سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
خط تولید میلگرد دستی

اهمیت بسیار بالای مقاطع فلزی و فولادی موجب شده که این صنعت به عنوان یکی از مهمترین موارد در دنیا شناخته شود. با توجه به اینکه کشور ما به عنوان یکی از منابع عظیم سنگ آهن شناخته می شود، در صنعت فولاد همواره حرف های زیادی برای گفتن دارد. از این رو بسیاری از سرمایه‌ گذاران به دنبال راه اندازی خط تولید میلگرد در شکل های مختلف هستند. با توجه به اهمیتی که میلگرد در زمینه ‌های مختلف و برای ساخت و ساز و استحکام بتن دارد، تولید کنندگان این محصول موارد متعددی را برای ساخت آن در نظر می گیرند. کاربردهای متنوع محصولات فولادی و میلگردها موجب شده که امروزه از روش های مختلفی برای تولید این مقاطع فولادی استفاده شود. خط تولید میلگرد دستی در مقایسه با خطوط دیگر می ‌تواند گزینه ای مقرون به صرفه تر باشد. توجه داشته باشید که استفاده از عنوان میلگرد دستی به این معنا نخواهد بود که برای راه ‌اندازی این خط تولید هیچگونه دستگاهی به کار برده نمی شود؛ بلکه تجهیزاتی که برای راه اندازی خط تولید میلگرد دستی مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به همراهی نیروی انسانی دارند.

خط تولید میلگرد دستی

خط تولید میلگرد دستی چه تشکیلاتی را شامل می شود؟

هنگامی که قصد راه اندازی خط تولید میلگرد دستی را داشته باشید، برای بالا بردن کیفیت و تولید محصولی فوق العاده باید تشکیلات و تجهیزات استانداردی مورد استفاده قرار دهید. مواد خام یا مواد اولیه دارای یک واحد خاص بوده که برای راه اندازی خط تولید میلگرد دستی اهمیت بالایی دارد. در کنار این مورد واحد گندله سازی به عنوان یکی دیگر از تشکیلات خط تولید میلگرد دستی می ‌تواند عنوان شود. در این واحد با اضافه کردن درصد کمی آهک به پودر سنگ آهن در دیسک های مخصوص، آن ها را به گندله هایی تبدیل می کنند. توجه داشته باشید که دمای مورد نیاز برای پخته شدن این گندله حدود 1300 درجه سانتیگراد خواهد بود. از دیگر بخش هایی که برای راه اندازی خط تولید میلگرد دستی اهمیت دارند، بخش آهک سازی برای هیدراته کردن آهک محسوب می شود. واحد احیا در خط تولید میلگرد دستی برای تبدیل آهن به گلوله های اسفنجی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همراه این موارد بخش ها و تشکیلات دیگری مانند واحد ریخته گری، واحد آماده سازی تختال، واحد نورد گرم و نورد سرد و واحد توزیع برق نیز به عنوان موارد لازم برای راه اندازی خط تولید میلگرد دستی مورد توجه قرار می ‌گیرند. در پایان کار این نکته را فراموش نکنید برای معرفی تجهیزات و سایر تشکیلات، واحد فنی تعمیرات نیز با کارکرد ویژه مشغول به فعالیت خواهند شد.

خط تولید میلگرد دستی چه تشکیلاتی را شامل می شود؟

خط تولید میلگرد دستی را اجاره کنیم یا بخریم؛ صرفه با کدام است؟

میلگرد به عنوان یکی از پر مصرف ترین آهن آلات برای سرمایه گذاران، همواره اهمیت بالایی دارد. راه اندازی خط تولید میلگرد در شکل های مختلف به سرمایه ‌گذاران این امکان را می ‌دهد که بتوانند سود دهی بسیار بالایی برای خود فراهم کنند. فراموش نکنید که راه ‌اندازی این خط تولید نیاز به پرداخت هزینه های بالایی دارد و هر کسی قادر به راه اندازی خط تولید میلگرد نیست. توصیه ما به شما این است که با راه اندازی مجدد کارخانه های قدیمی و از کار افتاده و یا اجاره کردن کارخانه‌ هایی که فعالیت انجام می دهند، برای جلوگیری از پرداخت هزینه ‌های بیشتر، مشغول به فعالیت در این حوزه باشید. مجموعه آهن 724 همواره تاکید بر ارائه خدمات، با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید و قصد دارید فعالیت خود را در زمینه آهن آلات و مقاطع فولادی آغاز کنید، می توانید از مشاوره های ما در مجموعه آهن 724 کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه