3 14 13.5 14.6
A3 16 17.5 18.9
A3 18 21.5 24
A3 20 27 29.7
A3 22 31 35.5
A3 28 55 58

 

بررسی وزن میلگرد راد همدان

همانطور که می دانید میلگردها با هم تفاوت های بسیاری دارند که هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد و بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری کرد. مهم ترین مشخصه فنی هر شاخه میلگرد وزن آن است که بسیار حائز اهمیت است و در تعیین کیفیت، قیمت و .. میلگرد تاثیر بسیاری دارد. با توجه به جدول بالا می توان به آسانی وزن میلگردهای راد همدان را با وزن جدول اشتال مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که محصولات این برند کیفیت مناسبی دارند و طبق استانداردهای اروپایی تولید می شوند. میلگردهای کارخانه راد با بهترین متریال توسط تجهیزات پیشرفته با سایزی نزدیک به سایز جدول اشتال تولید و به بازار عرضه می شوند از این رو محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند.

وزن میلگرد 18 همدان

میلگرد سایز 18 با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد بسیار حائز اهمیت است، این سایز میلگرد در صنعت ساخت و ساز بسیار پر کاربرد است و در مکان های متفاوتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد سایز 18 کارخانه راد همدان از نوع آجدار است که وزن آن اغلب حدود 21.5 کیلوگرم است و کیفیت مطلوبی دارد از این رو انتخاب مناسبی برای خرید است. در واقع اگر برای ساختمان سازی به دنبال میلگرد سایز 18 هستید که کیفیت بالایی داشته باشد و وزن آن نزدیک به جدول اشتال باشد بهترین انتخاب میلگرد تولید شده در کارخانه راد همدان است.

وزن میلگرد 20 همدان

وزن میلگرد 20 راد همدان

از پر مصرف ترین میلگردها می توان به میلگرد سایز 20 اشاره کرد، این نوع میلگرد استحکام کششی بالایی دارد و همین ویژگی آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است. کارخانه میلگرد راد همدان میلگرد با سایز 20 را نیز با بهترین کیفیت تولید می کند. وزن میلگرد سایز 20 کارخانه راد همدان تقریبا 27 کیلوگرم است که این وزن به وزن جدول اشتال بسیار نزدیک است از این رو کارخانه راد همدان با رعایت استانداردهای لازم میلگرد سایز 20 را با وزنی مناسب تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

وزن میلگرد 16 راد همدان

میلگرد 16 راد همدان از معروف ترین محصولات تولیدی این برند است که به دلیل وزن مناسب، استحکام بالا و ... مورد توجه بیشتر افراد است. شرکت راد همدان میلگرد سایز 16 را با بهترین کیفیت و با وزن 17.5 کیلوگرم تولید می کند البته این وزن مربوط به شاخه هایی است که طول 12 متری دارند. اما در کل میلگردهای برند راد همدان با بهترین استانداردها به نحوی تولید می شوند که وزنی نزدیک به وزن جدول اشتال داشته باشند.
شما می توانید برای مطالعه اطلاعات هر یک از این میلگردها، دیگر مقالات آهن 724 را مطالعه نمایید.

نوشتن دیدگاه